  • 11. Data: 2004-02-19 20:51:35
    Temat: Re: IP<>TP ....
    Od: "PrescottWa" <p...@U...op.pl>

    Użytkownik "Andrzej Resztak" <a...@h...umcs.lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:c12280$l8s$1@news.lublin.pl...
    | Konrad Plich <k...@p...tpsa.pl> wrote:
    |
    | Juniper, ma limit na niektóre pakiety ICMP do 50/sekundę na subinterfejs,
    | i to nieustawialny z poziomu konfiguracji. Na moim malutkim
    | routerku mam, wg statystyk, ponad 2000 pakietow ICMP na sek.
    "ignorowanych".
    | Z tym, że to chyba jakieś szaleństwo licznika, bo zupełnie nie mogę
    | ich namierzyć i nie widzę gdzie i co ginie.
    | Jeśli, któryś router nie odpowiada na ping/mtr/traceroute, ale
    | transmisje idą poprawnie, zazwyczaj nie świadczy to o niczym złym.

    Wszystko wiem, ale mi sie przekłada to na czas ładowania stron. Interia nie
    przesadze jak dochodzi do 1,5 minuty! WP 1 min.... wymieniać dalej?

    --
    PrescottWa

  • 12. Data: 2004-02-19 21:48:45
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Thu, 19 Feb 2004 21:51:35 +0100, PrescottWa wrote:
    > Wszystko wiem, ale mi sie przekłada to na czas ładowania stron. Interia nie
    > przesadze jak dochodzi do 1,5 minuty! WP 1 min.... wymieniać dalej?

    Więc masz inny problem, ale ICMP-ami (z powodów powyżej wyjasnionych) i
    tak transferu nie zmierzysz.

    B.

    --
    Popieram program obniżenia podatków: www.odpowiedzialnosc.org