eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[ INTERIA] nie wiem, czy było.[ INTERIA] nie wiem, czy było.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [ INTERIA] nie wiem, czy było.
    Date: Sun, 06 May 2012 11:20:44 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <jo5fpa$vla$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1336296042 32426 79.187.111.26 (6 May 2012 09:20:42
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 May 2012 09:20:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    X-Antivirus: avast! (VPS 120505-1, 2012-05-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2447566
    [ ukryj nagłówki ]

    http://facet.interia.pl/obyczaje/styl-zycia/news-zap
    rojektowane-by-umrzec-mlodo,nId,602900


    Napisali:

    W latach 80. i 90. XX wieku samochody i motocykle były jeszcze
    produkowane pod kątem jakości i wytrzymałości. Silniki w starych
    mercedesach wytrzymywały nawet milion kilometrów. Po takim przebiegu
    przewidywany był remont, który gwarantował przywrócenie samochodu do
    dalszej, bezpiecznej jazdy. Dzisiejsze przeglądy są zmorą dla wszystkich
    kierowców. Autoryzowane stacje obsługi podają fałszywe informacje i
    niemal za każdym razem wyszukują mnóstwo usterek do rzekomej naprawy.
    Co więcej, współczesne samochody wytrzymują niekiedy 200-300 tys. km, po
    czym kwalifikują się do generalnego remontu, a ten staje się całkowicie
    nieopłacalny. Żarówki w lampach aut zastąpiono diodami, by zużywały
    mniej energii. Nikt nie mówi jednak o tym, że jeśli spali się dioda, to
    trzeba wymienić od razu całą lampę. Podobnie jest z częściami do
    motocykli. Kiedyś poszczególne podzespoły można było rozebrać i
    zregenerować. Dziś uszkodzony element kwalifikuje się tylko do wymiany
    na nowy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: