-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: [ INTERIA] nie wiem, czy było.
Date: Sun, 06 May 2012 11:20:44 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 20
Message-ID: <jo5fpa$vla$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1336296042 32426 79.187.111.26 (6 May 2012 09:20:42
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 6 May 2012 09:20:42 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
Thunderbird/12.0.1
X-Antivirus: avast! (VPS 120505-1, 2012-05-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2447566
[ ukryj nagłówki ]http://facet.interia.pl/obyczaje/styl-zycia/news-zap
rojektowane-by-umrzec-mlodo,nId,602900
Napisali:
W latach 80. i 90. XX wieku samochody i motocykle były jeszcze
produkowane pod kątem jakości i wytrzymałości. Silniki w starych
mercedesach wytrzymywały nawet milion kilometrów. Po takim przebiegu
przewidywany był remont, który gwarantował przywrócenie samochodu do
dalszej, bezpiecznej jazdy. Dzisiejsze przeglądy są zmorą dla wszystkich
kierowców. Autoryzowane stacje obsługi podają fałszywe informacje i
niemal za każdym razem wyszukują mnóstwo usterek do rzekomej naprawy.
Co więcej, współczesne samochody wytrzymują niekiedy 200-300 tys. km, po
czym kwalifikują się do generalnego remontu, a ten staje się całkowicie
nieopłacalny. Żarówki w lampach aut zastąpiono diodami, by zużywały
mniej energii. Nikt nie mówi jednak o tym, że jeśli spali się dioda, to
trzeba wymienić od razu całą lampę. Podobnie jest z częściami do
motocykli. Kiedyś poszczególne podzespoły można było rozebrać i
zregenerować. Dziś uszkodzony element kwalifikuje się tylko do wymiany
na nowy.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.05.12 11:35 Arbiter
- 06.05.12 11:40 anacron
- 06.05.12 12:22 szufla
- 06.05.12 12:30 Dysiek
- 06.05.12 12:44 szufla
- 06.05.12 13:04 J.F.
- 06.05.12 13:14 Liwiusz
- 06.05.12 14:19 neoniusz
- 06.05.12 16:30 Dysiek
- 06.05.12 19:21 szufla
- 07.05.12 16:16 Marek Dyjor
- 07.05.12 16:24 Kajetan Malkontowicz
- 07.05.12 16:26 anacron
- 07.05.12 16:59 Marek Dyjor
- 07.05.12 17:04 anacron
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS