    From: "gemini" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: HP4180 nie drukuje
    Date: Thu, 14 Jan 2010 15:07:38 +0100

    Mam HP4180 /3 lata / i do niego sa 2 kartridze 343 koorowy oraz 337 czarny.
    Skonczyl mi sie tusz origalny i przez 2 lata uzywałam 337 napełniając go
    tuszem InkJetu. Wszystko było OK. Na jesieni koniec. Komunikat "kłopot z
    czarnym zasobnikiem, wymien go". No mysle sobie wysłużył się. /2 lata/ to
    fatycznie trzeba wymienic. Kupiłam nowy. Teraz tusz sie skoczył , nalałam
    świezego, a tu klops. "Wymien zasobnik". Zrobiłam reinstalke XP i zgodnie z
    oczekiwaniami drukarka zaskoczyła,, ba nawet pokazała ze mam jeszcze pol
    kartrdza tuszu / był cały/. Akurat miałam duzo drukowania i szybko tusz
    poszedł. Nalałam znów InkJet i kicha "wymień zasobnik". Powtórna instalacja
    sterowników nic nie dała. Macie jakies pomysły ? Czemu tak sie dzieje?. Przy
    pierwszym kartridzu tego wcale nie było. Co jest nie tak ?

    --
    PzD
    Gemini