-
11. Data: 2011-02-14 22:36:04
Temat: Re: Hydrozagadka
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-02-14 22:22, sth pisze:
>> Przynajmniej to jest powodem czernienia płynu hamulcowego - kontakt z
>> gumą.
>>
>> Do sprzęgła najlepiej DOT3.
>
>
> trojke leje
A nie masz gdzieś w układzie uszczelek wycinanych z dętki, albo
chińskich zamienników choćby korka w zbiorniczku? :)
Bo brzmi to tak jakby któryś z elementów układu hydraulicznego miał
elementy zbudowane z materiału nieodpornego na płyn hamulcowy.
Jeszcze pytanie - czy do Twojego samochodu na pewno do instalacji
sprzęgła leje się płyn hamulcowy? Na korku powinno być napisane.
Bo coś mi chodzi po głowie że w jakimś samochodzie leje się coś innego.
-
12. Data: 2011-02-14 22:38:37
Temat: Re: Hydrozagadka
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-02-14 15:03, J.F. pisze:
> Hm, brak masy i "po lince sprzegla" ? :-)
Gdyby tam była linka sprzęgła, to by się nie miało co zapowietrzać :)
-
13. Data: 2011-02-14 22:49:26
Temat: Re: Hydrozagadka
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Mon, 14 Feb 2011 22:38:37 +0100, Tomasz Pyra wrote:
>W dniu 2011-02-14 15:03, J.F. pisze:
>> Hm, brak masy i "po lince sprzegla" ? :-)
>
>Gdyby tam była linka sprzęgła, to by się nie miało co zapowietrzać :)
No wlasnie o to chodzi ze poniewaz nie jest ze stali, to pod pradem
gazuje :-)
J.
-
14. Data: 2011-02-14 22:51:19
Temat: Re: Hydrozagadka
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-02-14 18:57, MarcinJM pisze:
> Alez ja budowe znam doskonale :)
> I dlatego sie dziwie, co sie stalo, ze sie zesralo.
> Jedyne wytlomaczenie to takie, ze pierwsze odpowietrzanie nie bylo na
> 100%. Ale sprzeglo dzialalo normalnie :/
Złe odpowietrzenie nie tłumaczyłoby piany i tego że problemy postępują -
tam nie ma jakiś ciężkich warunków.
Skoro układ się tak szybko zapowietrza, to musi się w nim robić
podciśnienie, a wydaje mi się że do tego nigdy nie powinno dochodzić.
Bo z jednej strony pcha pompa, z drugiej docisk odpycha tłok siłownika
sprzęgła, a w stanie spoczynku słup płynu hydraulicznego utrzymuje
jakieś tam minimalne ale nadciśnienie.
A tu po wciśnięciu i puszczeniu pedału sprężyna w pompie ją rozsuwa, a
na dole siłownik z jakiegoś powodu nie jest pchany i w tej sytuacji
chyba przez uszczelnienie siłownika powietrze może być zassane.
Czyli tak jak pisał J.F. - szukałbym czy coś się nie zacina między
dociskiem a siłownikiem.
-
15. Data: 2011-02-14 22:52:44
Temat: Re: Hydrozagadka
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-02-14 22:49, J.F. pisze:
> On Mon, 14 Feb 2011 22:38:37 +0100, Tomasz Pyra wrote:
>> W dniu 2011-02-14 15:03, J.F. pisze:
>>> Hm, brak masy i "po lince sprzegla" ? :-)
>>
>> Gdyby tam była linka sprzęgła, to by się nie miało co zapowietrzać :)
>
> No wlasnie o to chodzi ze poniewaz nie jest ze stali, to pod pradem
> gazuje :-)
A płyn przewodzi prąd?
Bo gumowy wężyk pewnie nie :)
-
16. Data: 2011-02-14 22:53:38
Temat: Re: Hydrozagadka
Od: "sth" <k...@l...vk>
> A nie masz gdzieś w układzie uszczelek wycinanych z dętki, albo chińskich
> zamienników choćby korka w zbiorniczku? :)
nie stosuje druciarstwa
> Jeszcze pytanie - czy do Twojego samochodu na pewno do instalacji sprzęgła
> leje się płyn hamulcowy? Na korku powinno być napisane.
> Bo coś mi chodzi po głowie że w jakimś samochodzie leje się coś innego.
>
j.w. :)
-
17. Data: 2011-02-14 23:07:27
Temat: Re: Hydrozagadka
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Mon, 14 Feb 2011 22:52:44 +0100, Tomasz Pyra wrote:
>W dniu 2011-02-14 22:49, J.F. pisze:
>>>> Hm, brak masy i "po lince sprzegla" ? :-)
>>>
>>> Gdyby tam była linka sprzęgła, to by się nie miało co zapowietrzać :)
>>
>> No wlasnie o to chodzi ze poniewaz nie jest ze stali, to pod pradem
>> gazuje :-)
>
>A płyn przewodzi prąd?
jak troche wody nalapie to pewnie tak.
>Bo gumowy wężyk pewnie nie :)
Zbrojony. No ale jesli przewodzi, to elektrolizy nie bedzie :)
J.