  • 11. Data: 2009-03-30 23:05:40
    Temat: Re: HD-Glupie pytanie
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    primuss pisze:

    > IMHO najmniej ergonomiczna pozycja z mozliwych. Caly ciezar tulowia wraz z
    > przeciazeniami i urazami od wertepow spoczywa na kregoslugie ledzwiowym i
    > kosci ogonowej. Nie bylem w stanie wytrzymac na armaturze dluzej niz pol
    > godziny jazdy.

    Tez tak zawsze myslalem, ale jezdzilem ze skubancami po 8-9 godzin
    roznymi drogami, w roznej pogodzie i raczej nie narzekali na jakis
    dyskomfort albo bol plecow.
    Z drugiej strony niektorzy mysla, ze ja sie mecze i wisze na
    nadgarstkach, wtedy sie smieje gdzie tu niewygoda, bo na moim jest
    zajebiscie wygodnie :)

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 12. Data: 2009-04-01 06:11:31
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    primuss pisze:

> [...]
    > kosci ogonowej. Nie bylem w stanie wytrzymac na armaturze dluzej niz pol

    Albo nie umiesz jezdzic albo masz problem z budowa ciala :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-04-01 13:03:19
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Albo nie umiesz jezdzic albo masz problem z budowa ciala :)

    Wiedziałem, że tego tak nie zostawisz ;-)

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 14. Data: 2009-04-01 13:11:08
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Ireneusz Dyła pisze:

    > Wiedziałem, że tego tak nie zostawisz ;-)

    No bo ja tego naprawde nie rozumiem. Co moze byc bardziej wygodnego niz
    oryginalne, grube siedzenie w WildStarze, Intruderze czy innym VTX ?
    Dupa siedzi odprezona, pod nia 10 cm gabki, nogi swobodnie oparte na
    podnozkach. Toz to az chce sie jezdzic !

    Nie mowie o customach bo to inna para kaloszy, ale o zwyklych seryjnych
    armaturach tudziez cruiserach.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 15. Data: 2009-04-01 21:46:45
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dupa siedzi odprezona, pod nia 10 cm gabki, nogi swobodnie oparte na
    > podnozkach. Toz to az chce sie jezdzic !
    no wlasnie, a da sie wstac na chwile w celu ulzenia siedzeniu? Bo np na GSXF
    jak mi tylek cierpnie to wstaje na chwile na podnozkach.
    Na kanapowcach nie jezdzilem za wiele ale podczas testowania vtx wszystko
    bylo ok dopoki peleton trzymal sie predkosci bulwarowych. Jak przyspieszyl
    to juz nie bylo tak milo, w plecach czulem wieksze dziury i nierownosci.

    pozdrawiam

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 16. Data: 2009-04-01 22:18:04
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):
> [...]
    Prawda? :) Na Piotrka mozna liczyc w tem temacie ;)

> [...]
    > oryginalne, grube siedzenie w WildStarze, Intruderze czy innym VTX ?
    > Dupa siedzi odprezona, pod nia 10 cm gabki, nogi swobodnie oparte na

    Nie, nie nie :)
    Orginalne, grube siedzenie jest moze i wygodne ale sama pozycja juz do
    takich nie nalezy - przedpisca wyjasnil, ze chodzi o ergonomie i
    obciazenie odcinka ledzwiowego kregoslupa.

    > Toz to az chce sie jezdzic !

    Znow blad w mysleniu: "Toz to az chce sie siedziec!" ;)
    I znow wylazi krecia robota malych zoltych ludzikow: robia motocykle, na
    ktorych swietnie sie siedzi (w saloonie) - dlatego tylu newbie daje sie
    na to zlapac. Jak sie przysiada do normalnego motocykla, to wydaje im
    sie ze to cholernie niewygodne w porownaniu z ultra mieciutka i puchata
    kanapa ociekajacego chromem kruzera. No i dupa wybiera to, co w saloonie
    jest wygodniejsze. A potem juz musza z tym zyc, bo nie znaja smaku
    prawdziwych jablek ;)

    > Nie mowie o customach bo to inna para kaloszy, ale o zwyklych seryjnych
    > armaturach tudziez cruiserach.

    O kustomach tez sie nie wypowiadam bo one sa juz dla swiadomych
    uzytkownikow. :)

  • 17. Data: 2009-04-02 05:55:03
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message

    > Prawda? :) Na Piotrka mozna liczyc w tem temacie ;)

    > Nie, nie nie :)
    > Orginalne,
    ~~~~~~~~
    orYginalne chciales napisac?

> [...]
    > ociekajacego chromem kruzera. No i dupa wybiera to, co w saloonie jest
    > wygodniejsze. A potem juz musza z tym zyc, bo nie znaja smaku prawdziwych

    W blachosmrodach jest podobnie - jesli za miekko to tylek szybciej sie
    meczy. Waskie deski w endurowatych tez nie daja wygody na dluzszych
    przelotach.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 18. Data: 2009-04-02 09:59:55
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    zbigi pisze:

    > Orginalne, grube siedzenie jest moze i wygodne ale sama pozycja juz do
    > takich nie nalezy - przedpisca wyjasnil, ze chodzi o ergonomie i
    > obciazenie odcinka ledzwiowego kregoslupa.

    Bezedura. Na cruiserze siedzi sie na dupie, nie na jajkach jak w
    plastiku. Co jest zdrowsze ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 19. Data: 2009-04-02 10:19:03
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Bezedura. Na cruiserze siedzi sie na dupie, nie na jajkach jak w
    > plastiku. Co jest zdrowsze ?

    a na chuj komu jajka???

    --
    Kamil Nowak 'Amil'