    From: "cbnet" <c...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda Sedan czy Honda Hatchback ? Co wybrac?
    Date: Wed, 11 May 2011 01:29:14 +0200

    Też nie znam Civic-ów, ale muszę przyznać, że w przeszłości
    interesowałem się VII-ką.

    Ostatecznie uznałem, że pomimo swoich imponujących zalet
    jest to auto dla osób ceniących A) auto z silnikiem benzynowym
    (moja preferencją w tamtym czasie był już silnik TD), oraz
    B) lubiących wdepnąć w podłogę niekoniecznie IMHO gdy potrzeba.

    I w sumie odpuściłem.
    Choć niektórzy moi znajomi pokupowali sobie te bardzo funkcjonalne
    i nowatorskie - jak na tamte czasy - auta.
    Notabene: w pewnym sensie to właśnie dzięki Corolli i Civicowi VII
    mamy dziś dosyć interesujący wybór aut różnych producentów,
    którzy niejako "poszli tą samą drogą" IMHO (np 307, C4, nieco
    podwyższony Golf i cała masa innych aut segmentu C i D).

    No i teraz [od jakiegoś czasu] "mamy" nowego Civic VIII.

    Następca auta, na które miałem oko z uwagi na jego liczne zalety.
    I co?

    IMHO to zupełnie inne auto, które _zupełnie_ nie wydaje mi się
    interesującym.
    HC VIII to auto którym Honda mnie w jakiś sposób mocno
    rozczarowała, po prostu porażka.
    Nowy Civic IMHO to pojazd dla kobiety (jako drugie w rodzinie),
    lub sprzęt dla gości z włosami ufarbowanymi na blond.

    I nie chce mi się rozpisywać "dlaczego?".
    W zasadzie to nieco mi wstyd, że kiedyś _poważnie_ myślałem
    o tym aucie (czyli HC VII).

    Niemniej może to i dobrze, że coś takiego jak HC VIII pojawiło się
    na rynku i najwyraźniej znalazło swoich zdeklarowanych fanów.
    Przynajmniej w zakresie powiedzmy pewnej innowacyjności Honda
    nie zawiodła tym projektem (choć trudno raczej tu mówić o znaczącej
    rewolucji).

    --
    CB