  • 51. Data: 2016-01-10 22:48:51
    Temat: Re: Hyundai abonament
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 22:21:54 +0100, J.F. napisał(a):

    > No widzisz - 3h. Codziennie.
    > A oprocz tego - ktore duze miasto ma 50 km ? No chyba ze
    > dom-przedszkole-praca-przedszkole-dom-sklep-dom-angi
    elski-dom-basen-dom
    > itp.

    Nie każdy mieszka w Warszawie! Ja w Trójmieście nigdy nie miałem do pracy
    bliżej niż 25 kilometrów. Dzięki obwodnicy to nie jest żaden problem. Bywa
    tak, że jadę rano z domu do klienta w centrum Gdyni 8 kilometrów, a żona w
    tym samym czasie do biura na Kokoszkach 30 kilometrów i ona jest szybciej
    ode mnie. Tylko ona jedzie obwodnicą, a ja zakorkowaną Morską. Średnie
    prędkości od tankowania, do tankowania mam około 50 km/h, więc już nie
    trzy, a dwie godziny dziennie. Wycieczka do Torunia to 400 kilometrów w
    obie strony z Gdyni, a trzymając się ograniczeń to raptem dwie godziny w
    jedną stronę. Nie każdy mieszka w mieście, w którym pojechanie z Wilanowa
    na Bródno i z powrotem to wyprawa na pół dnia. Jak pracowałem w Wilanowie,
    to szybciej dojeżdżałem do firmy z Grójca niż z Jelonek. Ale to 20 lat temu
    było i teraz to pewnie już nieprawda.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 52. Data: 2016-01-10 23:21:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, January 10, 2016, 10:21:54 PM, you wrote:

    [...]

    > Wszedzie to nie :-)

    Dobra - do Czech mam blisko.

    > To ile tygodni tych wakacji i w ilu miejscach ?

    Bieszczady w 1997 roku - 2400km, oczywiście z przejazdem tam i z
    powrotem. Przejeżdżone we wszystkie strony.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 53. Data: 2016-01-10 23:29:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 20:13:40 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a czym to się rózni od każdego innego leasingu?

    Z reguły leasing kończy się wykupem, więc to sobie robisz rysę. Ale jeśli
    oddajesz auto na koniec, to faktycznie masz problem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 54. Data: 2016-01-10 23:56:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 23:21:44 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > Sunday, January 10, 2016, 10:21:54 PM, you wrote:
    > [...]
    > Dobra - do Czech mam blisko.

    Do Czech, do Wroclawia, do Krakowa, do Beskidow ... nawet do Tatr
    niezbyt daleko.

    > Bieszczady w 1997 roku - 2400km, oczywiście z przejazdem tam i z
    > powrotem. Przejeżdżone we wszystkie strony.

    Niemozliwe, tam nie ma tylu km drog :-)

    J.

  • 55. Data: 2016-01-11 00:02:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, January 10, 2016, 11:56:33 PM, you wrote:

    > Do Czech, do Wroclawia, do Krakowa, do Beskidow ... nawet do Tatr
    > niezbyt daleko.

    Do Zakopanego prawie 300km.

    > Niemozliwe, tam nie ma tylu km drog :-)

    A jednak. Sam byłem zaskoczony. Dużo zajął przejazd w tamtą stronę -
    jechałem blisko południowej granicy - przez wszystkie górki od Beskidu
    Śląskiego na wschód.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 56. Data: 2016-01-11 01:56:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Jan 2016 00:02:11 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Do Zakopanego prawie 300km.

    I to jest daleko ? Szczegolnie, ze w tym 200km autostrady ?

    > A jednak. Sam byłem zaskoczony. Dużo zajął przejazd w tamtą stronę -
    > jechałem blisko południowej granicy - przez wszystkie górki od Beskidu
    > Śląskiego na wschód.

    Nadal, chyba ze sie uparles wszystkie drogi w regionie przejechac :-)

    J,

  • 57. Data: 2016-01-11 08:25:12
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-01-10 o 17:58, Cavallino pisze:
    > Synowi udało się kupić 5 latka w dobrej cenie i dobrym stanie, choć ze
    > sporym przebiegiem, ale po kilku tygodniach mógł go bez problemu
    > sprzedać za 20% więcej - klienci byli.

    Biorąc pod uwagę podatki - mało opłacalne.

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2016-01-11 09:19:56
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > Bieszczady w 1997 roku - 2400km, oczywiście z przejazdem tam i z
    > powrotem. Przejeżdżone we wszystkie strony.

    Nie lepiej było tam zostać? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 59. Data: 2016-01-11 10:56:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Monday, January 11, 2016, 9:19:56 AM, you wrote:

    > Nie lepiej było tam zostać? ;)

    I co miałbym tam robić?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 60. Data: 2016-01-11 12:57:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    alid...
    >I co miałbym tam robić?

    Widoki podziwiac, drzewo rabac, droge odzniezac, droge odsniezac,
    droge odsniezac :-)

    J.