  • 1. Data: 2011-06-08 13:40:19
    Temat: HTC Desire HD - naprawa gwarancyjna
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    Dzien dobry,

    opisze po krotce sytuacje, gdyz moze sie komus przydac.

    Telefon HTC Desire HD, kupiony w sklepie (nie zwiazany z zadna siecia
    tel.). Po pol roku uzytkowania, przedwczoraj, zauwazylem, ze Power
    Button dziala od czasu do czasu. Wiazalo sie to z trudnosciami, gdy
    robilem lock/unlock. Dodatkowo z jednej strony Power Button jakby byl
    wcisniety. Efekt braku odzewu na przycisniecie potegowal sie tuz po
    rozmowach (telefon nagrzany, czesto pot na telefonie).
    Zadzwonilem do HTC zeby sie dowiedziec jak wyglada reklamacja, z
    nadzieja, ze we Wroclawiu maja jakis punkt serwisowy. Okazalo sie, ze
    jedyny punkt pod Warszawa (www.regenersis.pl), ale przysla kuriera.
    Wczoraj kurier odebral telefon, dzisiaj rano dostarczyl do Regenersis,
    jakies 3 godziny temu byl status (cos w rodzaju), ze serwisowany, a
    obecnie jest, ze gotowy do wyslania. Nie mam pojecia, czy naprawili
    usterke (ba, czy nawet zauwazyli, gdyz byly momenty, ze button dzialal
    poprawnie!), ale jesli status na ich stronie nie klamie, to wyjatkowo
    szybko uporali sie!

    Na ten czas jestem pozytywnie zaskoczony! Po odebraniu telefonu
    zamieszcze w watku info jak wygladalo uznanie reklamacji.

    --
    Piotr Sawinski
    http://sawinski.org

  • 2. Data: 2011-06-08 15:27:15
    Temat: Re: HTC Desire HD - naprawa gwarancyjna
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    Piotr Sawinski wrote:
> [...]
    >
    > Na ten czas jestem pozytywnie zaskoczony! Po odebraniu telefonu
    > zamieszcze w watku info jak wygladalo uznanie reklamacji.

    Aby tego bylo malo, wlasnie dzwonila Pani z HTC, ze sie cieszy, ze byli
    w stanie rozwiazac problem w 1 dzien (chyba nie oni, a serwis) i ze
    najpozniej jutro telefon zostanie odeslany:) W calkiem mily sposob dbaja
    o relacje z klientem.

    --
    Piotr Sawinski
    http://sawinski.org

  • 3. Data: 2011-06-08 16:21:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 08 Jun 2011 15:40:19 +0200, w <isnu4a$fo7$1@news.dialog.net.pl>, Piotr
    Sawinski <n...@s...org> napisał(-a):

    > czesto pot na telefonie).

    Uuu, ewidentnie "zalana płyta główna"-- pewnie tak by było przy pewnej innej
    marce :).

    A naprawili faktycznie?

  • 4. Data: 2011-06-08 18:11:06
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Uzytkownik "Piotr Sawinski" <n...@s...org>

> [...]
    >
    > Na ten czas jestem pozytywnie zaskoczony! Po odebraniu telefonu
    > zamieszcze w watku info jak wygladalo uznanie reklamacji.

    Przeczytaj sobie na xdadev jak sie rozbiera telefon

  • 5. Data: 2011-06-08 21:29:33
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Obecnie to chyba standard. Kiedys mialem problem z laptopem HP (Uk,
    undyjskie call centre nagralo kuriera), odeslali w tym samym tygodniuu
    naprawionego. Nie rozumiem, czemu serwis mial by przetrzymywac sprzet jesli
    i tak musi go naprawic i ma za to placone.

    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2011-06-09 08:06:50
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Uzytkownik "G Nowak" <g...@g...com>

> [...]
    > naprawionego. Nie rozumiem, czemu serwis mial by przetrzymywac sprzet
    > jesli i tak musi go naprawic i ma za to placone.

    Z braku czesci na stanie. Widac ta czesc "pieprzy" sie regularnie, ze po
    prostu jest.

  • 7. Data: 2011-06-09 10:01:29
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    Minelo mniej niz 48h odkad kurier odebral ode mnie telefon i juz mam go
    z powrotem. Jestem pod wrazeniem, choc narazie trudno mi stwierdzic, czy
    wszystko jest ok (byly okresy bezawaryjnej pracy takze po zauwazeniu
    usterki). Wierze, ze konczy to moja przygode z serwisem HTC, jednoczenie
    czuje na czas obecny, ze produkt, obsluga i pomoc w razie klopotow sa
    warte zaplaconej ceny.
    Majac na wzgledie caloksztalt sposobu zalatwienia sprawy moje zaufanie
    do marki HTC zdecydowanie wzroslo! Oprocz (miejmy nadzieje) naprawienia
    Power Button wydaje mi sie, ze wymienili rowniez obudowe, bo nie moge
    znalezc moich zarysowan i obic:) Nawet taki mily drobiazg jak opakowanie
    w ktorym odeslali (karton z logo HTC i napisem 'I'm back!') oraz
    dolaczona sciereczka (tani gadzet a pozytywnie wplywa) pokazuje, ze
    marketingowcy HTC dobrze wykonuja swoja robote.

    Well done!

    ---
    Piotr Sawinski
    http://sawinski.org

  • 8. Data: 2011-06-11 09:12:17
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Piotr Sawinski wrote:
> [...]
    > (karton z logo HTC i napisem 'I'm back!') oraz dolaczona sciereczka
    > (tani gadzet a pozytywnie wplywa) pokazuje, ze marketingowcy HTC dobrze

    To nie HTC, to regenersis.
    Kurcze, to mi brzmi jak kampania wizerunkowa Regenersis. Ten serwis w
    Jankach nigdy nie slynal z jakosci obslugi (ze wzgledu na naciski na
    szybkie naprawy) i o ile proste rzeczy robia bez problemu (np.
    sprawdzenie, czy iphone nie "zalany" i wymiana na nowego) o tyle naprawy
    dla HTC i innych Nokii, w któych urzadzenie trzeba rozebrac wzglednie
    czesto konczyly sie biadoleniem na forach (vide watek na pdaclub.pl i
    innych).
    Albo zleceniodawcy zorientowali sie i docisneli R srube, co skuktuje
    poprawa jakosci, albo samo regenersis postanowilo popracowac na
    wizerunkiem i... tylko wizerunkiem. Na szczescie nie musze nic tam
    naprawiac, bo moje 3 z 4 kontaktów bezposrednich konczyly sie poprawkami.

    rgrds,
    Jakub

  • 9. Data: 2011-06-11 10:57:24
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    Jakub Danecki wrote:

> [...]
    > wizerunkiem i... tylko wizerunkiem. Na szczescie nie musze nic tam
    > naprawiac, bo moje 3 z 4 kontaktów bezposrednich konczyly sie poprawkami.

    Na pewno nie jestem z ta firma zwiazany, by robic reklame. Nie wiem na
    ile za to odpowiada regenersis, a na ile HTC, ale wiem, ze na kazdym
    kroku magiczna Pani Ania z infolinii HTC mi towarzyszyla telefonicznie
    lub e-mailowo (spersonyfikowane e-maile):
    - czy dotarl do Pana list przewozowy,
    - czy dotarl formularz reklamacyjny,
    - nim Pan da tel. kurierowi, prosze czekac az sie skontaktuje z
    regenersis i dowiem ile to bedzie trwalo,
    - bedzie to trwalo mniej niz tydzien, a jezeli wystapia jakies problemy
    to sie z Panem skontaktuje i podejmie Pan decyzje czy czekac, czy
    odebrac nienaprawiony,
    - czy mozna w czyms jeszcze pomoc,
    - prosze wyslac tylko to i to, bo cos moze zginac inaczej,
    - postaramy sie zalatwic sprawe priorytetowo,
    - serwis juz dostal Pana przesylke,
    - serwis ma juz przesylke gotowa do wyslania,
    - bardzo nam milo, ze jest Pan zadowolony z naszych uslug!

    Rozbijcie sobie powyzsze zdania na osobne rozmowy/e-maile i wlozcie w 3
    dni (od daty zauwazenia usterki minal dzien nim kurier odebral tel).
    Wciaz w pozytywnym szoku;)

    --
    Piotr Sawinski
    http://sawinski.org

  • 10. Data: 2011-06-11 17:49:39
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Piotr Sawinski wrote:
    > Na pewno nie jestem z ta firma zwiazany, by robic reklame.

    No my tego nie jestesmy w stanie potwierdzic ;P Ale i nie mamy powodu by
    nie wierzyc. Taki jest juz net.

    > Nie wiem na
    > ile za to odpowiada regenersis, a na ile HTC, ale wiem, ze na kazdym
    > kroku magiczna Pani Ania z infolinii HTC mi towarzyszyla telefonicznie
    > lub e-mailowo[...]

    Chyba calosc jest realizowana przez regenersis. Calosc opisanej
    procedury to norma w zdrowych organizacyjnie i dbajacych o klienta
    firmach. Serwisy HP i Della tez dzialaja dosc sprawnie pod tym wzgledem.
    Ale regenersis ma tak zszargana opinie, ze naprawienie tego zabierze im
    lata.

    rgrds,
    Jakub