  • 1. Data: 2010-11-07 22:52:09
    Temat: Problem z drukarką Brother
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Drukarka Brother (MFC 250C, ale to chyba nie ma żadnego znaczenia) nie
    drukuje mi czarnego tekstu, nie drukuje pisemek. Czarny tusz jest w
    pojemniku. Jak wyjęłam pojemnik i włożyłam ponownie to teraz pokazuje
    jako pełny. Tak zrobiłam ze wszystkimi i pokazuje teraz, że wszystkie
    pełne. Powinnam nacisnąć przycisk 2, a nie 1, tzn, że nie wymieniłam
    kasety na nową, ale tak jakby brakowało czarnego. Widzę po wyjęciu, że
    się wylewa trochę to znaczy, że jest. Nie mam już cierpliwości do tej
    drukarki. Komunikat, że nie ma tuszu czy pojemnika się nie pojawia.
    Czy mam ją oddać do serwisu, czy da się coś z tym problemem zrobić?

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-11-08 07:22:30
    Temat: Re: Problem z drukarką Brother
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Drukarka Brother (MFC 250C, ale to chyba nie ma żadnego
    > znaczenia) nie drukuje mi czarnego tekstu, nie drukuje pisemek.
    > Czarny tusz jest w pojemniku.

    Mysle, ze to wina papieru, mialem kiedys papier,
    ktory nie dzialal, musisz sama pokombinowac

    pozdrawiam,
    Vituniu

    PS:
    Przepraszam, nie moglem sie powstrzymac :P
    Na poczatek ze 2-3 razy uruchom procedure czyszczenia glowic.
    Zdaje sie, ze mozna wybrac ja osobno dla kazdego koloru,
    wiec nie musisz paprac wszystkimi farbkami.
    Daj znac czy jakie byly efekty.

  • 3. Data: 2010-11-08 11:11:56
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-08 08:22, Vituniu pisze:

    > Mysle, ze to wina papieru, mialem kiedys papier,
    > ktory nie dzialal, musisz sama pokombinowac

    Na tym samym papierze drukowała przedtem.

> [...]
    > Zdaje sie, ze mozna wybrac ja osobno dla kazdego koloru,
    > wiec nie musisz paprac wszystkimi farbkami.

    Myślisz, ze ja tej opcji nie szukałam? Tego nie ma. Drukarka czyści
    głowice i jeszcze coś tam robi przy uruchamianiu komputera.
    Wyciagnęłabym z szafy kochaną 15 letnią drukareczkę Lexmark 1020, ale
    musiałabym najpierw kupić pojemnik z tuszem, bo stary się zużył i nie
    można już napełnić atramentem.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-11-08 12:15:25
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Na tym samym papierze drukowała przedtem.

    Booooziuuu... to jest nie do uwierzenia.
    No ale dobrze, spraaaawdzam!:

    A prad dobry? Bo moze za rzadki jest?

    > Myślisz, ze ja tej opcji nie szukałam? Tego nie ma.

    Ja WIEM ze nie szukalas. To JEST.

    Wcisnij Menu, wybierz poz. 7 a nastepnie 2.
    Za pomoca strzalek (gora - dol) wybierz "Black",
    "Color" albo "All" zeby wybrac ktore dysze maja
    byc czyszczone.
    Potwierdz wciskajac "OK".

    Jesli masz jeszcze jakies watpliwosci - racz ruszyc
    golonke i przeczytac instrukcje. Rozdzial IV, dodatek B
    (strona 116 w wersji angielskojezycznej,
    polskiej nie chce mi sie szukac).

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 5. Data: 2010-11-08 12:18:09
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]

    > Zdaje sie, ze mozna wybrac ja osobno dla kazdego koloru,
    > wiec nie musisz paprac wszystkimi farbkami.

    Witaj,
    Jesteś kochany, dzięki Tobie zaczęłam myśleć. Zadzwoniłam do Brothera i
    miła osoba podpowiedziała mi też, żeby przeczyścić głowice. Powiedziałam
    jej, że nie mam takiej opcji. Okazało sie, że jest - nie w
    Ustawieniach. Po Ustawieniach trzeba naciskać klawisz w dół, ale skąd
    ja mogłam o tym wiedzieć. Myślałam, że pod Ustawieniami jest wszystko :D
    Najpierw przeczyściłam czarny, potem kolorowe. Wydruk- raport pokazał,
    że nie ma czarnego tuszu. Potem już zdesperowana zrobiłam czyszczenie
    wszystkiego na raz, no i raport mi się wydrukował z czarnym! Czyli
    czarny tusz jest. Nie będę musiała jechać po czarny tusz do sklepu, a
    potem ewentualnie oddawać drukarkę do serwisu. Serwis tych drukarek jest
    świetny co prawda, ale zaoszczędzę sobie czasu i czasu pracownikom tego
    serwisu. Jaka ja jestem teraz szczęśliwa! Na razie, na dzień dzisiejszy
    już mi nic do szczęścia nie brakuje :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-11-08 12:20:17
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Już Ci napisałam podziękowanie, ale dziękuję jeszcze raz! :-)

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-11-08 13:56:53
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 08 Nov 2010 13:18:09 +0100, animka napisał(a):

    > Witaj,
    > Jesteś kochany, dzięki Tobie zaczęłam myśleć.
    (ciach...)

    Uwierzę, jak zobaczę...

    (ciach...)

    [ Everything is subjective. Choices, answers, good and evil. ]
    [ (Max Payne) ]

  • 8. Data: 2010-11-08 17:37:41
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Vituniu" wrote:
    > Booooziuuu... to jest nie do uwierzenia.
    > No ale dobrze, spraaaawdzam!:
    >
    > A prad dobry? Bo moze za rzadki jest?

    Czyścisz mi monitor, oczywiście preparatem do czyszczenia
    monitora, nie cifem.

    P.s. Rotfl!!!

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 9. Data: 2010-11-08 20:36:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    "Vituniu" wrote:
> [...]

    Sorry, miałam na myśli swój papier, nie Twój. Powinieneś być bardziej
    domyslny :P
    Pisałam w pośpiechu.

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-11-08 20:39:00
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-08 18:37, .Peeter pisze:

    > Czyścisz mi monitor, oczywiście preparatem do czyszczenia
    > monitora, nie cifem.
    >
    > P.s. Rotfl!!!

    To ty jakaś zapluta świnia jesteś co pluje na monitor. Kup sobie
    flejtuchu chusteczki, albo jakąś szmatę trzymaj przy twarzy, a najlepiej
    to odsuwaj się od monitora.

    --
    animka