  • 51. Data: 2013-04-15 00:05:38
    Temat: Re: ITD, fotoradar i kolejna pomyłka
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Nie chodzi o częstotliwość, a to że ktoś podjął decyzję, mającą na
    > celu utrudnienie obrony swoich praw.

    To akurat rozumiem.

  • 52. Data: 2013-04-15 00:27:29
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-14 15:26, cef pisze:

    > Jeśli takie jest założenie, to rozumiem.

    Jest jeszcze ciekawiej.
    Lepiej się nie przyznawać jak się nie ma pewności :-)
    http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Przyjmiesz-mandat-
    bez-zdjecia-oskarza-cie-o-skladanie-falszywych-zezna
    n,wid,15485490,wiadomosc.html
    http://tiny.pl/h8f4l

    I niech mi tutaj jeden z drugim napisze że to normalne.

  • 53. Data: 2013-04-15 00:30:56
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > bubla wyprodukowali większego, niż społeczeństwo może przełknąć?

    Spoleczenstwo w wolnych wyborach takie rozwiazanie ochoczo wybralo i to
    juz na 2 kadencje. To, ze czesci spoleczenstwa sie to nie podoba, to nie
    znaczy, ze calemu, wiec sie za owo spolecdzenstwo nie wypowiadaj.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 54. Data: 2013-04-15 00:53:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 14 Apr 2013 23:55:55 +0200, BartekK napisał(a):

    > No ale jak pan minister jeden z drugim dostanie codziennie kilka listów
    > z mandatami z fotoradarów z całej polski, bez zdjęcia, "ale przecież nr
    > rejestracyjny się zgadza więc sprawa jest jasna", i będzie musiał się po
    > sądach (każda sprawa oddzielnie) przespacerować, to się może ktoś w
    > końcu zrozumie że bubla wyprodukowali większego, niż społeczeństwo może
    > przełknąć?

    Pan minister to ma immunitet misiu ;)
    A czując już mniej-więcej tok myślenia decydentów od systemu, to powstanie
    raczej lista numerów rejestracyjnych którym zdjęć nie należy wysłać bo mają
    immunitet.

  • 55. Data: 2013-04-15 10:57:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-14, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Tak dokładnie jest.
    > ITD ma system który za pomocą OCR odczytuje pierwszy od dołu zdjęcia numer
    > rejestracyjny i na jego podstawie dociąga resztę danych z CEPiK.
    > Nawet jak w kadrze jest więcej tablic - są ignorowane.

    Ale tak myslisz czy to potwierdzona informacja?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 56. Data: 2013-04-15 12:00:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello cef,

    Sunday, April 14, 2013, 11:39:14 PM, you wrote:

    > W to, że umiesz czytać nie wątpiłem ani przez chwilę.
    > Prosiłem raczej zrozumienie.
    > Trzeba było cytować inaczej.

    I tak będziesz łapał za słowa zamiast spróbować choć zrozumieć
    intencje?

    W Polsce obowiązuje hierarchiczny system "ważności" prawa.
    Najważniejsza jest konstytucja, potem ratyfikowane umowy
    międzynarodowe, potem ustawy różne i rozporządzenia wydane na ich
    podstawie. Na samym końcu jest radosna tfurczość (nie poprawiać) władz
    lokalnych, w tym prawo do stawiania znaków. Ale te znaki mają być
    stawiane zgodnie z prawem wyższego rzędu a nie widzimisie kacyka
    lokalnego.

    To samo dotyczy na przykład prawa do poznania zarzutów w sprawie zanim
    złoży się oświadczenie o przyznaniu się do winy. I tu GITD na razie
    skutecznie naciąga prawo wbrew prawu a trzeba dopiero kogoś
    dostatecznie zdesperowanego, żeby doprowadzić do ścisłej regulacji
    problemów związanych z fotoradarami, jakie "wyszły w praniu".

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 57. Data: 2013-04-15 13:21:34
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 14 kwietnia 2013 23:55:55 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:

> [...]
    >
    > sądach (każda sprawa oddzielnie) przespacerować, to się może ktoś w
    >
    > końcu zrozumie że bubla wyprodukowali większego, niż społeczeństwo może

    173

    Samochody którymi jeździ pan minister nie są wpisane do systemu. Nie po to hoduję
    kurczaki żeby je jeść - z czterdziestolatka.

  • 58. Data: 2013-04-15 13:48:23
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 15.04.2013 AZ <a...@g...com> napisał/a:

    > Ale tak myslisz czy to potwierdzona informacja?

    Ja nie wiem ale punktu widzenia implementacji w jakimś automagicznym
    systemie jest to bardzo typowe rozwiązanie, skąd pomysł że może być inaczej?
    Bo ktoś sam z się chciałby się narobić?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 59. Data: 2013-04-15 14:15:35
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 14.04.2013 z <z...@u...pl> napisał/a:

> [...]
    90,wiadomosc.html
    > http://tiny.pl/h8f4l
    >
    > I niech mi tutaj jeden z drugim napisze że to normalne.

    Dobre, system działa, system zawsze da radę.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 60. Data: 2013-04-15 14:48:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-15, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Ja nie wiem ale punktu widzenia implementacji w jakimś automagicznym
    > systemie jest to bardzo typowe rozwiązanie, skąd pomysł że może być inaczej?
    > Bo ktoś sam z się chciałby się narobić?

    No tak by sie wydawalo ale ciekawe jak jest w praktyce. Ale wpadlem na inny
    ciekawy pomysl - jakby tak na jezdni nakleic/namalowac jakis fake-owy numer
    rejestracyjny odpowiednio wykrzywiony zeby OCR dal sobie z nim rade :-)

    Ale pewnie i tak w ITD maja jeden wielki ekran z podsumowaniem wydajnosci
    wszystkich fotoradarow wiec po dniu by sie alarm podniosl ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200