    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Date: Mon, 19 Mar 2012 00:55:27 +0100

    > No po prostu super system ten caly android.

    Wiedzialem, ze sobie nie odmowisz tej przyjemnosci skomentowania ;P
    Mozesz mi podeslac do testow telefon z WP - gwarantuje, ze szybko
    stworze podobna liste. Moze nawet dluzsza biorac pod uwage to co juz
    wymieniono we wczesniejszym zestawieniu ilustam drawbackow.

    Co do ICSa dorzucilbym jeszcze:
    - czasem jest problem z odblokowaniem wzorkiem, zamiast laczyc punkty sa
    one niejako klikane co w konsekwencji wyswietla info o blednym wzorku.
    Mialem nadzieje, ze takie rzeczy usuna. No niestety rozczarowalem sie.
    -odnosze wrazenie, ze telefon ciagnie wiecej pradu (Samsung chyba
    podpatrzyl konkurencje i nie chcial zaostawac w tyle...)
    W trybie uspienia jest ogolnie ok, jednak gdy telefon jest uzytkowany
    wydaje mi sie, ze poziom spada znacznie szybciej.