  • 1. Data: 2010-11-18 15:36:43
    Temat: zasilanie płyty głównej 4/8 pin
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Musiałem zmienić zasilacz w desktopie.
    Kupiłem Corsaira CX430. On ma złącze do zasilania płyty/CPU 8 pinowe a
    moja płyta 4 pinowe. Czy mogę go podpiąć do tej płyty i czy ma
    znaczenie, które z tych 8 pinów wykorzystam?

    --
    Wojtek

  • 2. Data: 2010-11-18 16:15:46
    Temat: Re: zasilanie płyty głównej 4/8 pin
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    OK, już nieaktualne. Pod konkretnym naciskiem 8 pinów okazało się być
    dwoma połączonymi 4 pinowymi ;)

    --
    Wojtek