  • Data: 2010-04-22 11:49:35
    Temat: HTC Hero czy Samsung i5700
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kazali mi w jednej pracy wziąc nowy telefon. No i mam do wyboru z
    Androidem albo Era G2 (czyli HTC Hero) albo Samsunga i5700. Uzywam w
    tej chwili między innymi Samsunga i7500 i ciut wkurza mnie przycisk
    blokady. Jak to rozwiązano w i5700? W tej chwili skłaniam sie raczej
    ku HTC - niestety nie miałem w łapach tego modelu a decyzję musże
    podjąć do jutra i nie za bardzo mam w tej chwili gdzie sprawdzić jak
    to działa. Jakieś podpowiedzi? Acha - telefon to bedzie dzwoneieni
    plus aplikacje sieciowe. Do tej pory miałem/mam Nokie pod Symbianem
    (E61, E71, N95), parę telefonów pod WM (ostatnio HTC Touch Pro), z
    Androidów Samsunga i7500. Jakieś sugestie co do wyboru któregoś
    telefonu z tematu?

    Zdrówko