  • 31. Data: 2014-03-07 10:03:17
    Temat: Re: Hantek 6022BE
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-03-06 17:31, ww pisze:

    > Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zasilanie to nic. Optoizolacja to problem.

    ADUM3160 ~40zł w Farnellu
    Optoizolacja co prawda to nie jest, ale galwanicznie oddziela od
    komputera. Tyle że to tylko Full Speed, czyli 12Mbps. Nie wiem czy do
    tego oscyloskopu się nada?

    --
    Michał

  • 32. Data: 2014-03-07 12:09:44
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 06-03-2014 17:31, ww wrote:

    > Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Zasilanie to nic. Optoizolacja to problem.

    Dlatego robi się to na bardziej współczesnych rozwiązaniach,
    AduM Analoga lub ISO Texasa.
    K.

  • 33. Data: 2014-03-07 13:59:51
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > ADUM3160 ~40zł w Farnellu
    > Optoizolacja co prawda to nie jest, ale galwanicznie oddziela od
    > komputera. Tyle że to tylko Full Speed, czyli 12Mbps. Nie wiem czy do tego
    > oscyloskopu się nada?

    Wg jakiegoś opisu "Uses USB and supports plug'n play, with 12Mbp
    communication speed."