  • 21. Data: 2009-05-25 11:01:33
    Temat: Re: IRC - #pl.rec.motocykle
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 25.05.2009 fv <f...@c...com> napisał/a:

    [...]

> [...]
    polski.

    I kogo to tak naprawdę obchodzi?

    > Ludzie, jedzcie gówno! Miliardy much nie mogą się mylić?!

    Ty, a maili też nie używasz? Wiesz SMTP to straszne gówno jest
    jest, jakby się tak zastanowić. No i przy 2000 ludków to pewnie
    juz na wszystkich możliwych RBLach zawitałeś. Obraź się na pocztę.

    > Wiem jak to wygląda z zewnątrz, dlatego wolałbym zrezygnować z dalszej dyskusji.
    Inaczej znów będę
    > musiał zmienić nicka na newsach.

    I myślisz że z następnym nickiem będzie lepiej?

    --
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=bynajmniej
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=przynajmniej

  • 22. Data: 2009-05-25 11:39:09
    Od: n...@s...com

    On Mon, 25 May 2009 10:46:28 +0200, fv <f...@c...com> wrote:

    >Nie, nie dla funu. Dla podkreślenia swojej władzy.

    W skrocie
    Jesli nie da sie zindentyfikowac i odciac typka to sie odcina IP.
    Jesli wlasciciel klasy nie chce wspolpracowac, to sie daje np +R.
    Jednym slowem -> pretensje zglaszaj do ladmina Twojej sieci i
    menazerii znaczy uzyszkodnikow.
    Kiedys mialem troche ptysiow w sieci i najczesciej problemy dawalo sie
    zalatwic i z ircopami i z adminami serwerow nius czy RBLi.
    Chyba ze se ladmin dupe z geby robil i w koncu nikomu sie z nim nie
    chcialo gadac.

    >A mnie się niestety zdażyło osobiście wypaść.

    Mnie tez wycieli, ale dosc szybko przywrocili.

    >Lol. Wystarczyłoby rejestrowanie kont oraz loginy i hasła. Żadnego abuse by nie
    było.

    Ident + wspolpraca styka

    >Ale ircopowie muszą ciągle udowadniać swoją wyższość i elitarność. To jest wojna o
    nic.
    >Chodzi o to żeby być generałem.

    Jak precle.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 23. Data: 2009-05-25 13:18:36
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Sqeeb" <s...@i...community> wrote
    Masz jakieś traumatyczne przeżycia i jesteś uprzedzony.
    Stąd Twoje uprzedzenia nie do końca muszą być racjonalne.

    A tam pitolita ja kiedys siedzialem nalogowo na msn-ie
    i wojenki o kanaly byly zajebiste :-)
    Paragon War Script rzadzil, szczegolnie jak byl postawiony
    na 26 szybkich bot serverach :-)
    a split serwera msn robilo sie dosc latwo hihihihi...
    No ale to total OT
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-