  • 1. Data: 2011-01-25 21:00:28
    Temat: HP Workstation c3750 PA-8700+ - Czy warto i czego się spodziewać?
    Od: pigobocian <p...@w...pl>

    Witam.
    Mam doświadczenia tylko z x86 czego się spodziewać i do czego można by
    porównać na dziś HP Workstation c3750 PA-8700+ 875MHz 8GB ?
    Od czasu do czasu pojawiają się na Allegro.

    Jako OS w grę wchodziłby linux,np. Debian do którego jestem
    przyzwyczajony. Pieniądze niewielkie a nie za bardzo zależy mi na
    uruchamianiu rzeczy typu wine. Główne przyszłe zastosowania to
    obróbka baz firebird'a + desktop.

    Można z tym jeszcze powalczyć?

  • 2. Data: 2011-01-26 17:01:25
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Warto sie pchac w jedenastoletni komputer? Widzialem wystawione na portalu
    aukcyjnym za 500zeta ale chyba nie chcesz za to tyle dac, to niewiele taniej
    niz stacja na C2D.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-01-27 14:30:15
    Od: pigobocian <p...@w...pl>

    W dniu 26.01.2011 18:01, G Nowak pisze:

    > Warto sie pchac w jedenastoletni komputer? Widzialem wystawione na
    > portalu aukcyjnym za 500zeta ale chyba nie chcesz za to tyle dac, to
    > niewiele taniej niz stacja na C2D.

    Hmmm. Warto - nie warto.
    Ilość pamięci nawet na dzisiejszy czas jest niemała. Desktop to pewnie
    by z tego nie był przedni, ale procek i ilość pamięci powinny nadawać
    się na jakiś domowy serwerek - www + sql.

  • 4. Data: 2011-01-27 18:48:34
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Byc moze tak. Pewnie do Egiptu mozna dotrzec autokarem, mozna tez inaczej
    szybciej taniej.

    http://www.spec.org/cpu2000/results/