    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Harleya [sprzedam]
    Date: Thu, 03 Jun 2010 12:37:32 +0200

    Gdyby ktos szukal ladnego Harleya to mam na sprzedaz:

    Fatboy 1999, zarejestrowany na mnie w Polsce, ubezpieczony. Z ostatniej
    serii z silnikiem Evolution, jesienia 1999 juz weszly TwinCamy.
    Kolor srebrny, przebieg ok 18600 mil. Przywieziony z USA ok 3 miesiece temu.

    nieseryjne:
    - rama i wahacz firmy Santee
    - gaznik S&S
    - zaplon Crane Hi-4 dualfire
    - ostrzejszy walek rozrzadu
    - wydech Vance&Hines Big Shot
    - pelne chromowane aluminowe kola 18 cali
    - przedluzany zbiornik 5 galonow
    - obrotomierz AutoMeter
    - gruba kierownica 1-1/4" typu T-Bar zamocowana na sztywno.
    - siedzenie skorzane robione na zamowienie
    - wysuniete podnozki HD
    - plywajace tarcze hamulcowe HD
    - mnostwo oryginalnych chromowanych dodatkow HD (golenie, manetki,
    nakladki wahacza, oslonki przedniej oski, osi wahacza, osprzet
    kierownicy i takie tam rozniste)
    - oswietlenie europejskie, licznik z dodatkowa skala w km/h

    - nowy akumulator bezobslugowy Exide, olej, filtr oleju

    Wady ? Dlugo musial stac w USA i ma gdzieniegdzie male pypcie na
    chromie, zwlaszcza na przednim kole, osprzecie kierownicy i gornych
    pokrywach zaworow (nie widac ich z zamontowanym zbiornikiem.). Rowniez
    niektore srubki maja rdzawy nalot. Zzarlo tez chrom na rozruszniku,
    podejrzewam ze od kwasu z akumulatora. Ale tego tez nie widac bez
    rozbierania.

    Cena ? Nie wiem ale pewnie w okolicach 35-36 tysiecy pln. Fotki wysle
    zainteresowanym na priv, na Allegro nawet nie wystawiam, predzej pojdzie
    na ebay.de.

    Motocykl sprowadzilem w lutym i przygotowalem dla siebie ale ze mi sie w
    zyciu troche pozmienialo to jednego musze sprzedac a FXR ma u mnie
    dozywocie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!