  • 1. Data: 2009-05-24 11:51:11
    Temat: IRC - #pl.rec.motocykle
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    Wiem, że pogoda na latanie się zrobiła i tak dalej i tak dalej,
    ale tak tylko dla informacji chciałem powiedzieć, że istnieje
    #pl.rec.motocykle w sieci IRCnet. Na starym #plrecmotocykle siedzieć
    się nie da, bo kopie z kanału za idlowanie(a z tego co wiem to właściciel
    trzyma ten kanał z sentymentu).

    A z IRCnetem można się połączyć przez:
    krakow.irc.pl
    poznan.irc.pl
    lublin.irc.pl
    warszawa.irc.pl
    hub.irc.pl

    Dziękuję za uwagę.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 2. Data: 2009-05-24 14:03:57
    Temat: Re: IRC - #pl.rec.motocykle
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Sqeeb" <s...@i...community> wrote

    #pl.rec.motocykle w sieci IRCnet. Na starym #plrecmotocykle siedzieć
    się nie da, bo kopie z kanału za idlowanie

    menu menubar {
    Anti-Idle
    .On:/timeridle 0 120 anti-idle | Set %anti-idle $true
    .Off:/timeridle off | Set %anti-idle $false
    }
    on *:connect: { if (%anti-idle == $true) { .timeridle 0 120 /raw pong
    FD411636 } }Ktos sie jeszcze bawi w IRC w dzisiejszych czasach?-- -=[Spider
    A.J.]=-Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)http://www.foto-spider.plRF900RS2

  • 3. Data: 2009-05-24 15:05:52
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 24 May 2009 16:03:57 +0200
    Spider A.J. wrote:

> [...]
    > on *:connect: { if (%anti-idle == $true) { .timeridle 0 120 /raw pong
    > FD411636 } }Ktos sie jeszcze bawi w IRC w dzisiejszych czasach?-- -=[Spider

    No ale po kij ten anti-idle jak i tak tam pusto?
    Przeciez i tak nikt Ci tego kanalu nie tejknie.

    W dzisiejszych czasach... troche ludzi jest. Ale przynajmniej
    poziom jakis taki normalniejszy niz na czateriach.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 4. Data: 2009-05-24 16:42:11
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Sqeeb" <s...@i...community> wrote

    > No ale po kij ten anti-idle jak i tak tam pusto?

    A tego nie napisales albo ja nie doczytalem.
    Zrozumialem ze kopal cie bot za idle wiec podalem
    gotowe rozwiazanie dla mIrca.

    > Przeciez i tak nikt Ci tego kanalu nie tejknie.

    ???

    > W dzisiejszych czasach... troche ludzi jest. Ale przynajmniej
    > poziom jakis taki normalniejszy niz na czateriach.

    A to zapewne.
    Choc nie bywam na czatach :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 5. Data: 2009-05-24 16:53:29
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Sqeeb <s...@i...community> wrote:

    > A z IRCnetem można się połączyć przez:

    Dlaczego IRCnet?

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 6. Data: 2009-05-24 18:35:02
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Adam Wysocki pisze:

    > Dlaczego IRCnet?

    a przez co?

    --
    - gildor
    9'99

  • 7. Data: 2009-05-24 18:39:27
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 24 May 2009 18:53:29 +0200, Adam Wysocki
    <g...@n...invalid> wrote:

    [...]
    > Dlaczego IRCnet?

    A dlaczego nie? :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 8. Data: 2009-05-24 19:31:38
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 24 May 2009 18:42:11 +0200
    Spider A.J. wrote:

    > A tego nie napisales albo ja nie doczytalem.
    > Zrozumialem ze kopal cie bot za idle wiec podalem
    > gotowe rozwiazanie dla mIrca.

    Ale po co?

    > ???

    No po cholere ten anti-idle?

    > A to zapewne.
    > Choc nie bywam na czatach :-)

    Nie trzeba bywac, wystarczy 2-3 razy w zyciu wejsc ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 9. Data: 2009-05-24 19:32:56