  • 11. Data: 2010-09-21 10:01:18
    Temat: Re: I prawie po Felkowisku :)
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-09-19 01:11, Adams pisze:

    > 10 i 20 były w monecie, synu ;))

    Jak to podsumowal kumpel na tegorocznym zlocie w Ostrolece u Perunow
    klocac sie ze starszym kolesiem z Road Runners: "Takiego syna jak ja to
    chcialbys miec!" ;D

    MSPANC!
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )

  • 12. Data: 2010-09-21 10:30:17
    Od: Kaja <k...@p...fm>

    I ja dziękuję bardzo za świetną zabawę ;-D Znów puchar przemknął mi
    koło nosa ale ja sie nie poddam i za rok znów będę walczyła ;-))))
    Pogoda lekko chłodnawa, przynajmniej człowiek się nie spocił ;)
    Konkursy jak co roku zaskakujące i łatwo nie było....
    Buziaki dla wszystkich ;*

    P.S Proszę o linki do fotek ;-D

    Kaja

  • 13. Data: 2010-09-21 12:56:13