  • 81. Data: 2010-03-07 15:29:39
    Temat: Re: IPad
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 07-03-2010 14:47, RadoslawF pisze:
> [...]
    etnia%2C_w_Polsce...-27258.html

> [...]
    > Grupa towarowa: Multimedia
    > Kod towaru: MULAPPMUL0077
    > Stan magazynowy:
    > Informacja o dostępności tylko na telefon
    > Ilość na magazynie : 0 szt. "
    >
    > Natomiast niewątpliwą ciekawostką są ceny:
    > " Apple iPad 16GB Wi-Fi
    > 12MF 2 266,71 PLN
    >
    > Apple iPad 32GB Wi-Fi
    > 12MF 2 720,96 PLN
    >
    > Apple iPad 64GB Wi-Fi
    > 12MF 3 175,21 PLN"
    > Miłośnikom wszelakich gadżetów z logiem nadgryzionego jabłka
    > jak zwykle życzę dużo samozaparcia i jeszcze większych dochodów.

    Nie wiem skąd masz te ceny - przy marży 10% (raczej niskiej), model 64GB
    kosztować wg Action będzie koło 4000zł. 32GB - 3400, a 16GB - 2850...

    Niezależnie od kalkulacji, jak widać czas strzyży owieczek nadchodzi...

  • 82. Data: 2010-03-07 15:39:44
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-03-07 16:29, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Nie wiem skąd masz te ceny - przy marży 10% (raczej niskiej), model 64GB
    > kosztować wg Action będzie koło 4000zł. 32GB - 3400, a 16GB - 2850...

    Ceny są z cennika Action.

    > Niezależnie od kalkulacji, jak widać czas strzyży owieczek nadchodzi...

    Osobiście jestem wielkim miłośnikiem Apple, ale iPada za swoje pieniądze
    nie kupię raczej. Nawet Jobs nie przekona mnie że czegoś takiego
    potrzebuję ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 83. Data: 2010-03-07 15:44:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 07-03-2010 16:25, januszek pisze:

    > Ma w ofercie to znaczy, ze ma w magazynie czy ze ma wpisaną pozycję w
    > system komputerowy? Swoją drogą to ten Ipad to taki większy Iphone i niz
    > ponadto ;)
    >
    > j.

    Z tym, że iphone to ma moduł telefoniczny jeszcze, a póki co ipad nie...
    :) To już mu bliżej do iPod Touch :)

  • 84. Data: 2010-03-07 16:29:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 07-03-2010 16:39, Mich@l pisze:

    > Ceny są z cennika Action.

    Fantastycznie, moje również, sprawdzane jak pisałem posta. Twoje są z
    jakimś rabatem chyba?

    > Osobiście jestem wielkim miłośnikiem Apple, ale iPada za swoje pieniądze
    > nie kupię raczej. Nawet Jobs nie przekona mnie że czegoś takiego
    > potrzebuję ;)

    Ty wykazujesz niejakie objawy zdrowego rozsądku i dlatego iPad nie jest
    dla ciebie ;)

  • 85. Data: 2010-03-07 16:36:39
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-07 17:29, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Fantastycznie, moje również, sprawdzane jak pisałem posta. Twoje są z
    > jakimś rabatem chyba?

    Ceny były przeklejone z ich strony.
    Są to ceny netto i na pewno nie są to ceny dla nabywcy indywidualnego.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2010-03-07 16:41:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 07-03-2010 17:36, RadoslawF pisze:

    > Ceny były przeklejone z ich strony.
    > Są to ceny netto i na pewno nie są to ceny dla nabywcy indywidualnego.
    > :-)

    Ceny netto też się nie zgadzają :) Tak czy owak, podałem ceny brutto w
    moim poście :)

  • 87. Data: 2010-03-07 16:43:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Nie wiem skąd masz te ceny - przy marży 10% (raczej niskiej), model 64GB
    > kosztować wg Action będzie koło 4000zł. 32GB - 3400, a 16GB - 2850...

    Pasuje - jesli te podane wczesniej byly przeliczonymi na zlotowki cenami
    zakupu ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 88. Data: 2010-03-07 17:11:42
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-03-07 17:29, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Fantastycznie, moje również, sprawdzane jak pisałem posta. Twoje są z
    > jakimś rabatem chyba?

    Ale ja nie podawałem żadnych cen. Notabene jeszcze kilka dni temu mieli
    inne - odpowiednio 3000, 2500 i 2000 zł.

    > Ty wykazujesz niejakie objawy zdrowego rozsądku i dlatego iPad nie jest
    > dla ciebie ;)

    Applowskie produkty mają to do siebie że uzależniają.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 89. Data: 2010-03-07 17:52:14
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-07 18:11, Użytkownik Mich@l napisał:

    > Applowskie produkty mają to do siebie że uzależniają.

    Bez przesady no chyba że ktoś ma problemy z logicznym myśleniem.
    Komputerów z "ogryzkiem" używam lat kilkanaście.
    Odtwarzaczy MP3 nie używam, gdybym jednak jakiegoś potrzebował
    wybrał bym coś od konkurencji, tańsze a więcej możliwości.
    Jak wypuścili IPhona zmieniałem komórkę, poczytałem opisy
    techniczne, recenzje tych którzy już zanabyli, porównałem
    ceny i kupiłem fajne urządzenie z Windowsem na pokładzie.
    Od jakiegoś czasu rozglądam się za tabletem do czytania
    w domu z opcją przeglądania stron www i może poczty i grup.
    IPad odpada w przedbiegach, za taką cenę kupie tablet
    na C2D z Windowsem na które jest dostępny normalny soft a
    nie oprogramowanie z telefonu pisane na ekran wielkości
    paczki papierosów.

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2010-03-07 19:11:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    RadoslawF pisze:

> [...]
    > Miłośnikom wszelakich gadżetów z logiem nadgryzionego jabłka
    > jak zwykle życzę dużo samozaparcia i jeszcze większych dochodów.

    Dychawiczny netbook z logo Nokia kosztuje ponad 3kzl wiec o czym mruczysz ?