  • 1. Data: 2010-06-03 10:37:32
    Temat: Harleya [sprzedam]
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Gdyby ktos szukal ladnego Harleya to mam na sprzedaz:

    Fatboy 1999, zarejestrowany na mnie w Polsce, ubezpieczony. Z ostatniej
    serii z silnikiem Evolution, jesienia 1999 juz weszly TwinCamy.
    Kolor srebrny, przebieg ok 18600 mil. Przywieziony z USA ok 3 miesiece temu.

    nieseryjne:
    - rama i wahacz firmy Santee
    - gaznik S&S
    - zaplon Crane Hi-4 dualfire
    - ostrzejszy walek rozrzadu
    - wydech Vance&Hines Big Shot
    - pelne chromowane aluminowe kola 18 cali
    - przedluzany zbiornik 5 galonow
    - obrotomierz AutoMeter
    - gruba kierownica 1-1/4" typu T-Bar zamocowana na sztywno.
    - siedzenie skorzane robione na zamowienie
    - wysuniete podnozki HD
    - plywajace tarcze hamulcowe HD
    - mnostwo oryginalnych chromowanych dodatkow HD (golenie, manetki,
    nakladki wahacza, oslonki przedniej oski, osi wahacza, osprzet
    kierownicy i takie tam rozniste)
    - oswietlenie europejskie, licznik z dodatkowa skala w km/h

    - nowy akumulator bezobslugowy Exide, olej, filtr oleju

    Wady ? Dlugo musial stac w USA i ma gdzieniegdzie male pypcie na
    chromie, zwlaszcza na przednim kole, osprzecie kierownicy i gornych
    pokrywach zaworow (nie widac ich z zamontowanym zbiornikiem.). Rowniez
    niektore srubki maja rdzawy nalot. Zzarlo tez chrom na rozruszniku,
    podejrzewam ze od kwasu z akumulatora. Ale tego tez nie widac bez
    rozbierania.

    Cena ? Nie wiem ale pewnie w okolicach 35-36 tysiecy pln. Fotki wysle
    zainteresowanym na priv, na Allegro nawet nie wystawiam, predzej pojdzie
    na ebay.de.

    Motocykl sprowadzilem w lutym i przygotowalem dla siebie ale ze mi sie w
    zyciu troche pozmienialo to jednego musze sprzedac a FXR ma u mnie
    dozywocie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 2. Data: 2010-06-03 10:52:03
    Temat: Re: Harleya [sprzedam]
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Fotki wysle zainteresowanym na priv

    Nie badz taki. Wez wrzuc na jakies picasaweb, albo innego flickr'a czy
    bikepicks'a. Kupic na 100% nie kupie, ale chetnie poogladam;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2010-06-03 18:50:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-03 12:52, Ivam pisze:

    > Nie badz taki. Wez wrzuc na jakies picasaweb, albo innego flickr'a czy
    > bikepicks'a. Kupic na 100% nie kupie, ale chetnie poogladam;)

    A to tu jest cos tam...

    http://www.bikepics.com/members/kuczu/99flstf/

  • 4. Data: 2010-06-07 12:33:02
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    > Motocykl sprowadzilem w lutym i przygotowalem dla siebie ale ze mi sie w
    > zyciu troche pozmienialo to jednego musze sprzedac a FXR ma u mnie
    > dozywocie.

    Witam,
    trochę lamerskie pytanie dlaczego zmieniłeś w FXR napęd z paska na łańcuch?
    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 5. Data: 2010-06-07 12:58:03
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-03 12:37:32 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Fatboy 1999
    (...)
    > nieseryjne:
    (dłuuuugo)

    To pierwsze, to chyba lekkie nadużycie, bo niewiele z oryginału
    zostało... ;-)))

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-06-07 13:13:02
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "de Fresz"
    To pierwsze, to chyba lekkie nadużycie, bo niewiele z oryginału zostało...
    ;-)))

    Tez mnie siem to rzucilo - latwiej byloby chyba napisac co zostalo
    orginalne.
    BTW ciekawa sprawa taka nieseryjna rama z wahaczem. A jak zostal rozwiazany
    problem nr ramy i tabliczki znamionowej???.

    Tytus z fabryki

  • 7. Data: 2010-06-07 15:23:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-07 15:13, Tytus z fabryki pisze:

> [...]
    > BTW ciekawa sprawa taka nieseryjna rama z wahaczem. A jak zostal rozwiazany
    > problem nr ramy i tabliczki znamionowej???.

    Rama zostala wymieniona jeszcze w USA i w papierach jest ciagle HD
    FLSTF. Numer jest inny niz w oryginale ale poza tym sie nic nie
    zmienilo. Rama zreszta wymiarami odpowiada dokladnie oryginalnej. Tyle
    ze jest mocniejsza i lepiej wykonana.

  • 8. Data: 2010-06-07 15:25:24
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-07 14:58, de Fresz pisze:

    > To pierwsze, to chyba lekkie nadużycie, bo niewiele z oryginału
    > zostało... ;-)))

    Nie, to ciagle jest FLSTF, ma oryginalny naped i zawieszenie a rama
    odpowiada dokladnie oryginalowi. Oryginalna jest rowniez elektryka,
    zegary, przelaczniki, hamulce itp. Poza tym wszystkie uzyte dodatki to
    OEM HD.

  • 9. Data: 2010-06-07 16:18:34
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
[...]

    To tak juz ze zboczenia zawodowego - bo w Polsce jest zakaz wymiany
    numerowanych elementow.
    Na papierze jest na nr tej tuningowej ramy???
    Inny niz HD z fabryki???
    No to w swietle naszego "prawa" niedozwolona przerobka...:)

    Tytus z fabryki

  • 10. Data: 2010-06-07 16:48:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-07 18:18, Tytus z fabryki pisze:

    > To tak juz ze zboczenia zawodowego - bo w Polsce jest zakaz wymiany
    > numerowanych elementow.

    Zakaz wymiany ramy w motocyklu ? Nie wydawa mi sie. Doczytaj w przepisach.

    > Na papierze jest na nr tej tuningowej ramy???
    > Inny niz HD z fabryki???

    Tak, i mam na to oryginalny amerykanski Title.

    > No to w swietle naszego "prawa" niedozwolona przerobka...:)

    Doczytaj w przepisach.