  • 101. Data: 2010-03-08 15:47:21
    Temat: Re: IPad
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Marx pisze:
    > iPad to kompletna porazka, wiec data nikogo tutaj raczej nie zainteresuje

    To jakiś doroczny zlot trolli usenetowych?

    --
    PSYLO

  • 102. Data: 2010-03-08 15:48:10
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    astro pisze:
    > www.dell.com/content/topics/topic.aspx/global/produc
    ts/latit/topics/en/us/latit_xt_landing?c=us&l=en

    To dopiero porażka. Prawie 2 kg kloc z Windowsem (gwóźdź programu) i
    rysikiem, dziękuję - postoję. Obawiam się, że nie do końca rozumiesz
    całą ideę iPada. Ale nie martw się, nikt Cię nie będzie zmuszał i
    przypalał rozżarzonym metalem, żebyś go kupił.

    --
    PSYLO

  • 103. Data: 2010-03-08 22:45:18
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik PSYLO <PSYLO.wytnijto@o2pl> napisal w wiadomosci
    > To dopiero porażka. Prawie 2 kg kloc z Windowsem (gwóźdź programu) i
    > rysikiem, dziękuję - postoję. Obawiam się, że nie do końca rozumiesz
    > całą ideę iPada.

    Z gory zaznaczam, ze nie jestem przeciwnikiem Apple'a. O ile tablet oparty
    na malym MacBooku (na MacOS X) z "odrabana klawiatura" i ekranem dotykowym
    bylby dla mnie ciekawym rozwiazaniem, o tyle sprzedawanie przerosnietego
    iPhone'a za kosmicznie duze pieniadze wydaje mi sie pomyslem poronionym.
    www.chip.pl/blogi/mobileblog-wszystko-o-sprzecie-mob
    ilnym/2010/02/ipad-wiele-halasu-o-jablko-zalety-wady
    -i-smiertelni-wrogowie

    Windowsow nie lubie (40tude Dialog uruchamiam pod linuksowym WINE), ale i
    tak, gdybym szukal malego, lekkiego tabletu obslugiwanego palcem - pewnie
    czekalbym do premiery HP Slate - narzedzia dzialajacego pod Windows 7.
    www.telix.pl/artykul/microsoft-prezentuje-nowa-gener
    acje-komputerow--slate-pc--hp-slate--wideo--galeria-
    3,32249.html

    Obecnie ciekawszy wydaje mi sie raczej 12", 2.5x ciezszy, pracujacy na
    baterii "tylko" 4h, obslugiwany rysikiem ThinkPad X61, ale za to z pelna
    funkcjonalnoscia komputera stacjonarnego, nie komorki na sterydach.

    Interesujaca bylaby mniejsza i lzejsza wersja
    www.en.wikipedia.org/wiki/Axiotron_Modbook
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 104. Data: 2010-03-09 16:15:16
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    astro pisze:
    > sprzedawanie przerosnietego
    > iPhone'a za kosmicznie duze pieniadze wydaje mi sie pomyslem poronionym

    Powoli zbliżamy się do sedna - to nie ma być substytut komputera
    stacjonarnego ani laptopa. To nie ma służyć do programowania,
    wystawiania faktur, czy pracy w Photoshopie. To ma być multimedialny,
    mobilny gadżet, co niektórym bardzo przydatny na codzień. Odnośnie ceny
    - osobiście uważam, że te w przypadku najniższej wersji jest całkiem
    rozsądna (tańszy od iPhone, a to tylko ceny początkowe - później na
    pewno spadną) i mam nadzieję, że będzie oferował taką samą wygodę
    użytkowania, szybkość i intuicyjność, jak telefon Apple. Nie wspomnę już
    o genialnym interfejsie dotykowym (w sensie działania, nie samego faktu
    bycia "dotykowym" - to specjalnie dla tych, co go porównują do Simpada).
    Jeśli taki będzie - kupuję.

    > Windowsow nie lubie (40tude Dialog uruchamiam pod linuksowym WINE), ale i
    > tak, gdybym szukal malego, lekkiego tabletu obslugiwanego palcem - pewnie
    > czekalbym do premiery HP Slate - narzedzia dzialajacego pod Windows 7.

    Tu nie chodzi o lubienie, lub nie. To całkowicie dwa inne światy.
    Windows w urządzeniach mobilnych to porażka. W takich zastosowaniach
    oprogramowanie Apple jest jak dotąd nieporównywalnie lepsze i właśnie to
    jest najbardziej obiecujący element nowego urządzenia - byle tylko
    producent nie zawiódł.

    > Obecnie ciekawszy wydaje mi sie raczej 12", 2.5x ciezszy, pracujacy na
    > baterii "tylko" 4h, obslugiwany rysikiem ThinkPad X61, ale za to z pelna
    > funkcjonalnoscia komputera stacjonarnego, nie komorki na sterydach.

    Czyli Ty potrzebujesz zupełnie innego urządzenia. To tak jakbyś w
    pytaniu o Alfę Romeo Brera odpowiedział, że lepszy jest Citroen Jumper,
    no bo przecież jest tylko trochę wolniejszy ale za to można nim
    przewieźć kilka lodówek :)

    --
    PSYLO

  • 105. Data: 2010-03-10 10:09:42
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-03-08 16:47, PSYLO pisze:

    > To jakiś doroczny zlot trolli usenetowych?

    a co - chcesz sie zapisac?
    Marx

  • 106. Data: 2010-03-10 12:14:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marx napisał(a):

    > a co - chcesz sie zapisac?

    No ba, podobno dają fajowe legitymacje ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 107. Data: 2010-03-10 13:05:38
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-03-10 13:14, januszek pisze:

    > No ba, podobno dają fajowe legitymacje ;P

    I znaczek z Leninem :)

  • 108. Data: 2010-03-10 13:23:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > I znaczek z Leninem :)

    To tylko dla tych, którzy klickają z makówek ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 109. Data: 2010-03-14 10:24:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Marx pisze:

    > iPad to kompletna porazka, wiec data nikogo tutaj raczej nie zainteresuje

    Oczywiscie a te 100tys w 6 godzin to kupily polskie trole usenetowe jak
    Andrzejek by iPada rozebrac i powiedziec Microsoftowi dlaczego to dziala
    szybko ?

  • 110. Data: 2010-03-14 10:25:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Nie ośmieszaj się i sprawdź po ile można kupić tablety.

    Zenex zlomex PC ?