-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "Asek" <n...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Hamowanie- poślizg
Date: Sat, 18 Jul 2009 09:22:43 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 9
Message-ID: <h3rtc3$r2m$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: aaej11.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1247901891 27734 83.4.113.11 (18 Jul 2009
07:24:51 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Jul 2009 07:24:51 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Antivirus: avast! (VPS 090717-0, 2009-07-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:24732
[ ukryj nagłówki ]Czy lepiej hamować jest koło i jak najszybciej doprowadzić do jego
zablokowania (tarcie ślizgowe) czy hamować dużą siłą, ale bez zablokowania
koła? Chodzi mi tylko o skrócenie drogi, nie rozważam jakiegoś znoszenia,
utrzymania sterowaności, nie mówimy o ABS itp.
W niektórych materiałach piszą, że lepiej jest nie doprowadzać do
zablokowania koła, ale z drugiej strony niby tarcie ślizgowe jest większe
niż toczne (co by sugerował, że lepiej koło zablokować). Więc jak to jest?
Następne wpisy z tego wątku
- 18.07.09 07:49 Tomasz Pyra
- 18.07.09 08:01 J.F.
- 18.07.09 08:20 Asek
- 18.07.09 08:37 myszek
- 18.07.09 08:53 J.F.
- 18.07.09 09:12 Zygmunt M. Zarzecki
- 18.07.09 11:05 J.F.
- 18.07.09 12:34 Tomasz Pyra
- 19.07.09 21:58 zbigi
- 19.07.09 22:52 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co to za dziwne "białe namioty" co stawiają je w różnych dziwnych miejscach?!?
- Francuska elektrownia atomowa zamknięta. Powodem "nieprzewidywalny" rój meduz
- "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- Inżynieria odprowadzania skroplin
- Maria
- "cywilny przemysł stoczniowy w USA praktycznie nie istnieje"
- Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- Re: PLL LOT na pokładzie zemdlało kilku pasażerów, a linie lotnicze nie zapewniły nawet podstawowego wsparcia - choćby szklanki wody.
- Re: Podkreślają też wielką szkodliwość zdrowotną wiatraków, które usytuowane bardzo blisko siedlisk ludzkich mają negatywny wpływ na zdrowie ludzkie".
- Fotele firmy RECARO Aircraft Seating ze Świebodzina dla nowych samolotów LOT
- Elektrownia Siersza w kolejce do zaorania
- Odkryte w Polsce złoża ropy i gazu powodują nerwowość u Niemców
- Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- Skrobanie
- Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
Najnowsze wątki
- 2025-08-19 UWAGA na scam: diperson_com
- 2025-08-19 UWAGA na scam: diperson_com
- 2025-08-15 Co to za dziwne "białe namioty" co stawiają je w różnych dziwnych miejscach?!?
- 2025-08-11 Francuska elektrownia atomowa zamknięta. Powodem "nieprzewidywalny" rój meduz
- 2025-08-14 bateria 6000mAh
- 2025-08-11 ,,dwie za 25" - Gadająca papuga wsypała gang handlarzy narkotyków
- 2025-08-11 Zhakowano eSIMy! Ale (na razie) się nie martw
- 2025-08-18 ZIELONA ENERGIA ZARZYNA NIEMIECKĄ GOSPODARKĘ. GWIAZDOWSKI KOMENTUJE
- 2025-08-18 Estakada w Chorzowie
- 2025-08-15 otwarcie obwodnicy Lęborka
- 2025-08-14 zjebane małe ronda
- 2025-08-14 JAK NIE SPŁONĄĆ W ELEKTRYKU?
- 2025-08-14 Kostomłoty
- 2025-08-12 Ceny badań technicznych w górę i to już od września - nagłe przyspieszenie Ministerstwa!
- 2025-08-11 Transponder RFID