  • Data: 2011-02-14 15:03:21
    Temat: Re: Hydrozagadka
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Feb 2011 14:47:13 +0100, MarcinJM wrote:
    >Wspoamagania nie ma
    >Plynu nie ubywa
    >Wyregulowany.

    >Jedyne co mi przychodzi do glowy, to jakies sladowe ilosci starego plynu
    >i sie zwarzylo...ale czy to by wegenerowalo gaz?

    Niemal na pewno nie, w koncu kompatybilne sa.
    Ale mozesz sprobowac czy ten gaz palny, bo jesli cos by sie mialo
    generowac to chyba wodor, i to na skutek elektrochemii.

    Hm, brak masy i "po lince sprzegla" ? :-)

    Bo inaczej to jeszcze bym sie tloczkom w tym ukladzie przyjrzal,
    niektore sa "jednokierunkowe", mogloby to zasysac powietrze do ukladu
    przy puszczaniu pedalu, ale pare rzeczy musialoby sie popsuc w roznych
    miejscach, a pompa jak piszesz nowa ...

    J.