  • 21. Data: 2012-03-19 11:58:56
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:
    > Skrypëk nabazgrał(a):

    > Bo po prostu nie poprawiają

    Nie wiesza i nie psuje się, bo nie poprawiają? Trolluj hardziej.

  • 22. Data: 2012-03-19 12:15:49
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > Nie wiesza i nie psuje się, bo nie poprawiają? Trolluj hardziej.

    Mi też Android się nie wiesza ale waro mieć możliwość zmiany na lepsze ...

  • 23. Data: 2012-03-19 12:36:40
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-19 12:58, Skrypëk wrote:

    > Nie wiesza i nie psuje się, bo nie poprawiają? Trolluj hardziej.

    Tak, Google to potwierdza ;]
    http://forums.create.msdn.com/forums/t/87576.aspx
    http://tinyurl.com/724gwyk
    Naprawde wierzysz, ze to jest idealny pod kazdym wzgledem system?

  • 24. Data: 2012-03-19 15:40:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Tak, Google to potwierdza ;]
    > http://forums.create.msdn.com/forums/t/87576.aspx

    Co potwierdza?
    To w tym wątku to problem z aplikacją HTC Sound Enhancer dołączaną do
    Mozartów. Firma HTC naprawiła problem wycofując tę aplikację z Marketu ;)

    > http://tinyurl.com/724gwyk
    > Naprawde wierzysz, ze to jest idealny pod kazdym wzgledem system?

    No naprawdę nie ma takich dramatów jakie ty opisujesz z SGS2.

  • 25. Data: 2012-03-19 15:50:20
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-19 16:40, Skrypëk wrote:

> [...]
    > Mozartów. Firma HTC naprawiła problem wycofując tę aplikację z Marketu ;)

    > No naprawdę nie ma takich dramatów jakie ty opisujesz z SGS2.

    Poczekaj, gdy po jakims sensownym update kupie sprzet z WP 8-9
    nieomieszkam wrzucic tutaj odpowiedniej listy :]

  • 26. Data: 2012-03-19 15:54:21
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Ale to samo mozna powiedziec o ICS na SGS2: to problem Samsunga nie
    > Androida.

    Ale wgrałeś jakiś custom ROM czy Szajsung wypuścił taki szajs?

    > Jestem pewien, ze WP nie odbiega w kwestii niedorobek od systemow
    > innych producentow, przeciez to firma ktora stworzyla m.in Viste.

    Jak najbardziej ma prawo obiegać, odkąd ta firma się wziąła do roboty i
    tworzy porządne i lubiane produkty jak Windows 7, WP7, Xbox 360 i Kinect.
    Vista nie była wcale taka zła - jak chcesz się czepiać staroci, to wyciągnij
    Windows ME albo Microsoft Bob.

  • 27. Data: 2012-03-19 15:56:05
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Poczekaj, gdy po jakims sensownym update kupie sprzet z WP 8-9
    > nieomieszkam wrzucic tutaj odpowiedniej listy :]

    Ale napiszesz coś z sensem czy przekleisz z jakiegoś androidziarskiego forum
    dla nastolatków kalumnie w stylu "nie ma widżetów!"?

  • 28. Data: 2012-03-19 16:00:07
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-19 16:56, Skrypëk wrote:

    > Ale napiszesz coś z sensem czy przekleisz z jakiegoś androidziarskiego
    > forum dla nastolatków kalumnie w stylu "nie ma widżetów!"?

    To jest sformulowanie w dokladnie w Twoim stylu: Android jest brzydki i
    nie ma kafli, ktore sa mistrzostwem swiata.

  • 29. Data: 2012-03-19 16:04:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-19 16:54, Skrypëk wrote:

    > Ale wgrałeś jakiś custom ROM czy Szajsung wypuścił taki szajs?

    Nie pierwszy raz Samsung dal ciala podobnie jak Nokia z Lumia.
    Dopiero niedawno uporali sie z bateria... czy usuneli juz problem z
    jakoscia zdjec i white balance?

> [...]
    > Vista nie była wcale taka zła - jak chcesz się czepiać staroci, to
    > wyciągnij Windows ME albo Microsoft Bob.

    Niech dzialaja, moze za jakis czas uda im sie stworzyc odpowiednio
    funkcjonalny system a oprocz tego dorobia sie wystarczajaco duzej bazy
    aplikacji, zeby mozna bylo dopasowac urzadzenie do swoich potrzeb a nie
    odwrotnie.

  • 30. Data: 2012-03-19 16:35:16
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Nie pierwszy raz Samsung dal ciala podobnie jak Nokia z Lumia.
    > Dopiero niedawno uporali sie z bateria...

    Ale to jedyny poważny problem. I tylko w 800. W Lumii 710 nie ma się do
    czego przyczepić - stąd takie dobre wynki zadowolenia użytkowników.
    No i to bugi wieku dziecęcego, nie zepsucie ponoć działającego produktu jak
    w SGS2.

    > czy usuneli juz problem z
    > jakoscia zdjec i white balance?

    Nie zauważyłem takiego. Zdjęcia robi takie jakich się spodziewam po
    telefonie.

> [...]
    > funkcjonalny system a oprocz tego dorobia sie wystarczajaco duzej bazy
    > aplikacji, zeby mozna bylo dopasowac urzadzenie do swoich potrzeb a

    Ależ wiejski tuning nigdy nie był i nie będzie priorytetem w WP, tylko
    stworzenie takiego systemu, którego użytkownik nie będzie musiał poprawiać
    po producencie.