  • 31. Data: 2013-05-13 04:27:54
    Temat: Re: Help !!! auto się zawiesiło i nie można go zgasić - BMW
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/12/2013 10:52 PM, wowa wrote:

    > Musisz się bardziej postarać :) W mojej beemci też dało się wyjąć
    > kluczyki podczas pracy.

    tak....

    to auto już pokazało ze potrafi samo gazu dodawać (co jest opisane
    zresztą w PDF'ach BOSCHA - twórcy DSC - ale ja to uważam za błąd
    softu ;) )

    Teraz nie dało się go zgasić...

    Dobrze że przełączenie na "N" zawsze działa :)

    bo rozkręcony silnik na jakieś 60..70% już się nie daje hamulcem
    zdusić jak kiedyś samo gazu dodało - nie wiem na ile to moc silnika
    a na ile dziobanie ABS i trakcji przeszkadzało.

    w każdym razie... pod tym względem jak francuz ;) dosłownie jak ten
    vel satis 11 lat temu na autostradzie aż do końca paliwa ;)

  • 32. Data: 2013-05-13 04:30:19
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/12/2013 11:26 PM, K wrote:

    > i kierownica sie bez kluczyka w stacyjce nie zablokowała?

    nie, normalnie jeździł

  • 33. Data: 2013-05-13 04:34:53
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/12/2013 10:27 PM, Lewis wrote:

    > A czujnika położenia wału nie mogłeś odpiąć? :)

    nie zastanawiałem się nigdy co tam robią kabelki i które
    pudełko czym jest.. więc nawet nie wiedziałem (i dalej nie wiem)
    gdzie są bezpieczniki - ale "na przyszłość" sprawdzę :)

  • 34. Data: 2013-05-13 09:09:26
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "_Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodziło całą noc, jak go wyłączyć/zdusić ?
    >
    > Sytuacja:
    > -wysiadam wyciągam kluczyk, nie zgasł
    > -dobra wychodzę na 5minut, normalne to jest w końcu miałem
    > farncuza komp się czasami wiesza, potem pokombinuje
    > -wróciłem, wsiadam (aha - trzeba było centralny z drzwi zamykać i
    > otwierać bo pilot nie działa) po 5 min wsadzam i kluczyk się nie
    > kręci (chyba blokadka elektryczna - jak we francuskich, bez prądu
    > nie pokręcisz)
    > -i generalnie tyle... dojechałem do domu z kuczykiem w kieszeni

    Wypiąć akumulator. Chyba, że ma dwa.

  • 35. Data: 2013-05-13 14:34:33
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/13/2013 9:09 AM, Jan Koval wrote:

    > Użytkownik "_Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wypiąć akumulator. Chyba, że ma dwa.

    dwa ;)

  • 36. Data: 2013-05-14 07:43:43
    Od: Wicio <w...@g...pl>

    W dniu 2013-05-12 20:21, _Michał pisze:
> [...]
    > nie pokręcisz)
    > -i generalnie tyle... dojechałem do domu z kuczykiem w kieszeni

    BMW gasi się ziemniakami. Trzeba wcisnąć w rurę wydechową. Tak gasiłem
    moją E46.

    --
    *****
    Wicio

  • 37. Data: 2013-05-14 13:38:50
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "_Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości news:5190ddda$0$26708>>
    Wypiąć akumulator. Chyba, że ma dwa.

    > dwa ;)

    A ten drugi to gdzie jest? Może jest jakiś dostęp..?

  • 38. Data: 2013-05-14 23:49:38
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > nie pokręcisz)
    > -i generalnie tyle... dojechałem do domu z kuczykiem w kieszeni

    dzidek tez mial problemy ze zgaszeniem :D

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 39. Data: 2013-05-15 10:46:14
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-05-14 23:49, tck pisze:

    > Użytkownik "_Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dzidek tez mial problemy ze zgaszeniem :D

    Może to ta sama buma??