  • 111. Data: 2010-03-14 10:26:06
    Temat: Re: IPad
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    astro pisze:

    > Porazka. Za tyle mozna kupic tablet DELL Latitude XT o nieporownywalnie
    > wiekszych mozliwosciach.
    > www.dell.com/content/topics/topic.aspx/global/produc
    ts/latit/topics/en/us/latit_xt_landing?c=us&l=en
    > www.dell.com/tablet
    >
    > www.pc.ibm.com/europe/thinkpad/why/pl/xtablet.html?e
    urope&cc=europe

    To ten ktorego nikt nie kupuje bo uruchamia sie 2 minuty ?

  • 112. Data: 2010-03-14 10:52:34
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-14 11:25, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

    > Zenex zlomex PC ?

    O troll sie obudził. :-)
    Sprawdź może sobie ceny markowych producentów i sie nie ośmieszaj.

    Pozdrawiam

  • 113. Data: 2010-03-14 10:54:31
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-14 11:26, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

    ts/latit/topics/en/us/latit_xt_landing?c=us&l=en

    urope&cc=europe

    > To ten ktorego nikt nie kupuje bo uruchamia sie 2 minuty ?

    Gdyby go nikt nie kupował trollu to producenci nie mieli by w ofercie
    takich produktów. A skoro mają to dowodzi że jednak ktoś kupuje
    a ty bredzisz.

    Pozdrawiam

  • 114. Data: 2010-03-14 13:20:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 11:24:17 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Oczywiscie a te 100tys w 6 godzin to kupily polskie trole usenetowe jak
    > Andrzejek by iPada rozebrac i powiedziec Microsoftowi dlaczego to dziala
    > szybko ?

    Wystarczy że wyznawcy powiedzą. Ot, Jasia już przywiało w szale
    ewangelizacji. I choć ewangelizuje akurat spod windows to kto by się tym
    przejmował...

  • 115. Data: 2010-03-14 13:21:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 11:52:34 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > O troll sie obudził. :-)

    Wiosna, panie, różne robactwo się budzi :)

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 116. Data: 2010-03-14 14:45:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    RadoslawF pisze:

    ts/latit/topics/en/us/latit_xt_landing?c=us&l=en

    > Gdyby go nikt nie kupował trollu to producenci nie mieli by w ofercie
    > takich produktów. A skoro mają to dowodzi że jednak ktoś kupuje
    > a ty bredzisz.

    Oczywiscie i dlategi iPad w preorderze w 6h sprzedal wiecej niz Dell w
    rok :)

  • 117. Data: 2010-03-14 16:52:00
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-14 15:45, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

    > Oczywiscie i dlategi iPad w preorderze w 6h sprzedal wiecej niz Dell w
    > rok :)

    Sugerujesz że metoda oceny produktu ilościowa załatwi twoje
    problemy ? Czyli idąc tym tokiem rozumowania dowolny model
    Bentleya jest gorszy od roweru marki Romet których to rowerów
    wyprodukowano i sprzedano u nas więcej więcej.

    Pozdrawiam

  • 118. Data: 2010-03-15 08:33:14
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-03-14 11:24, Jan Strybyszewski pisze:

    > Oczywiscie a te 100tys w 6 godzin to kupily polskie trole usenetowe jak
    > Andrzejek by iPada rozebrac i powiedziec Microsoftowi dlaczego to dziala
    > szybko ?

    nie wiem kto i gdzie kupil to g...o bo mnie to nie interesuje podobnie
    jak 99% uczestnikow grupy, ktora traktuje o pecetach a nie jakichs
    jabluszkowych zlomach
    Marx

  • 119. Data: 2010-03-15 17:12:36
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Thu, 4 Mar 2010 22:54:39 +1000, Iguan007 wrote:
    > Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy?

    "Do sklepów w Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech czy Wielkiej Brytanii
    iPad ma trafić jeszcze pod koniec kwietnia. Wciąż nieznana jest data
    rozpoczęcia sprzedaży w Polsce. W polskich sklepach iPad ma się pojawić
    najwcześniej w trzecim kwartale tego roku, wynika z informacji ,,Rz"."
    www.rp.pl/artykul/447158_Sto_tysiecy_iPadow_w_pierws
    zy_dzien.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 120. Data: 2010-03-16 07:55:55
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Marx" <M...@n...com> wrote in message
    > nie wiem kto i gdzie kupil to g...o bo mnie to nie interesuje podobnie jak
    > 99% uczestnikow grupy, ktora traktuje o pecetach a nie jakichs

    Tyle ze iPad to PC.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007