-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: HTC Desire HD - naprawa gwarancyjna
Date: Sat, 11 Jun 2011 09:12:17 +0000 (UTC)
Organization: http://onet.pl
Lines: 30
Message-ID: <isvbhg$m2k$1@news.onet.pl>
References: <isnu4a$fo7$1@news.dialog.net.pl> <isq5lr$jke$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: cpr225.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1307783537 22612 83.31.223.225 (11 Jun 2011 09:12:17 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Jun 2011 09:12:17 +0000 (UTC)
User-Agent: XanaNews/1.19.1.320
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1012424
[ ukryj nagłówki ]Piotr Sawinski wrote:
> Minelo mniej niz 48h odkad kurier odebral ode mnie telefon i juz mam go
> z powrotem. Jestem pod wrazeniem, choc narazie trudno mi stwierdzic,
> czy wszystko jest ok (byly okresy bezawaryjnej pracy takze po
> zauwazeniu usterki). Wierze, ze konczy to moja przygode z serwisem HTC,
> jednoczenie czuje na czas obecny, ze produkt, obsluga i pomoc w razie
> klopotow sa warte zaplaconej ceny. Majac na wzgledie caloksztalt
> sposobu zalatwienia sprawy moje zaufanie do marki HTC zdecydowanie
> wzroslo! Oprocz (miejmy nadzieje) naprawienia Power Button wydaje mi
> sie, ze wymienili rowniez obudowe, bo nie moge znalezc moich zarysowan
> i obic:) Nawet taki mily drobiazg jak opakowanie w ktorym odeslali
> (karton z logo HTC i napisem 'I'm back!') oraz dolaczona sciereczka
> (tani gadzet a pozytywnie wplywa) pokazuje, ze marketingowcy HTC dobrze
> wykonuja swoja robote.
To nie HTC, to regenersis.
Kurcze, to mi brzmi jak kampania wizerunkowa Regenersis. Ten serwis w
Jankach nigdy nie slynal z jakosci obslugi (ze wzgledu na naciski na
szybkie naprawy) i o ile proste rzeczy robia bez problemu (np.
sprawdzenie, czy iphone nie "zalany" i wymiana na nowego) o tyle naprawy
dla HTC i innych Nokii, w któych urzadzenie trzeba rozebrac wzglednie
czesto konczyly sie biadoleniem na forach (vide watek na pdaclub.pl i
innych).
Albo zleceniodawcy zorientowali sie i docisneli R srube, co skuktuje
poprawa jakosci, albo samo regenersis postanowilo popracowac na
wizerunkiem i... tylko wizerunkiem. Na szczescie nie musze nic tam
naprawiac, bo moje 3 z 4 kontaktów bezposrednich konczyly sie poprawkami.
rgrds,
Jakub
Następne wpisy z tego wątku
- 11.06.11 10:57 Piotr Sawinski
- 11.06.11 17:49 Jakub Danecki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=