  • 21. Data: 2014-01-18 21:17:47
    Temat: Re: Hyundai/Kia małe porównanie 1,4 CRDI, 16,CRDI, 1,4 CVVVT x 2
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.01.2014 18:40, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > I odczucia z takiego porównujesz z seryjnym?
    > Bo to pewnie jeszcze bardziej powoduje większego pozornego kopa.

    Tamten ma 110 i ja mam teraz ciut więcej :P

    --
    anacron
    aba/

  • 22. Data: 2014-01-18 21:23:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.01.2014 18:40, Cavallino pisze:
    > I odczucia z takiego porównujesz z seryjnym?
    > Bo to pewnie jeszcze bardziej powoduje większego pozornego kopa.

    Odczucia porównuje ze standardu, z wirusem na 100% mam lepsze
    przyspieszenie, bo moc większa i maa mniejsza :)

    --
    anacron
    aba/

  • 23. Data: 2014-01-25 20:53:59
    Od: "Bugatti" <n...@m...pl>

    Anacron,

    ciągle piszesz że jeździ ci się "lepiej"1.6 crdi niz 1.4 crdi.

    Słowo "lepiej" naprawdę nic nie znaczy. Widać że nie studiowałeś na uczelni
    technicznej ;-)..ale nie uznaj tą wypowiedź za obelgę.

    Bierzesz do łapki stoper i mierzysz przyspieszenie. 3 bieg 60-100 km/h albo
    jakiś inny zakres prędkości w zakresie obrotów 2 - 4,5 k rpm i porównujesz
    oba silniki. Zaraz ktoś napisze że pomiar z ręki jest do kitu. To nieprawda.
    Mierzyłem tak kilkanaście aut aby mieć porównanie i na danym aucie różnica
    po trzech próbach wynosiła max 0.3 sec. Jeśli komuś wychodzi więcej niż 0.6
    sec to uważam że w danej chwili był silny wiatr, wjechał na wzniesienie albo
    nie powinień jeździć pojazdami ze względu na słaby czas reakcji.

    Albo po prostu jedź na hamownie bo może dali ci 1.4 mówiąc że masz 1.6 (jak
    i w egzemplarzu testowym)

    Pozdr.
    Bugatti