  • 1. Data: 2011-04-20 20:52:28
    Temat: High-Integrity OO
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    Akurat pasuje do toczących się właśnie dyskusji nt. OO.

    Jeszcze ciepły papier dotyczący OO z punktu widzenia systemów
    krytycznych:

    http://www.open-do.org/high-integrity-oo-programming
    -in-ada/

    Papier opisuje o co chodzi w OO i jak to się ma do systemów
    krytycznych (nie wszystko się ma dobrze, i to jest właśnie
    najciekawsze). Całość jest o Adzie, ale to nie moja wina.

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com

  • 2. Data: 2011-04-22 12:25:14
    Temat: Re: High-Integrity OO
    Od: " fir" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Sobczak <s...@g...com> napisał(a):

    > Akurat pasuje do tocz=B1cych si=EA w=B3a=B6nie dyskusji nt. OO.
    >
    > (...)
    > najciekawsze). Ca=B3o=B6=E6 jest o Adzie, ale to nie moja wina.

    no, nie mysle (ze tak powiem w imieniu grupowiczow) bysmy byli
    jakos specjalnie 'cięci' na adę

    chetnie bym sie ady przyuczyl, ale to chyba nie ten moment
    bo mam pare rzeczy do zrobienia itp

    poki co prawie nic nie wiem, z tego co patrzylem tylko chwile
    na kawalki kodu to moje wrazenie jest takie: jakis 'chyba w miare
    normalny' (nie odbiegajacy specjalnie od innych) i 'chyba dosyc
    przyzwoity' (na oko chyba ok) jezyk, jak sie wydaje z korzeniami
    w pascalu (- przez to chcialoby mi sie moze porownywac go do
    delphi, (mgliscie mam pewne wyobrazenie sporych roznic miedzy delphi
    a ada), ale delphi tez nie znam ;-)

    tak ze jesli kogos interesowaloby moje 'wrazenie' i 'wyobrazenie'
    to jest mw takie (kiedys moze sie wiecej przyucze)

    fir