  • 21. Data: 2012-05-02 13:49:22
    Temat: Re: Grupa szmelcwagena
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości
    >Ach, kiedyś to były auta! A teraz to sam szmelc produkują, ale tak to
    >jest
    >gdy auta projektują księgowi, a nie inżynierowie.

    A zebys wiedzial, taka sierra mozna bylo 20 lat jezdzic i pod auto nie
    zagladac :-)

    J.

  • 22. Data: 2012-05-02 14:13:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

    > A zebys wiedzial, taka sierra mozna bylo 20 lat jezdzic i pod auto nie
    > zagladac :-)

    Tak, a Granadą 120. ;-)

  • 23. Data: 2012-05-02 15:09:44
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-02 14:13, to pisze:
    > begin J.F

    > Tak, a Granadą 120. ;-)

    A dla kogo ten wywiad?

    A.

  • 24. Data: 2012-05-02 16:17:53
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "J.F"

    > A zebys wiedzial, taka sierra mozna bylo 20 lat jezdzic i pod auto nie
    > zagladac :-)

    Dlatego, teraz co trzecie auto na ulicy to sierra, co czwarte granada,
    co drugie golf I, i cała masa syrenek, borewiczów i skody 105 - auta nie
    do zarżnięcia :)

  • 25. Data: 2012-05-02 16:33:29
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    anacron wrote:

    > Wszędzie niby te same
    > TDI, ale osobiście miałem wrażenie, że w pasku jakoś kulturalniej te
    > TDI pracuje, ale to może tylko moje złudzenie.

    Pewnie kwestia wyciszenia. Zreszta to nawet nie jest ta sama klasa aut.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 26. Data: 2012-05-02 16:39:41
    Od: "zho" <o...@p...com>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ta, ale to climatronic był na automacie :)
    A biegi zmieniales jak ruski w polonezie
    pierwyj
    wtoroj
    trietij
    czetwiortyj
    piatoj
    A tepier rakietin
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 27. Data: 2012-05-03 13:17:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 May 2012 16:17:53 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):
    > Użytkownik "J.F"
    >
    > Dlatego, teraz co trzecie auto na ulicy to sierra, co czwarte granada,
    > co drugie golf I, i cała masa syrenek, borewiczów i skody 105 - auta nie
    > do zarżnięcia :)

    Sierre przestali robic 21 lat temu :-(

    J.

  • 28. Data: 2012-05-04 22:45:22
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-03 13:17, J.F. wrote:

    > Sierre przestali robic 21 lat temu :-(

    Ciekawsze jednak np. E34, E32 których nadal jest sporo, niektórych w
    całkiem niezłym stanie (niektóre, mające już 23-25lat)

    Znajomy gdzieś wynalazł pięknie utrzymaną E32 właśnie. Myślę, że stanem
    mogłaby konkurować z 5-7mio letnimi samochodami.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 29. Data: 2012-05-05 11:48:38
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-05-02 08:44, news-gazeta pisze:

    > Szkoda że naród taki głupi i zapatrzony, no ale dzięki temu inne
    > prawdziwe marki są tańsze ;)

    Dokładnie tak, ja się cieszę że tak jest. Dzięki temu 3-4letnia alfa 159
    kosztuje 45-50tys zł w bardzo dobrym stanie a lagunę czy 508 będzie
    można kupić za 40-45tys po 3 latach. Tak samo z fordami które mi akurat
    pasują czy innymi "psującymi się" samochodami...

    Rafał

  • 30. Data: 2012-05-05 11:59:11
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-05-04 22:45, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

> [...]

    > Znajomy gdzieś wynalazł pięknie utrzymaną E32 właśnie. Myślę, że stanem
    > mogłaby konkurować z 5-7mio letnimi samochodami.

    Niezły stan jest w środku bo jak sie produkuje samochód za dzisiejsze
    160 tys a nie za 50 tys to można tam zastosować 2-3 razy lepsze
    materiały wykończeniowe. Jednak jak wskazuje praktyka silniki BMW nie
    pokonują 2-3 razy większych przebiegów niż np w corolli za 50 tys zł.
    Powłoka antykorozyjna też nie jest na 20-30 lat. W związku z tym nie
    wierze że samochód z pierwszych lat 90tych mający minimum 300tys km
    będzie w lepszym stanie niż 5 letni z przebiegiem 100tys km. To po
    prostu fizycznie nie możliwe. Wyjątek może stanowić jakiś kolekcjonerski
    egzemplarz który nic nie jeździł ale był świetnie serwisowany. JEDNAK
    nawet wtedy technika z lat 90tych a dziś to dwie dekady rozwoju
    samochodów, choćby bezpieczeństwo, zużycie paliwa itd. Do tego dochodzi
    serwisowanie auta 20 letniego gdzie rozlecieć sie może dosłownie
    wszystko w każdej chwili łącznie z gumą czy zupełnie nie psującymi się w
    5 letnim aucie rzeczami.

    Rafał