eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmHTC Desire HD - naprawa gwarancyjnaRe: HTC Desire HD - naprawa gwarancyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HTC Desire HD - naprawa gwarancyjna
    Date: Sat, 11 Jun 2011 09:12:17 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <isvbhg$m2k$1@news.onet.pl>
    References: <isnu4a$fo7$1@news.dialog.net.pl> <isq5lr$jke$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpr225.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1307783537 22612 83.31.223.225 (11 Jun 2011 09:12:17 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Jun 2011 09:12:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: XanaNews/1.19.1.320
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1012424
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr Sawinski wrote:
    > Minelo mniej niz 48h odkad kurier odebral ode mnie telefon i juz mam go
    > z powrotem. Jestem pod wrazeniem, choc narazie trudno mi stwierdzic,
    > czy wszystko jest ok (byly okresy bezawaryjnej pracy takze po
    > zauwazeniu usterki). Wierze, ze konczy to moja przygode z serwisem HTC,
    > jednoczenie czuje na czas obecny, ze produkt, obsluga i pomoc w razie
    > klopotow sa warte zaplaconej ceny. Majac na wzgledie caloksztalt
    > sposobu zalatwienia sprawy moje zaufanie do marki HTC zdecydowanie
    > wzroslo! Oprocz (miejmy nadzieje) naprawienia Power Button wydaje mi
    > sie, ze wymienili rowniez obudowe, bo nie moge znalezc moich zarysowan
    > i obic:) Nawet taki mily drobiazg jak opakowanie w ktorym odeslali
    > (karton z logo HTC i napisem 'I'm back!') oraz dolaczona sciereczka
    > (tani gadzet a pozytywnie wplywa) pokazuje, ze marketingowcy HTC dobrze
    > wykonuja swoja robote.

    To nie HTC, to regenersis.
    Kurcze, to mi brzmi jak kampania wizerunkowa Regenersis. Ten serwis w
    Jankach nigdy nie slynal z jakosci obslugi (ze wzgledu na naciski na
    szybkie naprawy) i o ile proste rzeczy robia bez problemu (np.
    sprawdzenie, czy iphone nie "zalany" i wymiana na nowego) o tyle naprawy
    dla HTC i innych Nokii, w któych urzadzenie trzeba rozebrac wzglednie
    czesto konczyly sie biadoleniem na forach (vide watek na pdaclub.pl i
    innych).
    Albo zleceniodawcy zorientowali sie i docisneli R srube, co skuktuje
    poprawa jakosci, albo samo regenersis postanowilo popracowac na
    wizerunkiem i... tylko wizerunkiem. Na szczescie nie musze nic tam
    naprawiac, bo moje 3 z 4 kontaktów bezposrednich konczyly sie poprawkami.

    rgrds,
    Jakub

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: