  • 1. Data: 2010-09-18 16:36:09
    Temat: I prawie po Felkowisku :)
    Od: Adams <e...@p...onet.pl>

    Niektórzy jeszcze zostali na noc, ale ja niestety musiałem się już zawinąć.
    Niniejszym dziękuję wszystkim ORGANIZATOROM za kolejny udany rajd! Znowu
    niczego nie wygrałem, postaram się tą tradycję kontynuować za rok ;)

    Pytanie pomocnicze do pierwszego punktu kontrolnego: z którego banknotu
    i jak robiło się Jaruzelskiego ;)

    --
    Adams
    R1100RT, '95

  • 2. Data: 2010-09-18 20:51:11
    Temat: Re: I prawie po Felkowisku :)
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adams" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie pomocnicze do pierwszego punktu kontrolnego: z którego
    > banknotu i jak robiło się Jaruzelskiego ;)

    A to nie z 50zl poprzez zaginanie ?
    Wychodzilo dziecko pulku przez nielicznych zwane Jaruzelskim

  • 3. Data: 2010-09-18 21:22:19
    Od: Adams <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-18 22:51, cpt. Nemo pisze:

    > A to nie z 50zl poprzez zaginanie ?
    > Wychodzilo dziecko pulku przez nielicznych zwane Jaruzelskim

    Tak, 50, ale nie przez zaginanie :)) Konkurs trwa dalej. Zwycięzca
    wygrywa prawo pierwokupu mojego RTka ;)

    --
    Adams
    R1100RT, '95,>200kkm

  • 4. Data: 2010-09-18 22:07:46
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-09-18 23:22, Adams pisze:

    > Tak, 50, ale nie przez zaginanie :)) Konkurs trwa dalej. Zwycięzca
    > wygrywa prawo pierwokupu mojego RTka ;)

    Oj chyba jednak nie 50, tylko 10 z Jozefem Bemem :)
    RT mozesz sobie zostawic - nie umiem sie przekonac do niemieckiej
    'jakosci' ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 5. Data: 2010-09-18 23:11:30
    Od: Adams <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 00:07, Tomek Wozniakowski pisze:

    > Oj chyba jednak nie 50, tylko 10 z Jozefem Bemem :)

    10 i 20 były w monecie, synu ;))

    --
    Adams
    R1100RT, '95,>200kkm

  • 6. Data: 2010-09-18 23:32:28
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Adams pisze:

    > 10 i 20 były w monecie, synu ;))

    ciekawe...
    http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:10zl_
    a_1982.jpg

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2010-09-19 07:36:32
    Od: Adams <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 01:32, Arni pisze:

    > ciekawe...
    > http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:10zl_
    a_1982.jpg

    Faktycznie, zapomniałem :) Ale dyszki i dwudziestki w połowie lat
    80tych najczęściej były już w bilonie.

    I rzeczywiście, mój błąd, Jaruzelskiego robiło się z dyszki :)

    --
    Adams
    R1100RT, '95,>200kkm

  • 8. Data: 2010-09-19 18:53:36
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 18 Wrz, 18:36, Adams wrote:
    > Niektórzy jeszcze zostali na noc, ale ja niestety musiałem się już zawinąć.
    > Niniejszym dziękuję wszystkim ORGANIZATOROM za kolejny udany rajd! Znowu
    > niczego nie wygrałem, postaram się tą tradycję kontynuować za rok ;)

    Dzięki Felkowski, ze Ci sie chciało.
    Frekwencja coprawda mniejsza ale zabawa jak zwykle. Gaśnice, hulanki,
    swawole i Disco Disco Partizaani.
    :)

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300, C1 125, T 601ze stawidłami

  • 9. Data: 2010-09-19 22:22:42
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-09-19 09:36, Adams pisze:

    a_1982.jpg

    Dzieki Arni :)

    > Faktycznie, zapomniałem :) Ale dyszki i dwudziestki w połowie lat 80tych
    > najczęściej były już w bilonie.
    >
    > I rzeczywiście, mój błąd, Jaruzelskiego robiło się z dyszki :)

    NO!!! Za takie obelgi, to powinienes teraz przynajmniej wypic flaszke
    mixolu, a potem nia zagryzc ;) ...SYNU ;D...

  • 10. Data: 2010-09-20 12:58:26
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-19 20:53, lesor pisze:

    > Dzięki Felkowski, ze Ci sie chciało.
    > Frekwencja coprawda mniejsza ale zabawa jak zwykle. Gaśnice, hulanki,
> [...]

    Ch...Lesor :)

    Było jak zwykle do d..., więc w przyszłym roku też przyjadę, a co. Sie w
    końcu wygra ten rajd może ?
    Łonanizatorom z tym, no, jak mu tam, na czele - serdeczne na zdrowie :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj