  • 11. Data: 2024-08-27 00:29:06
    Temat: Re: HDD z chin...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 26 sie 2024 o 21:03, szopen pisze:

    > I po co to pitolenie? 170 sztuk sprzedane, a nikt
    > się nie pokapował, że to podróbka? Serio?

    Nie Ty rozpocząłeś to pitolenie?... -- nie jesteś
    inicjatorem tego wątku?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel$gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2024-08-28 16:30:16
    Od: szopen <s...@e...szop>

    On 27.08.2024 00:29, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Nie Ty rozpocząłeś to pitolenie?...

    Nie

    > -- nie jesteś
    > inicjatorem tego wątku?

    Jestem

    A to, że te dwie rzeczy nie są tożsame i dlaczego zostawiam ci jako zadanie domowe.

    --
    szopen

  • 13. Data: 2024-08-29 20:25:58
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28 sie 2024 o 16:30, szopen pisze:

    > A to, że te dwie rzeczy nie są tożsame

    Poprosiłeś o radę, którą dostałeś.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 14. Data: 2024-08-30 11:57:50
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    > Poprosiłeś o radę, którą dostałeś.

    tak naprawdę to on nie prosił o radę, on prosił o potwierdzenie
    swojego wyboru. Nie dostał więc jest na nas obrażony.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2024-08-30 12:58:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-08-30, RadosławF <r...@o...pl> wrote:

    > tak naprawdę to on nie prosił o radę, on prosił o potwierdzenie
    > swojego wyboru. Nie dostał więc jest na nas obrażony.

    Na Amazonie nadal można kupić zewnętrzne dyski Avolusion (i z 1-2 innych
    firm) o dużych (10-12TB) pojemnościach w cenie 2-3x mniejszej niż
    uznanych firm. Ktoś tam rozebrał takiego i w środku był bodajże Seagate,
    a licznik pokazywał, że jest nieużywany. Nie chce mi się teraz szukać,
    ale była ntt. dyskusja na Redicie i wypowiadał się człowiek co wydawało
    się zgłębił sprawę. OIDP istotę wypowiedzi, to gość twierdził, że przy
    produkcji standardowych dysków jest wbrew pozorom sporo odrzutów gdzie
    coś nie spełnia jakiejś normy. Tak, że to mogą być nawet nowe dyski a
    nie jakieś nieodnowione (refurbrished) czy przekręty, a po prostu tzw.
    gorszy sort. To pewnie może działać, ale jak komuś zależy na danych to
    raczej jest to loteria.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2024-08-30 15:56:59
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 30 sie 2024 o 12:58, Marcin Debowski pisze:

    > gorszy sort. To pewnie może działać, ale jak
    > komuś zależy na > danych to raczej jest to loteria.

    Tu problem -- można sprawdzić: pojemność, transfer, czasy dostępu
    itd., ale domowymi metodami nie można przewidzieć przyszłości. Na
    AliExpress niektórzy ludzie zamieszczają opinie bez sprawdzania,
    ale nawet sprawdzenie domowymi metodami nie da odpowiedzi... Nie
    twierdzę, że to złe (niepełnowartościowe czy jakoś oszukane)
    dyski -- jedynie snuję przypuszczenia...

    Wątkotwórca chyba naprawdę nie prosił nas o radę -- stąd jego
    niezadowolenie...

    Może jednak innym przydadzą się te rozważania...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 17. Data: 2024-09-08 09:24:52
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 26.08.2024 o 21:03, szopen pisze:
    > I po co to pitolenie? 170 sztuk sprzedane, a nikt się nie pokapował, że
    > to podróbka? Serio?

    To jest możliwe niestety:(

    --
    t0maszek

  • 18. Data: 2024-09-13 13:02:36
    Od: szopen <s...@e...szop>

    On 30.08.2024 12:58, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > nie jakieś nieodnowione (refurbrished) czy przekręty, a po prostu tzw.
    > gorszy sort. To pewnie może działać, ale jak komuś zależy na danych to

    Thx, to jest _jedyna_ sensowna i na temat wypowiedź w tym wątku.

    --
    szopen