  • 61. Data: 2018-10-05 04:35:24
    Temat: Re: I kolejny zombiak
    Od: "kolotak" <o...@s...pl>

    news:rb3vqd17kc7q68jm2294hqnab6ne14v5os@4ax.com...
    Fri, 28 Sep 2018 14:18:16 -0700 (PDT), w
    <6...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Bzdura.

    Bzdura, że bzdura.

    > Jeżeli potrącisz, to nie wybronisz się.

    Pieszy wtargnął, więc wina pieszego.
    Świadek, albo nagranie video potwierdzą to.

  • 62. Data: 2018-10-05 04:48:26
    Od: "kolotak" <o...@s...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Piesi wchodzac na przejscie nie musza ustepowac pierwszenstwa, czyli moga
    > "zmusic" kierowce do zmiany predkosci, lub wrecz zatrzymania. Ale musza mu
    > dac na to szanse ;)
    >
    > WS

    Pieszy wchodzący na przejście nie ma pierwszeństwa,
    więc nie wolno mu zmuszać kierowcę do czegokolwiek.

    Pieszy ma pierwszeństwo jeżeli jest na przejściu.

  • 63. Data: 2018-10-05 05:12:40
    Od: "kolotak" <o...@s...pl>

    wiadomości news:XnsA96C7FAA57D1Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > A niestety zombiaków widuje na codzien wielu...
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik

    Ja bardzo często obserwuję debili kierowców zatrzymujących się
    przed przejściem dla pieszych (bo pieszy czeka) i zmuszajacych do
    zatrzymania kilku samochodów za nim. Pieszy mógłby poczekać minutę
    zeby te kilka samochodów przejechało.

  • 64. Data: 2018-10-05 07:02:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.10.2018 o 04:35, kolotak pisze:

    > Bzdura, że bzdura.

    Kolejny debil. Widziałeś chociaż ten filmik?

    Shrek

  • 65. Data: 2018-10-05 08:08:12
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 05 Oct 2018 05:12:40 +0200, kolotak wrote:
> [...]
    > przejściem dla pieszych (bo pieszy czeka) i zmuszajacych do zatrzymania
    > kilku samochodów za nim. Pieszy mógłby poczekać minutę zeby te kilka

    Jak pieszy czeka to staję, tak nakazuje dobre wychowanie. To tylko
    kwestia kultury. W kraju faktycznie często jej brak.

    Mateusz

  • 66. Data: 2018-10-05 08:23:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-05 o 04:48, kolotak pisze:
    > Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Pieszy wchodzący na przejście nie ma pierwszeństwa,
    > więc nie wolno mu zmuszać kierowcę do czegokolwiek.

    Czyli ma pierwszeństwo, pod warunkiem że ustąpi pierwszeństwa.

    Nie wiem, czy jesteś nowy w internetach, ale takich "myślących inaczej"
    to już na tej grupie przerabialiśmy wiele razy i twoje tezy mogą
    wzbudzić tylko ziew.

    --
    Liwiusz

  • 67. Data: 2018-10-05 09:53:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-05 o 07:02, Shrek pisze:

    > Kolejny debil. Widziałeś chociaż ten filmik?

    Nie zwróciłeś uwagi, że usiłujesz dyskutować z kimś, dla kogo
    pierwszeństwo sygnałów świetlnych nad znakami określającymi
    pierwszeństwo, oznacza że pierwszeństwo maja znaki.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 68. Data: 2018-10-05 09:59:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..

    >Jak pieszy czeka to staję, tak nakazuje dobre wychowanie. To tylko
    >kwestia kultury. W kraju faktycznie często jej brak.

    Hm ...
    -a czemu pieszy nie mialby ustapic samochodowi ? To tez kultura, ale
    tez ekonomia i ekologia.
    -a jak tych samochodow jedzie duzo ... myslisz, ze to kulturalnie
    zatrzymywac 10 osob, zeby przepuscic jedna ? :-)

    J.

  • 69. Data: 2018-10-05 10:22:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Oct 2018 04:35:24 +0200, w <pp6inb$qog$1@news.mixmin.net>, "kolotak"
    <o...@s...pl> napisał(-a):

    > Pieszy wtargnął, więc wina pieszego.
    > Świadek, albo nagranie video potwierdzą to.

    Tak, mów tak dalej.
    Nawet w jakiejś "drogówce" w TV pokazywali pieszego swobodnie wkraczającego
    przed jadący pojazd. Nagranie pokazał kierowca ze swojej kamerki.
    Nawet nie było dyskusji.

  • 70. Data: 2018-10-05 10:35:03
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 05 Oct 2018 09:59:48 +0200, J.F. wrote:
> [...]
    > -a jak tych samochodow jedzie duzo ... myslisz, ze to kulturalnie
    > zatrzymywac 10 osob, zeby przepuscic jedna ? :-)

    Tak jak o gustach się nie dyskutuje, tak i tłumaczenie kulturalności
    wydaje mi się bezcelowe. Kultura albo jest, albo jej nie ma.

    Mateusz