eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleGrzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. › Re: Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 07 Oct 2010 19:16:00 +0200
    From: Norbi <n...@o...pl>
    Reply-To: "norbisz1 @o2.pl" <usunto>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu.
    References: <4c8aacd4$0$20993$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c911b8e$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8io6s$deg$2@news.net.icm.edu.pl> <i8ioti$env$1@news.net.icm.edu.pl>
    <i8irvk$l9r$1@news.net.icm.edu.pl> <i8jt02$kab$1@inews.gazeta.pl>
    <i8ju0j$msb$2@node1.news.atman.pl> <i8juu9$gsv$1@news.net.icm.edu.pl>
    <i8kai1$750$1@inews.gazeta.pl>
    <4cadc16a$0$21008$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8krfo$3m3$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <i8krfo$3m3$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    Lines: 28
    Message-ID: <4cae0059$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.185.154.115
    X-Trace: 1286471769 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20994 79.185.154.115:20721
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:630312
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-07 18:11, Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    > ***"Norbi" I bardzo dobrze chce niech zmienia - nic tak nie poprawia
    > komfortu jazdy jak pewne trzymanie kierownicy - grubsze manetki = lepiej :)
    >
    >
    > He he kierownica w sporcie to nie klonica - rzadko sie ja "solidnie" trzyma.
    > Sprobuj pohamowac ostro robiac przegazowki przy redukcji na grubych
    > manetkach i na zwyklych
    > Potem pogadamy
    >

    Widzisz - ja po prostu wciskam hamulec i Dual mi robi robote :)
    Przy mojej sklonnosci do duzych pojemnosci nie musze dawac 3 w dol zeby
    moto chcialo jechac:)

    Ja mam akurat porownanie - przy wyslizganych manetkach grzanych
    na KFazerze trzeba sie bylo bardzo mocno trzymac bo za bardzo prostowal
    rece i ciezko go bylo utrzymac - po zalozeniu dobrych nagle sily nie
    trzeba bylo zadnej uzywac i dawalo rade :)

    To samo w X-ie zalozylem grzane oxfordy i mi sie lepiej jezdzi :)

    Dlatego jakie to ma znaczenie czy sport czy turystyk - jak spadnie
    deszcz w lecie tez jest milej jesli Ci w lapki cieplo...

    Norbi
    BLACK XX'03

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: