  • 1. Data: 2010-01-14 14:07:38
    Temat: HP4180 nie drukuje
    Od: "gemini" <g...@g...pl>

    Mam HP4180 /3 lata / i do niego sa 2 kartridze 343 koorowy oraz 337 czarny.
    Skonczyl mi sie tusz origalny i przez 2 lata uzywałam 337 napełniając go
    tuszem InkJetu. Wszystko było OK. Na jesieni koniec. Komunikat "kłopot z
    czarnym zasobnikiem, wymien go". No mysle sobie wysłużył się. /2 lata/ to
    fatycznie trzeba wymienic. Kupiłam nowy. Teraz tusz sie skoczył , nalałam
    świezego, a tu klops. "Wymien zasobnik". Zrobiłam reinstalke XP i zgodnie z
    oczekiwaniami drukarka zaskoczyła,, ba nawet pokazała ze mam jeszcze pol
    kartrdza tuszu / był cały/. Akurat miałam duzo drukowania i szybko tusz
    poszedł. Nalałam znów InkJet i kicha "wymień zasobnik". Powtórna instalacja
    sterowników nic nie dała. Macie jakies pomysły ? Czemu tak sie dzieje?. Przy
    pierwszym kartridzu tego wcale nie było. Co jest nie tak ?

    --
    PzD
    Gemini

  • 2. Data: 2010-01-17 14:26:08
    Temat: Re: HP4180 nie drukuje
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "gemini" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Macie jakies pomysły ? Czemu tak sie dzieje?. Przy pierwszym kartridzu
    > tego wcale nie było. Co jest nie tak ?

    1. Kartridż ma swoją elektronikę (chyba) więc może HP zrobił "upgrade" i te
    nowe kartridże tak mają.

    2. Może spróbuj nie dopuszczać do całkowitego opróżnienia zasobnika i
    dopełniaj go np. wtedy gdy opróżni się do połowy.

  • 3. Data: 2010-01-17 21:54:44
    Od: "gemini" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:hiv6lu$ue5$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "gemini" <g...@g...pl> napisał w wiadomo?ci

    > 1. Kartridż ma swoj? elektronikę (chyba) więc może HP zrobił "upgrade" i
    > te nowe kartridże tak maj?.
    >
    > 2. Może spróbuj nie dopuszczać do całkowitego opróżnienia zasobnika i
    > dopełniaj go np. wtedy gdy opróżni się do połowy.
    Szczerze mowiac tez mysle ze to upgrade. Tu juz nic nie poradze.
    Niestety ten czarny jest pusty a z kolorem to moze faktycznie pod koniec
    uzupelnie

    --
    PzD
    Gemini