  • 11. Data: 2009-05-24 19:37:05
    Temat: Re: IRC - #pl.rec.motocykle
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 24 May 2009 21:35:06 +0200
    gildor wrote:

    > >>>> A z IRCnetem można się połączyć przez:
    > >>> Dlaczego IRCnet?
    > >> a przez co?
    > >
    > > Przez sikacza.
    >
    > bosz...

    Możesz mi mówić Sqeeb ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 12. Data: 2009-05-24 20:13:22
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 24 May 2009 16:53:29 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Dlaczego IRCnet?

    Czesc Adam,
    Jezdzisz na motocyklu?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 13. Data: 2009-05-25 06:32:34
    Od: fv <f...@c...com>

    gildor wrote:

    > a przez co?

    IRCnet w regulaminie zaznacza, że mogą w każdym momencie bez konieczności
    uzasadniania, zablokować
    ci dostęp do ich sieci (ban). Jeśli duża grupa integruje się wokół kanału a później
    jeden czy kilku
    znajomych nagle wypada to nie jest fajne.

    Dlatego jeśli chodzi o kanały towarzyskie to uciekałbym od IRCnet tak daleko jak to
    możliwe.

    Gdyby uczciwie potraktować sprawę, to należałoby przemyśleć czy akceptuje się
    regulamin IRCnetu.
    Ja np. nie akceptuję. A skoro nie, to się tam nie podłączam.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 14. Data: 2009-05-25 07:03:51
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 25 May 2009 08:32:34 +0200
    fv wrote:

    > IRCnet w regulaminie zaznacza, że mogą w każdym momencie bez konieczności
    uzasadniania,
    > zablokować ci dostęp do ich sieci (ban).

    Pokaż mi sieć IRC w której nie ma takiego paragrafu.

    > Jeśli duża grupa integruje się wokół kanału a później
    > jeden czy kilku znajomych nagle wypada to nie jest fajne.

    Masz takie doświadczenia czy tworzysz problem gdy jeszcze go nie ma?

    > Dlatego jeśli chodzi o kanały towarzyskie to uciekałbym od IRCnet tak daleko jak to
    możliwe.

    Ale dokąd?

    > Gdyby uczciwie potraktować sprawę, to należałoby przemyśleć czy akceptuje się
    regulamin IRCnetu.
    > Ja np. nie akceptuję. A skoro nie, to się tam nie podłączam.

    A mnie to od wiek wieków guzik obchodziło i mam się dobrze.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 15. Data: 2009-05-25 08:22:09
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 25 May 2009 08:32:34 +0200, fv <f...@c...com> wrote:

    [...]
> [...]
    > duża grupa integruje się wokół kanału a później jeden czy kilku
    > znajomych nagle wypada to nie jest fajne.

    Wiesz, znam chyba większość ircopów IRCNetu i to nie są ludzie,
    którzy odcinają dostęp do irca komuś dla funu. ("Hm, weź i rzuć
    kostką, zobaczymy komu odcinamy irca dzisiaj") A z IRCNetu korzystam
    od jakichś 10 lat i jeszcze ani razu nie zdarzyło mi się, żeby ktoś
    z moich znajomych "nagle wypadł".

    [...]
    > Gdyby uczciwie potraktować sprawę, to należałoby przemyśleć czy
    > akceptuje się regulamin IRCnetu.

    No, ja akceptuję. W celu kontrolowania abuse konieczna jest
    możliwość sankcjonowania.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 16. Data: 2009-05-25 08:43:32
    Od: fv <f...@c...com>

    Sqeeb wrote:

    > Pokaż mi sieć IRC w której nie ma takiego paragrafu.

    Nie, nie. To ty pokaż inną niż ircnet sieć w której tak jest. Ale prosze, przykład
    pierwszy z
    brzegu: Freenode.

    > Masz takie doświadczenia czy tworzysz problem gdy jeszcze go nie ma?

    Mam takie przykre doświadczenia osobiste. Ktoś z osiedla się ircopom nie spodobał i
    2000 osób
    straciło dostęp do ircnetu.

    > Ale dokąd?

    Gdziekolwiek poza ircnet. Na prawdę IRCnet nie jest jedyną siecią dostępną z polski.

    > A mnie to od wiek wieków guzik obchodziło i mam się dobrze.

    Łatwo tak mówić, puki ci się paczka nie rozsypie...

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 17. Data: 2009-05-25 08:46:28
    Od: fv <f...@c...com>

    Leszek Karlik wrote:

    > Wiesz, znam chyba większość ircopów IRCNetu i to nie są ludzie,
    > którzy odcinają dostęp do irca komuś dla funu. ("Hm, weź i rzuć
    > kostką, zobaczymy komu odcinamy irca dzisiaj")

    Nie, nie dla funu. Dla podkreślenia swojej władzy.

    > A z IRCNetu korzystam
    > od jakichś 10 lat i jeszcze ani razu nie zdarzyło mi się, żeby ktoś
    > z moich znajomych "nagle wypadł".

    A mnie się niestety zdażyło osobiście wypaść.

    > [...]
    >
    > No, ja akceptuję. W celu kontrolowania abuse konieczna jest
    > możliwość sankcjonowania.

    Lol. Wystarczyłoby rejestrowanie kont oraz loginy i hasła. Żadnego abuse by nie było.
    Ale ircopowie muszą ciągle udowadniać swoją wyższość i elitarność. To jest wojna o
    nic.
    Chodzi o to żeby być generałem.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 18. Data: 2009-05-25 09:07:39
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 25 May 2009 10:43:32 +0200
    fv wrote:

    > Nie, nie. To ty pokaż inną niż ircnet sieć w której tak jest. Ale prosze, przykład
    pierwszy z
    > brzegu: Freenode.

    Freenode? Siedlisko botnetów ;-)
    A tak samo jest choćby w polnecie, efnecie czy bardzo restrykcyjnym quakenecie.

    > Mam takie przykre doświadczenia osobiste. Ktoś z osiedla się ircopom nie spodobał i
    2000 osób
    > straciło dostęp do ircnetu.

    Coś musiał nieźle nabroić. Ja bym mu wpierdolił a z ircopami potem pogadał.

    > Gdziekolwiek poza ircnet. Na prawdę IRCnet nie jest jedyną siecią dostępną z
    polski.

    Tylko na ircnecie siedzi chyba najwięcej ludzi z Polski.
    Nie licząc quakenetu ale tam to głównie dzieci neo.

    > Łatwo tak mówić, puki ci się paczka nie rozsypie...

    Może dlatego że nigdy jej nie miałem.

    Masz jakieś traumatyczne przeżycia i jesteś uprzedzony.
    Stąd Twoje uprzedzenia nie do końca muszą być racjonalne.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 19. Data: 2009-05-25 10:06:30
    Od: fv <f...@c...com>

    Sqeeb wrote:
    > Coś musiał nieźle nabroić. Ja bym mu wpierdolił a z ircopami potem pogadał.

    Z Ircopami się nie rozmawia. Do ircopów się modli okrągły rok aż raczą rozpatrzyć
    podanie.

    > Tylko na ircnecie siedzi chyba najwięcej ludzi z Polski.

    Ludzie, jedzcie gówno! Miliardy much nie mogą się mylić?!

    > Masz jakieś traumatyczne przeżycia i jesteś uprzedzony.

    Po prostu czytam regulamin. Ale tak, jestem uprzedzony.

    > Stąd Twoje uprzedzenia nie do końca muszą być racjonalne.

    Wiem jak to wygląda z zewnątrz, dlatego wolałbym zrezygnować z dalszej dyskusji.
    Inaczej znów będę
    musiał zmienić nicka na newsach.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 20. Data: 2009-05-25 10:18:39
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 25 May 2009 12:06:30 +0200
    fv wrote:

    > Z Ircopami się nie rozmawia. Do ircopów się modli okrągły rok aż raczą rozpatrzyć
    podanie.

    Vide quakenet.

    > Ludzie, jedzcie gówno! Miliardy much nie mogą się mylić?!

    Coś w tym jest. Ale wciąż nie usłyszałem alternatywnej propozycji.

    Sie przejmujesz jakby było czym.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb