  • 11. Data: 2010-05-24 10:47:35
    Temat: Re: IX Rocznica u Różańskich - zaproszenie plus lista dotychczasowych zgłoszeń
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2010-05-13 16:29, doktorski pisze:
    > Ile placisz za godzine? Po trzecim browarze darcie ryja w jakimkolwiek
    > wykonaniu (w szczegolnosci w wykonaniu Mikolaja) mnie nie rusza.

    Ten tego Michał.. ja myślałem że w ramach przyzwyczajania będziesz nam
    płacił?? za wypożyczenie..;/

    Pozdro
    Tomek
    Biały VFRanek

  • 12. Data: 2010-05-24 11:31:20
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 24 Maj, 12:47, Viking <v...@n...pl> wrote:

    > Ten tego Michał.. ja myślałem że w ramach przyzwyczajania będziesz nam
    > płacił?? za wypożyczenie..;/
    A co? Chcesz swoja dwojke przytargac? :)

    pzdr, dr
    14/525

  • 13. Data: 2010-05-24 12:45:56
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2010-05-24 13:31, doktorski pisze:

    > A co? Chcesz swoja dwojke przytargac? :)
    >
    > pzdr, dr
    > 14/525

    W tym roku castingu w domku nr 10, do www..nie bedzie...;)!
    ani pieśni wieloryba,!
    ani zdejmowania za wąskich spodni bez ściągnięcia glanów..!
    ani niczego..;) jak u Kononowicza;

    no moooozeee 1 mały Kasztelanik..;/

    Pozdr.
    Tomek
    Biały VFRanek

  • 14. Data: 2010-05-24 20:58:26
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-05-13 16:17, doktorski wrote:

    > Co to znaczy "+d"?

    To znaczy "zapomnij o fajnej imprezie"

    Mysle ze jakbysmy nakablowali gdzie trzeba w odpowiednim momencie liczba
    d znaczyla by liczbe odebranych dzieci rodzicom (bo w to nasze panstwo
    to potrafi, wystarczy 0.2 promila...)

    Mnie troche dziwi ze na tego typu impreze bierze sie dzieci i dlatego
    tam (jak zwykle) nie przyjade. Po raz - bo uwazam ze to impreza nie dla
    dzieci i dlatego nie wezme swoich. Po dwa - jesli ta impreza ewoluowala
    i jest dla dzieci - to znaczy ze juz nie dla mnie.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 15. Data: 2010-05-24 21:01:13
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Piotr May pisze:
    > Po dwa - jesli ta impreza ewoluowala
    > i jest dla dzieci - to znaczy ze juz nie dla mnie.

    to wyslij same dzieci.

    cieszesiezemoglempomoc

    KJ

  • 16. Data: 2010-05-24 21:05:30
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-05-24 23:01, KJ Siła Słów wrote:

    > to wyslij same dzieci.

    No nie. Bo pijakow wokol niestety tam sie nadal kreci pewnie. A ja
    zawsze bylem zdania ze tego nie idzie polaczyc. Tego to znaczy
    imprezowania w stylu nam znanym i posiadania dzieci.
    Na czas imprezowania dzieci moga jechac do babci :)

    Jacek proboje to polaczyc, ja nie chce tego ogladac i nie chce rowniez
    aby moje dzieci to ogladaly.

    --
    piomay

  • 17. Data: 2010-05-25 05:39:30
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Piotr May wrote:
> [...]
    > Na czas imprezowania dzieci moga jechac do babci :)
    >
    > Jacek proboje to polaczyc, ja nie chce tego ogladac i nie chce

    A nie możesz tak zwyczajnie przyjechać i się najebać? O zabieraniu
    dzieci sądzę to samo co ty, dlatego nie zabieram i jest mi z tym
    dobrze, z dziećmi kolegów pić nie zamierzam jak również powstrzymywać
    się przed dowolnymi zachowaniami, które przyjdą mi do głowy w stanie
    radości. Nie widzę problemu, którego, wydaje mi się, strasznie
    szukasz.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 18. Data: 2010-05-25 06:27:53
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 25 Maj, 07:39, Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    > A nie możesz tak zwyczajnie przyjechać i się najebać?
    Otuszto. :)

    > O zabieraniu
    > dzieci sądzę to samo co ty, dlatego nie zabieram i jest mi z tym
    > dobrze,
    Przydatnosc dziecka (zwlaszcza starszego) na imprezie moze potwierdzic
    Drutek.Dzieki synowi trafil do swojego wyra :)

    pzdr, dr
    14/525

  • 19. Data: 2010-05-25 07:06:08
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-05-25 07:39, Marcin Gardeła wrote:

> [...]
    > dowolnymi zachowaniami, które przyjdą mi do głowy w stanie radości. Nie
    > widzę problemu, którego, wydaje mi się, strasznie szukasz.

    Wydaje mi sie ze nie szukam a widze. Ale to moje zdanie, nie bronie
    nikomu miec inny poglad na ta sprawe. Twoja wersja wydaje sie byc jakims
    rozwiazaniem, ale mnie jakos nie zadowala.

    No dobra. Zdziadzialem. Ok ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl