  • 11. Data: 2011-02-14 22:36:04
    Temat: Re: Hydrozagadka
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-14 22:22, sth pisze:

    > trojke leje

    A nie masz gdzieś w układzie uszczelek wycinanych z dętki, albo
    chińskich zamienników choćby korka w zbiorniczku? :)

    Bo brzmi to tak jakby któryś z elementów układu hydraulicznego miał
    elementy zbudowane z materiału nieodpornego na płyn hamulcowy.

    Jeszcze pytanie - czy do Twojego samochodu na pewno do instalacji
    sprzęgła leje się płyn hamulcowy? Na korku powinno być napisane.
    Bo coś mi chodzi po głowie że w jakimś samochodzie leje się coś innego.

  • 12. Data: 2011-02-14 22:38:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-14 15:03, J.F. pisze:

    > Hm, brak masy i "po lince sprzegla" ? :-)

    Gdyby tam była linka sprzęgła, to by się nie miało co zapowietrzać :)

  • 13. Data: 2011-02-14 22:49:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 22:38:37 +0100, Tomasz Pyra wrote:

    >Gdyby tam była linka sprzęgła, to by się nie miało co zapowietrzać :)

    No wlasnie o to chodzi ze poniewaz nie jest ze stali, to pod pradem
    gazuje :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-02-14 22:51:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-14 18:57, MarcinJM pisze:

    > Alez ja budowe znam doskonale :)
    > I dlatego sie dziwie, co sie stalo, ze sie zesralo.
    > Jedyne wytlomaczenie to takie, ze pierwsze odpowietrzanie nie bylo na
    > 100%. Ale sprzeglo dzialalo normalnie :/

    Złe odpowietrzenie nie tłumaczyłoby piany i tego że problemy postępują -
    tam nie ma jakiś ciężkich warunków.

    Skoro układ się tak szybko zapowietrza, to musi się w nim robić
    podciśnienie, a wydaje mi się że do tego nigdy nie powinno dochodzić.

    Bo z jednej strony pcha pompa, z drugiej docisk odpycha tłok siłownika
    sprzęgła, a w stanie spoczynku słup płynu hydraulicznego utrzymuje
    jakieś tam minimalne ale nadciśnienie.

    A tu po wciśnięciu i puszczeniu pedału sprężyna w pompie ją rozsuwa, a
    na dole siłownik z jakiegoś powodu nie jest pchany i w tej sytuacji
    chyba przez uszczelnienie siłownika powietrze może być zassane.

    Czyli tak jak pisał J.F. - szukałbym czy coś się nie zacina między
    dociskiem a siłownikiem.

  • 15. Data: 2011-02-14 22:52:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-14 22:49, J.F. pisze:

    > No wlasnie o to chodzi ze poniewaz nie jest ze stali, to pod pradem
    > gazuje :-)

    A płyn przewodzi prąd?
    Bo gumowy wężyk pewnie nie :)

  • 16. Data: 2011-02-14 22:53:38
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > A nie masz gdzieś w układzie uszczelek wycinanych z dętki, albo chińskich
    > zamienników choćby korka w zbiorniczku? :)

    nie stosuje druciarstwa

    > Jeszcze pytanie - czy do Twojego samochodu na pewno do instalacji sprzęgła
    > leje się płyn hamulcowy? Na korku powinno być napisane.
    > Bo coś mi chodzi po głowie że w jakimś samochodzie leje się coś innego.

    j.w. :)

  • 17. Data: 2011-02-14 23:07:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 22:52:44 +0100, Tomasz Pyra wrote:

    >A płyn przewodzi prąd?

    jak troche wody nalapie to pewnie tak.

    >Bo gumowy wężyk pewnie nie :)

    Zbrojony. No ale jesli przewodzi, to elektrolizy nie bedzie :)

    J.