  • Data: 2011-02-14 13:54:25
    Temat: Hydrozagadka
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest tak:
    Sprzeglo hydrauliczne, wymieniona pompa, starannie odpowietrzone
    (osobiscie przeze mnie). Wszystko dziala jak laleczka.
    Po tys. km zaczynaja sie dziac cuda: nie mam sprzegla.
    Pompuje, troche jest (zapowietrzone? skad, jak, po takim czasie??).
    Doczlapuje sie do domu. Odpowietrzam... sama piana.
    Wyciekow nigdzie nie ma.. (wiec jak nie ciaknie, to i powietrza nie zassa)
    Co jest grane?
    Ma ktos pomysl? Acha, plynu nie bylo ani przez sekunde ponizej min.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl