  • 11. Data: 2011-06-16 17:48:30
    Temat: Re: HTC Wildfire na akumulatorach
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 19:33:27 +0200, Q napisał(a):

    > Jaki system bedzie "najlepiej" wykorzystywal moc procesora?
    > Symbian? Windows Mobile?
    > widze, ze z tym Androidem nie jest rozowo...

    Ciężko powiedzieć, bo środowiska programistyczne różne. W każdym razie na
    Looxie 600, który nominalnie miał procesor 400 MHz, ale wydajność tego
    procesora była nędzna, na poziomie późniejszych 200 MHz TI OMAP rozmawiałem
    przez Skype bez żadnego problemu prawie 10 lat temu
    Artemis ze wspomnianym OMAPem też sobie bez problemu radził

    Nokia E71 z procesorem Arm 369 MHz radzi sobie ze Skype bez najmniejszego
    problemu.

    A Android.. no cóż.. jak widać. A jak od początku twierdziłem, że telefon
    mający kompletne UI w Javie czy też Flashu to kompletne nieporozumienie, to
    sobie wielu podśmiechujki robiło, niezbyt inteligentne zresztą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 12. Data: 2011-06-16 18:30:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-06-16 19:48, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > procesora była nędzna, na poziomie późniejszych 200 MHz TI OMAP rozmawiałem
    > przez Skype bez żadnego problemu prawie 10 lat temu

    Przez dziesięć lat Skype co najmniej parę razy poprawiał swój kodek
    dźwiękowy w celu poprawienia jakości rozmowy, a co za tym idzie wzrosły
    wymagania (również na PC).

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 13. Data: 2011-06-16 19:33:46
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Nokia E71 z procesorem Arm 369 MHz radzi sobie ze Skype bez najmniejszego
    > problemu.

    Tak, pisalem o tym :).

    > A Android.. no cóż.. jak widać. A jak od początku twierdziłem, że telefon
    > mający kompletne UI w Javie czy też Flashu to kompletne nieporozumienie,
    > sobie wielu podśmiechujki robiło, niezbyt inteligentne zresztą.

    Stety / niestety taki trend jest od dawien dawna, nawet u szanowanego
    onegdaj QNX'a:

    QNX Harnesses Adobe Flash Lite 3 to Revolutionize Embedded User Interface
    Design

    TOKYO, October 24, 2007 - QNX Software Systems today announced the
    availability of a new design solution that speeds the creation and
    performance of graphical user interfaces for embedded products. Combined
    with the power of Adobe Flash LiteT 3 software, the new QNXR AviageR
    graphics suite allows software designers to create and implement entire user
    interfaces in Adobe Flash, while leveraging the rich multimedia capabilities
    and exceptional reliability of the QNX NeutrinoR realtime operating system
    (RTOS). At the same time, project teams can dramatically reduce the
    traditionally lengthy development process for user interface design,
    estimated at up to 50 per cent of project time.
    [...]