  • 61. Data: 2016-01-11 13:05:43
    Temat: Re: Hyundai abonament
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P.B." napisał w wiadomości grup
    net...
    Dnia Sun, 10 Jan 2016 22:21:54 +0100, J.F. napisał(a):
> [...]
    elski-dom-basen-dom
    >Nie każdy mieszka w Warszawie! Ja w Trójmieście nigdy nie miałem do
    >pracy
    >bliżej niż 25 kilometrów. Dzięki obwodnicy to nie jest żaden problem.

    Warszawa akurat duze miasto. I jeszcze ma "strefe podmiejska".
    Ale nie mow ze to norma i wszyscy gdanszczanie uparli sie pracowac w
    Gdyni, a gdynianie w Gdansku :-)

    A i 25 km to nie 50 :-)

    >Wycieczka do Torunia to 400 kilometrów w obie strony z Gdyni,

    No i co - tak lubisz Torun, ze dwa razy na tydzien tam jestes ?

    >a trzymając się ograniczeń to raptem dwie godziny w
    >jedną stronę. Nie każdy mieszka w mieście, w którym pojechanie z
    >Wilanowa
    >na Bródno i z powrotem to wyprawa na pół dnia. Jak pracowałem w
    >Wilanowie,
    >to szybciej dojeżdżałem do firmy z Grójca niż z Jelonek. Ale to 20
    >lat temu
    >było i teraz to pewnie już nieprawda.

    Korki raczej wzrosly, ale moze tam akurat zmalaly.

    J.

  • 62. Data: 2016-01-11 13:28:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Widoki podziwiac, drzewo rabac, droge odzniezac, droge odsniezac,
    > droge odsniezac :-)

    Sorry - na to nie mam już zdrowia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2016-01-11 16:55:50
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    > No widzisz - 3h. Codziennie.

    Ja mam 100 km dziennie do pracy (2x50) i zasadniczo zajmuje mi to 2x40
    minut. Jakbym się spieszył i nie patrzył na spalanie to może by było
    2x30.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 64. Data: 2016-01-11 16:56:47
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 11 Jan 2016 13:28:21 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Sorry - na to nie mam już zdrowia.

    Zapewne chodziło o to:

    http://www.beka.pl/txt_bieszczady.php

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 65. Data: 2016-01-11 17:01:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11.01.2016 o 08:25, Miroo pisze:

    > Biorąc pod uwagę podatki - mało opłacalne.

    I m.in. dlatego nie sprzedał.

  • 66. Data: 2016-01-11 17:02:20
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.01.2016 o 18:07, z pisze:

    > A coś bardziej ekstremalnego i co by mogła wychwycić firma leasingowa
    > lub jej podstępni agenci? ;-)

    Ale to już inny temat.
    Leasing jest OSOBNYM problemem sam w sobie, zupełnie niezależnie od
    instrukcji.

  • 67. Data: 2016-01-11 17:04:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.01.2016 o 22:21, J.F. pisze:

    > No widzisz - 3h. Codziennie.
    > A oprocz tego - ktore duze miasto ma 50 km ?

    Np. Poznań naookoło obwodnicą.
    A jeszcze potem wócić trzeba.

  • 68. Data: 2016-01-11 17:07:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.01.2016 o 19:18, adam pisze:

    > Wg mnie raczej blizej 50%,sam mam prawie 5cio latka, wiem ile
    > zaplacilem i za ile teraz chodza.

    To masz jakiś wyjątkowy przypadek.
    Za 50 % to się sprzedaje tak 3-4 letni samochód.

    Mój obecny stracił ponad 30 % w dwa lata.

    Wszystko zweryfikowane empirycznie.

  • 69. Data: 2016-01-11 17:17:34
    Temat: Re: Hyundai abonament [OT]
    Od: z <...@...pl>

    Sorry za OT ale gdyby stać mnie było na dojazdy do pracy 50 km dziennie
    to kupowałbym za gotówkę samochody :-)

  • 70. Data: 2016-01-11 19:51:25
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 11 Jan 2016 17:17:34 +0100, z napisał(a):

    > Sorry za OT ale gdyby stać mnie było na dojazdy do pracy 50 km dziennie
    > to kupowałbym za gotówkę samochody :-)

    Jakby Cię było stać na kalkulator, to nie pisałbyś takich bzdur.
    50 km dziennie, to 1100 miesięcznie. Paliwo do diesla na takim dystansie
    kosztuje circa 350PLN miesięcznie. Rocznie to powiedzmy 4000 - 5000. Nijak
    to się ma do ceny nowego samochodu, czyli 50 tys. złotych za jakiegoś
    kompakta bez większych wypasów (Hyundai i30). Jak policzysz, że na gazie
    można jeszcze o jakieś 30% obniżyć koszty, to już całkiem tanio wychodzi.
    No, ale trzeba zarabiać bliżej średniej krajowej, niż najniższej.

    Ja, dla odmiany jakbym miał płacić miesięcznie 699PLN za piździka z
    silnikiem od kosiarki do trawy i limitem 15000 kilometrów na 9 miesięcy, to
    wolałbym kupić bilet miesięczny na wszytkie środki komunikacji i wspomagać
    się taksówkami i PKP.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek