  • 11. Data: 2014-03-02 23:27:06
    Temat: Re: Hantek 6022BE
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Też bym się chętnie dowiedział chociaż mnie bardziej interesowały
    > droższe modele
    > dso-2090, dso-2150. Przeczytałem chyba wszystko co się da znaleźć w
    > internecie
    > i mam mieszane uczucia. Jeżeli ktoś pisze o tych urządzeniach dobrze to
    > raczej
    > ma na myśli "jak na tą cenę". Ja w sumie nie szukam nic więcej niż
    > trochę lepszej
    > zabawki ale i tak nie mam pewności czy to nie jest po prostu zwykła
    > zabawka.

    Ja używam (sporadycznie) od paru lat, DSO-2090, profesjonalny sprzęt to
    nie jest.
    Sondy są wręcz tragiczne i trzeba kupić "normalną".
    K.

  • 12. Data: 2014-03-02 23:40:37
    Od: Mario <m...@...pl>

    > 6. Wyświetlacz nigdy nie był rewelacyjny a teraz jest jasny i ledwie
    > co na nim widać :( Zapewne coś wyschło w zasilaniu ale szukanie takich
    > usterek bez schematu trochę mnie przeraża.

    To ja mam chyba ponad 8 lat Tektronics TDS1002. Niestety w starszej
    wersji bez USB, ale za to z wyświetlaczem nic się nie dzieje.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2014-03-03 08:04:05
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    http://www.hantek.com/en/ProductDetail_2_31.html

    Wyświelacza niet.

  • 14. Data: 2014-03-03 10:49:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PcmOl,

    Monday, March 3, 2014, 8:04:05 AM, you wrote:

    > http://www.hantek.com/en/ProductDetail_2_31.html

    > Wyświelacza niet.

    Ale mi chodziło o link do tego za $60...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2014-03-03 11:16:50
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-03-03 10:49, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale mi chodziło o link do tego za $60...

    Tu masz nawet tańszy:
    <http://www.aliexpress.com/item/Brand-New-Hantek-602
    2BE-20MHz-2CH-48MSa-s-USB-Digital-Strong-Oscilloscop
    e-Wholesale-Free-Shipping-130063/1507241006.html>

    Piotrek

  • 16. Data: 2014-03-03 11:27:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotrek,

    Monday, March 3, 2014, 11:16:50 AM, you wrote:

    > Tu masz nawet tańszy:
    > <http://www.aliexpress.com/item/Brand-New-Hantek-602
    2BE-20MHz-2CH-48MSa-s-USB-Digital-Strong-Oscilloscop
    e-Wholesale-Free-Shipping-130063/1507241006.html>

    Dzięki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2014-03-04 07:29:04
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> wrote in message

    > Tu masz nawet tańszy:
    > <http://www.aliexpress.com/item/Brand-New-Hantek-602
    2BE-20MHz-2CH-48MSa-s-USB-Digital-Strong-Oscilloscop
    e-Wholesale-Free-Shipping-130063/1507241006.html>

    Sorka nie załapałem. To dokładnie ten - cenę zaokrągliłem.
    Wczoraj przyszło powiadomienie, że jest już "shipped".

  • 18. Data: 2014-03-04 08:56:34
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Mon, 2014-03-03 at 11:16 +0100, Piotrek wrote:

> [...]
    2BE-20MHz-2CH-48MSa-s-USB-Digital-Strong-Oscilloscop
    e-Wholesale-Free-Shipping-130063/1507241006.html>

    "Digital Strong Oscilloscope" - nowe tłumaczene DSO :)

    :D

    @

  • 19. Data: 2014-03-04 18:08:24
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ja używam (sporadycznie) od paru lat, DSO-2090, profesjonalny sprzęt to
    > nie jest.
    > Sondy są wręcz tragiczne i trzeba kupić "normalną".
    > K.

    Można prosić coś więcej ? Prawie zawsze jak ktoś pyta o takie oscyloskopy to
    padają odpowiedzi typu "lepiej kupić tradycyjny oscyloskop choćby używany".
    Twoim zdaniem lepiej czy nie lepiej ? Jakiś czas przeglądałem allegro
    regularnie
    i wcale tam nie było żadnego wysypu okazji jeśli chodzi o takie oscyloskopy.
    Ciężko
    kupić do 400 zł coś co nie będzie kompletnym złomem. A nawet jeśli coś
    takiego
    się znajdzie to trzeba mieć miejsce na przechowywanie takiej cegły.

    Mi oscyloskop potrzebny jest głównie do tak ambitnych zadań jak:

    - sprawdzić przebieg napięcia sieciowego (po obniżeniu transformatorem) i
    ocenić
    moment załączania triaka w regulatorze fazowym
    - obejrzeć przebiegi z enkodera kwadraturowego (2 przebiegi cyfrowe pewnie
    do
    kilkanaście khz)
    - podejrzeć działanie jakiegoś pwm do max 100kHz

    Sporadycznie mogę chcieć obejrzeć jakiś szybszy/bardziej skomplikowany
    przebieg.

  • 20. Data: 2014-03-04 18:27:07
    Od: John Smith <d...@b...pl>

> [...]
    > ocenić
    > moment załączania triaka w regulatorze fazowym

    DSO zasilany jest z dwóch kabli USB, masa DSO jest masą komputera.

    > - obejrzeć przebiegi z enkodera kwadraturowego (2 przebiegi cyfrowe pewnie
    > do
    > kilkanaście khz)
    > - podejrzeć działanie jakiegoś pwm do max 100kHz

    Obydwa, da się zrobić.

    > Sporadycznie mogę chcieć obejrzeć jakiś szybszy/bardziej skomplikowany
    > przebieg.

    Sondy jak napisałem, fatalne. Ekranowanie do kitu i w przebiegi może
    wchodzić przydźwięk. Do tego przy badaniach na sygnale prostokątnym
    nie daje się wyregulować sond.
    Ja kupiłem jedną a porządną.
    Poza tym oprogramowanie znośne, OIMPNM można też użyć w wersji demo bez
    DSO, uruchom i sprawdź czy jest to co potrzebujesz. Jest FFT, obróbka
    matematyczna.
    Wspólna masa obydwu kanałów.
    Krótki bufor na przebieg, generalnie do prostych prac DSO sprawdza się.
    K.