  • 21. Data: 2010-05-25 08:36:32
    Temat: Re: IX Rocznica u Różańskich - zaproszenie plus lista dotychczasowych zgłoszeń
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-25 09:06:08 +0200, Piotr May <p...@r...pl> said:

    > No dobra. Zdziadzialem. Ok ?

    Nie ok, bo będzie już tylko gorzej :-P
    Ja to chyba wogóle powinienem używki odstawić, bo przysiągłbym, że na
    PP widziałem jakieś Piomayątka, ale to pewnie tylko był taki substytut
    białych myszek ;-)

    de Fresz

  • 22. Data: 2010-05-25 17:47:14
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 24-05-10 22:58, Piotr May pisze:

    > To znaczy "zapomnij o fajnej imprezie"
    >
    > Mysle ze jakbysmy nakablowali gdzie trzeba w odpowiednim momencie liczba
    > d znaczyla by liczbe odebranych dzieci rodzicom (bo w to nasze panstwo
    > to potrafi, wystarczy 0.2 promila...)
    >
    > Mnie troche dziwi ze na tego typu impreze bierze sie dzieci i dlatego
    > tam (jak zwykle) nie przyjade. Po raz - bo uwazam ze to impreza nie dla
    > dzieci i dlatego nie wezme swoich. Po dwa - jesli ta impreza ewoluowala
    > i jest dla dzieci - to znaczy ze juz nie dla mnie.

    Cusz, wszystko płynie. Dla mnie bardziej symptomatyczny jest
    całkowity brak "nowych", co świadczy o pewnej postępującej
    hermetyzacji grupy starych precli. W sumie szkoda, bo moja
    impreza miała służyć "przerzucaniu mostów między pokoleniami".
    Nie udało się, może to moja wina, może to skutek naturalnej kolei
    rzeczy, że młodzież nie chce się bawić z dzieciatymi prykami.
    Trudno, c'est la vie.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 23. Data: 2010-05-25 17:51:14
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 24-05-10 23:05, Piotr May pisze:

    > No nie. Bo pijakow wokol niestety tam sie nadal kreci pewnie. A ja
    > zawsze bylem zdania ze tego nie idzie polaczyc. Tego to znaczy
    > imprezowania w stylu nam znanym i posiadania dzieci.
    > Na czas imprezowania dzieci moga jechac do babci :)
    >
    > Jacek proboje to polaczyc, ja nie chce tego ogladac i nie chce rowniez
    > aby moje dzieci to ogladaly.

    Była już dyskusja na ten temat i OIDP wnioski były po pierwsze
    takie, że każdy odpowiada za wychowanie swoich dzieci. Po drugie
    klimat tej imprezy (jak każdej imprezy motocyklowej zresztą) może
    wywierać niekorzystny wpływ na dzieci w wieku małonastoletnich.
    Póki co, zgłoszona dzieciarnia to dzieci "jednocyfrowe". Były też
    głosy przewrotnie radykalne: że właśnie dzięki naszej imprezie
    można pokazać, że alkohol niekoniecznie musi się kojarzyć z
    agresją i mordobiciem tylko przyjacielską wesołością :)

  • 24. Data: 2010-05-25 17:52:16
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 25-05-10 07:39, Marcin Gardeła pisze:

    > A nie możesz tak zwyczajnie przyjechać i się najebać? O zabieraniu
    > dzieci sądzę to samo co ty, dlatego nie zabieram i jest mi z tym dobrze,
    > z dziećmi kolegów pić nie zamierzam jak również powstrzymywać się przed
    > dowolnymi zachowaniami, które przyjdą mi do głowy w stanie radości. Nie
    > widzę problemu, którego, wydaje mi się, strasznie szukasz.

    Pjomaj nie szuka problemu, tylko przed samym sobą racjonalizuje,
    usprawiedliwia swoją nieobecność, która wynika z czegoś zupełnie
    innego.

  • 25. Data: 2010-05-26 05:55:04
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Jacek Różański wrote:
> [...]
    > hermetyzacji grupy starych precli. W sumie szkoda, bo moja
    > impreza miała służyć "przerzucaniu mostów między pokoleniami".

    No cóż, za to zawsze można przerzucić Jacka nad mostem, pomostem.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 26. Data: 2010-05-26 16:43:57
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Jacek Różański wrote:

> [...]
    > wina, może to skutek naturalnej kolei rzeczy, że młodzież nie chce się
    > bawić z dzieciatymi prykami. Trudno, c'est la vie.

    A mnie sie wydaje, ze rozdzwiek nie jest spowodowany naszym zachowaniem.
    Przeciez to nie my zabraniamy mlodym sie zapisywac, to oni nie chca. IMO
    bardziej roznica wieku, poza tym kto by chcial sie kumplowac z tymi
    pedalami w kamizelkach, co przestrzegaja przepisow? Ja na pewno nie!
    K.

  • 27. Data: 2010-06-03 19:58:41
    Od: "jasio " <b...@g...pl>

    Jacek Różański <j...@e...pl> napisał(a):

    > Oto aktualna lista osĂłb, ktĂłre przesĹ&#65533;Ĺ&#65533; mi na maila waĹźne i
    > kompletne zgĹ&#65533;szenie rejestracyjne:

    Dzień dobry. Ja w tej sprawie.
    Bo z priva żadnej odpowiedzi nie dostałem a na grupie też żadnego info nie ma.
    To mogę przyjechać?

    Wiem,że tam pewnie już wszyscy grzecznie śpicie w Lubawie,ale jeśli ktoś czyta
    i mógłby Jackowi moją prośbę/pytanie przekazać to będę dozgonnie wdzięczny.
    Odwdzięczę się lokalną walutą z sierpeckiej mennicy.

    PS
    przepraszam za kodowanie cytatu

    --
    jasio