  • 1. Data: 2010-06-02 12:28:48
    Temat: jak motocykiści popierają pedofilie
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    41,Sledztwo_ws__ksiedza__Internauci_dostana_zarzuty_
    .html?skad=rss

  • 2. Data: 2010-06-02 12:30:13
    Temat: Re: jak motocykiści popierają pedofilie
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Adam pisze:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,79659
    41,Sledztwo_ws__ksiedza__Internauci_dostana_zarzuty_
    .html?skad=rss

    biedny Ty jesteś, Adaś.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2010-06-02 12:32:54
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    > biedny Ty jesteś, Adaś.

    bo chcę bronić gwałconych dzieci mimo że mam 2 motory?

    jk

  • 4. Data: 2010-06-02 12:34:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Adam pisze:

    > bo chcę bronić gwałconych dzieci mimo że mam 2 motory?

    nie, bo popierasz pedofilie. w końcu jesteś motocyklistą.

  • 5. Data: 2010-06-02 12:35:54
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-02 14:32, Adam pisze:

    > bo chcę bronić gwałconych dzieci mimo że mam 2 motory?
    >
    > jk

    W jakim wieku były te dzieci?? Bo jeśli ok 15lat to wielce
    prawdopodobne, że ich wygląd sugerował, że są starsze od twojej żony.

  • 6. Data: 2010-06-02 12:36:17
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    > nie, bo popierasz pedofilie. w końcu jesteś motocyklistą.

    nie, mam tylko motory

    jk

  • 7. Data: 2010-06-02 12:36:33
    Od: CUT <C...@C...pl>

    > bo chcę bronić gwałconych dzieci mimo że mam 2 motory?
    >
    > jk

    W jakim wieku były te dzieci?? Bo jeśli ok 15lat to wielce
    prawdopodobne, że ich wygląd sugerował, iż są starsze od twojej żony.

  • 8. Data: 2010-06-02 12:38:56
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    > prawdopodobne, że ich wygląd sugerował, iż są starsze od twojej żony.

    FYI (ang.) nie ma żony a mój partner zyć. napewno wygl. inaczej

    jk

  • 9. Data: 2010-06-02 12:45:10
    Od: n...@s...com

    On Wed, 2 Jun 2010 14:36:17 +0200, "Adam" <A...@o...pl> wrote:

    >nie, mam tylko motory

    nie jestes motocyklista ?

    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 10. Data: 2010-06-02 12:48:39
    Temat: Re: jak motocyki?ci popierajš pedofilie
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > nie jestes motocyklista ?

    jak się ma 2 motory od C330, to można nie być.