    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hyundai abonament [OT]
    Date: Mon, 11 Jan 2016 19:51:25 +0100

    Dnia Mon, 11 Jan 2016 17:17:34 +0100, z napisał(a):

    > Sorry za OT ale gdyby stać mnie było na dojazdy do pracy 50 km dziennie
    > to kupowałbym za gotówkę samochody :-)

    Jakby Cię było stać na kalkulator, to nie pisałbyś takich bzdur.
    50 km dziennie, to 1100 miesięcznie. Paliwo do diesla na takim dystansie
    kosztuje circa 350PLN miesięcznie. Rocznie to powiedzmy 4000 - 5000. Nijak
    to się ma do ceny nowego samochodu, czyli 50 tys. złotych za jakiegoś
    kompakta bez większych wypasów (Hyundai i30). Jak policzysz, że na gazie
    można jeszcze o jakieś 30% obniżyć koszty, to już całkiem tanio wychodzi.
    No, ale trzeba zarabiać bliżej średniej krajowej, niż najniższej.

    Ja, dla odmiany jakbym miał płacić miesięcznie 699PLN za piździka z
    silnikiem od kosiarki do trawy i limitem 15000 kilometrów na 9 miesięcy, to
    wolałbym kupić bilet miesięczny na wszytkie środki komunikacji i wspomagać
    się taksówkami i PKP.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek