  • 51. Data: 2009-01-10 14:58:10
    Temat: Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam,
    Piekna relacja, fajne fotki (to juz bylo), zazdroszcze zdolnosci
    organizacyjnych i motocyklowych towarzyszek podrozy, ale..
    buzar pisze:

    > Bede wdzieczny za przeslanie uwag.
    Piszesz:"Za minutę rozmowy przez telefon komórkowy z Gruzji do Polski
    trzeba zapłacić około11 złoty. " - powinno być 11 złotyCH. Widziałem te
    forme jak do tej pory dwa razy. Troche gryzie. Ale moze ja sie nie znam?:)
    > Jak odpoczne od kompa, to popoprawiam niedociagniecia.
    Niewiele bedziesz mial roboty..
    Pozdrawiam.
    --
    Qlfon, Kraków

  • 52. Data: 2009-01-10 15:47:50
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    >- powinno być 11 złotyCH. Widziałem te

    poprawione ;)

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar

  • 53. Data: 2009-01-10 16:35:31
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    Użytkownik "marcinu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Proszę o podanie modeli aparatów którymi były robione.

    bry
    Tak jak pisal Piernik, nie tylko aparat jest wazny.
    Ale juz decyzja co zabrac w taka trase na motocykl
    jak najbardziej jest w temacie grupy.
    Ja i Szybowiec uzywamy Sony r1, Monika Panasonica
    DMC-LX2, Jarecki jakiegos Fuji typu S9600.
    Dlaczego r1? Mozliwosci sredniego body z rewelecyjnym
    obiektywem, ktory gdyby musial byc kupiony
    osobno kosztawalby ze 2-3 tysiaki zlotyCH ;).
    Body + obiektywy zajmuja duzo miejsca.
    W warunkach w jakich jezdzimy istnieje tez spore
    niebezpieczenstwo uszkodzenia/zabrudzenia elementow.
    Panasonic LX2 choc to maly kompakt to
    ma ustawienia manualne, szeroki kat i jasny obiektyw
    z jako-takim zoomem ( Leica). Przy robieniu zdjec z motocykla
    przydaje sie dobra automatyka typu "sport".
    Sam wybor aparatu zalezy od posiadanej kasy i oczekiwanych
    mozliwosci ale to juz temat na pl.rec.foto.cyfrowa ;)
    Do obrobki ok 10-20% zdjec (reszty nie tykam)
    uzywam Photoshopa Elements 4.0 - prostszy ale legalny ;).
    Wszystkie zdjecia pomniejszam w JAlbum.
    I stamtad sa galerie - te bez opisow. Nowsze relacje i cala strona jest
    w Joomla.

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar

  • 54. Data: 2009-01-10 17:51:29
    Od: jarek_bolo <b...@w...pl>

    Qlfon pisze:
    > ciach...

    Qlfon nie wiedziałem, że Ty taki ortograf jesteś :) Ale słusznie,
    słusznie o język trzeba dbać, a błędy wytykać :)

    Pozdrawiam
    Jarek Bolo

    --
    Jam jest Polska, Ojczyzna Twoja, ziemia Ojców, z której wzrosłeś.
    Wszystko, czym jesteś, po Bogu - mnie zawdzięczasz!!

  • 55. Data: 2009-01-10 18:55:06
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    jarek_bolo pisze:

    > Qlfon nie wiedziałem, że Ty taki ortograf jesteś :) Ale słusznie,
    > słusznie o język trzeba dbać, a błędy wytykać :)
    Zrosłeś sie już? Suka sprzedana?
    --
    Qlfon, Kraków

  • 56. Data: 2009-01-10 19:12:05
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "buzar" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > DMC-LX2, Jarecki jakiegos Fuji typu S9600.
    > I stamtad sa galerie - te bez opisow. Nowsze relacje i cala strona jest

    Witaj
    Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.
    W chwili obecnej używam Nikona P5100 ale chyba zaczynam dojrzewać do czegoś
    "poważniejszego", stąd moje pytanie.
    Ze zdjęć z Waszej wyprawy zauroczyły mnie zwłaszcza fotki uliczek Signahi.
    Odnośnie stronki internetowej i Joomli to może wypróbujesz Phoca Gallery. W
    tej galerii można wstawiać opisy zdjęć oraz jest możliwość przewijania. Jak
    to działa możesz zerknąć na mojej stronce www.szymek.waw.pl

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 57. Data: 2009-01-11 13:31:20
    Temat: [OT]Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: jarek_bolo <b...@w...pl>

    Qlfon pisze:

    > Zrosłeś sie już? Suka sprzedana?

    Już o jednej kuli dymam, więc jest postęp ;)
    Druty do wyjęcia w lipcu... jeszcze trochę zejdzie.

    Suzi będę naprawiał i dopiero sprzedam (bez ukrywania powodów remontu
    oczywiście), ale w jej miejsce marzy mi się jakaś endurowata 125, może
    WR125R. Tak co by sobie dookoła komina pośmigać po leśnych drogach.

    Pozdrawiam
    Jarek Bolo

  • 58. Data: 2009-01-12 08:32:42
    Temat: Re: [OT]Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Od tych dzieci to pewnie ja jeszcze bym się nauczył niezłych, nowych
    > bluzgów:-)
    Wiec moze daj przyklad i zachowuj sie jak dorosly i przestan rzucac miesem.
    Kultury troche.

    BartekGSXF
    EL

  • 59. Data: 2009-01-12 09:29:15
    Od: "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl>

    Spider A.J. <n...@t...gmx.net> napisał(a):

    > "ArtekGS" <p...@i...pl> wrote

    > Jak Ci malo wrazen, to odkop gdzies z dna archiwum posty PawlaACE,
    > jak one Cie nie rusza to ja juz nie wiem co.
    > Kazdy pisaty ma swoj styl, kazdy czytaty lubi inny,
    > mi na przyklad podobala sie relacja z
    > pewnej wyprawy by Rogal :-) lol

    ktos pukal?
    jestem:-)
    no fajny opis fajnego rodzinnego wyjazdu, mnie sie podoba, nawet znajome katy
    niektore przyuwazylem...
    teraz po tych komentarzach do opisu relacji Buzara gdzie widac ogrom trudu
    poniesionego, checi i umiejetnosci (chocby w kwestii jakosci zdjec) to chyba
    nic bym ze strachu nie napisal...
    moze czas przecierania szlakow w improwizowanych wyjazdach (bez ustalania
    trasy, noclegow i miejsc do zwiedzania, na zasadzie dojezdzamy do Gruzji od
    Polnocy i wbijamy sie w nia, a zycie swoje zrobi, i wracamy dolem aby bylo
    dookola, co przezyjemy na miejscu i po dodze to nasze) i szybkich opisow do
    zdjec robionych tak po prostu minal...

    porownanie jest tu chociazby

    http://motocyklisci.pl/index.php?option=com_content&
    task=view&id=150&Itemid=64

    pozdrawiam

    pawel ACE
    TT i ST

  • 60. Data: 2009-01-12 09:32:16
    Od: "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl>

    ArtekGS <p...@i...pl> napisał(a):
    > *** Paweł kiedyś chyba zarzucil krótki tekst typu: "Dlaczego jeżdzę
    > motocyklem" - dobrze myślę ? Może coś pomyliłem, wiem, ze tamten teks był
    > arcydziełem... ;-)

    teraz to bym napisal tak...

    "abo ja wiem?" - "bo tak"

    a jaki to byl tekst bo nie pamietam, tyle sie wtedy plodzilo i dzialo wogole

    pozdrawiam

    pawel ACE
    TT i ST