  • 11. Data: 2012-03-14 20:35:16
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-14 19:34, AL wrote:

    > chyba tak - wnioskuje po tym, ze w/w funkcji, o ktorej piszesz nie mam w
    > opcjach przegladarki

    tez tak przypuszczam, w kazdym razie problem jest znany od dluzszego
    czasu:
    http://www.google.com/support/forum/p/android/thread
    ?tid=5dd8c3a3254c1bc2&hl=en

  • 12. Data: 2012-03-15 23:51:13
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 14.03.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > tez tak przypuszczam, w kazdym razie problem jest znany od dluzszego
    > czasu:
    > http://www.google.com/support/forum/p/android/thread
    ?tid=5dd8c3a3254c1bc2&hl=en

    Ciekawe bo u mnie działa, na starej Defy z CM.
    <http://desmond.imageshack.us/Himg13/scaled.php?serv
    er=13&filename=20120316001.jpg&res=medium>

    Może puknij 2x w ekran palcem po powiększeniu.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 13. Data: 2012-03-16 09:59:47
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-16 00:51, kakmar wrote:

> [...]
    > <http://desmond.imageshack.us/Himg13/scaled.php?serv
    er=13&filename=20120316001.jpg&res=medium>

    > Może puknij 2x w ekran palcem po powiększeniu.

    Pukalem, choc wg mnie nie powinno tu byc potrzeby pukania, obracania,
    odstawiania tanca deszczu itp. ;]
    W operze dziala to bez zbednych kombinacji, z tego co pamietam Safari
    tez nie ma z tym problemu.

  • 14. Data: 2012-03-18 15:51:46
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    >
    > 7. Po przeinstalowaniu wszystkiego uruchomilem skaner antywir (Dr. Web
    > light). Zablokowalem ekran z dzialajacym skanerem; po kilku minutach
    > wlaczylem ekran, skaner nadal mielil, za to telefon zaczal nieco
    > mulic. Przy nastepnej proble odblokowaniu ekranu - lipa. Wyswietlal
    > sie ekran wzorka jednak nie zdzialal dotyk. Sprobowalem zrestartowac
    > telefon z
    > menu dostepnego pod guziekiem Power. Owszem, wyswietlilo sie, tyle, ze
    > nie dalo sie wybrac odpowiedniej opcji poniewaz dotyk nadal nie
    > dzialal. Skonczylo sie wyjeciem baterii.

    No po prostu super system ten caly android.

  • 15. Data: 2012-03-18 23:55:27
    Od: atm <...@v...pl>

    > No po prostu super system ten caly android.

    Wiedzialem, ze sobie nie odmowisz tej przyjemnosci skomentowania ;P
    Mozesz mi podeslac do testow telefon z WP - gwarantuje, ze szybko
    stworze podobna liste. Moze nawet dluzsza biorac pod uwage to co juz
    wymieniono we wczesniejszym zestawieniu ilustam drawbackow.

    Co do ICSa dorzucilbym jeszcze:
    - czasem jest problem z odblokowaniem wzorkiem, zamiast laczyc punkty sa
    one niejako klikane co w konsekwencji wyswietla info o blednym wzorku.
    Mialem nadzieje, ze takie rzeczy usuna. No niestety rozczarowalem sie.
    -odnosze wrazenie, ze telefon ciagnie wiecej pradu (Samsung chyba
    podpatrzyl konkurencje i nie chcial zaostawac w tyle...)
    W trybie uspienia jest ogolnie ok, jednak gdy telefon jest uzytkowany
    wydaje mi sie, ze poziom spada znacznie szybciej.

  • 16. Data: 2012-03-18 23:57:27
    Od: atm <...@v...pl>

    > No po prostu super system ten caly android.

    To pierwsza strona z brzegu:
    http://wmpoweruser.com/tons-of-mango-issues-being-re
    ported/

  • 17. Data: 2012-03-19 10:30:22
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Wiedzialem, ze sobie nie odmowisz tej przyjemnosci skomentowania ;P
    > Mozesz mi podeslac do testow telefon z WP - gwarantuje, ze szybko
    > stworze podobna liste.

    Podobnej na pewno nie stworzysz. Żadne takie dziwactwa typu wieszanie,
    restartowanie i wyciąganie baterii na znanych mi telefonach z WP nie
    występują.
    A tu przecież nie jakiś byle szmelc, tylko przenajświętszy SGS2 z
    ubóstwianym androidem.

  • 18. Data: 2012-03-19 10:35:15
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > To pierwsza strona z brzegu:
    > http://wmpoweruser.com/tons-of-mango-issues-being-re
    ported/

    No i tylko pierwsze brzegu - znikająca klawiatura - to faktyczny problem
    wystepujący ongiś u wszystkich, naprawiony już.
    Reszta to drobiazgi jakiegoś konkretnego szajsunga lub HTC.
    Ale co z tego, że w WP kiedyś pobito murzyna, gdy SGS2 z najnowszym
    androidem do użytku się w ogóle nie nadaje?

  • 19. Data: 2012-03-19 10:44:15
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-19 11:35, Skrypëk wrote:

> [...]
    > Ale co z tego, że w WP kiedyś pobito murzyna, gdy SGS2 z najnowszym
    > androidem do użytku się w ogóle nie nadaje?

    Ale to samo mozna powiedziec o ICS na SGS2: to problem Samsunga nie
    Androida. Czepiam sie Androida i Symbiana bo tych systemow uzywam.
    Swego czasu korzystalem z PalmOS i WM, tez mialem spora liste
    nidociagniec sprzetowo-systemowych. iOS na touch2 tez nie byl swiety.
    Jestem pewien, ze WP nie odbiega w kwestii niedorobek od systemow innych
    producentow, przeciez to firma ktora stworzyla m.in Viste.
    Poza tym Skrypek, nie dostaje pieniedzy za obrone Androida, nie jest to
    system z ktorym wzialem slub. Jesli mi sie odwidzi to zmienie na iOS
    (jesli w koncu dorobi sie wiekszego ekranu) lub nawet WP jesli w
    nastepnej wersji usuna kilka punktow z wczesniejszej listy, ktore dla
    mnie dyskwalifikowaly ten system. Mam jednak nadzieje, ze nie udzieli mi
    sie wtedy Twoj duch zagorzalego obroncy jedynego slusznego systemu
    (ZOJSS) ;]

  • 20. Data: 2012-03-19 11:46:57
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > Podobnej na pewno nie stworzysz. Żadne takie dziwactwa typu wieszanie,
    > restartowanie i wyciąganie baterii na znanych mi telefonach z WP nie
    > występują.

    Bo po prostu nie poprawiają tylko każą się cieszyć tym co jest a to że są
    dziury i błędy to już ich nie interesuje.