eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Gratka dla tunerow
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 1. Data: 2011-08-01 22:02:51
    Temat: Gratka dla tunerow
    Od: marider <m...@g...pl>

    A nie napalencow ktorzy zakladajac "sportowe" byle jakie koncowki i
    niekiedy PC3 mysla ze maja po 200km w byle rzezbie sciagnietej do polszy :)

    http://tinyurl.com/3rg23xz

    cyt: "Cost almost ?10,000 to build inc purchasing engine". Ciekawe ile
    RWHP z tego wydusili..

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki


  • 2. Data: 2011-08-02 07:29:14
    Temat: Re: Gratka dla tunerow
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-01, marider <m...@g...pl> wrote:
    > A nie napalencow ktorzy zakladajac "sportowe" byle jakie koncowki i
    > niekiedy PC3 mysla ze maja po 200km w byle rzezbie sciagnietej do polszy :)
    >
    > http://tinyurl.com/3rg23xz
    >
    > cyt: "Cost almost ?10,000 to build inc purchasing engine". Ciekawe ile
    > RWHP z tego wydusili..
    >
    No. To akurat dla wiekszych napalencow ktorzy maja jeszcze wiecej kasy.
    Moga pod lokalna kolumna poszczycic sie ogromna iloscia koni i
    przed zasnieciem podziwiac wydruk z hamowni powieszony w ramce nad
    lozkiem.

    Nigdy nie widzialem glebszego sensu duszenia z moto pinciuset koni i
    wkladania w to kupe kasy by jezdzic po drogach... Na tor to owszem, ale
    na drogi?

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 3. Data: 2011-08-02 08:12:04
    Temat: Re: Gratka dla tunerow
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-08-02 09:29:14 +0200, AZ <a...@g...com> said:

    > Nigdy nie widzialem glebszego sensu duszenia z moto pinciuset koni i
    > wkladania w to kupe kasy by jezdzic po drogach... Na tor to owszem, ale
    > na drogi?

    No ale przeca ten silnik nie został tak wymuskany na drogi, tylko na
    tor właśnie. A kupi go ten, kto go kupi, czy to lanser spod kolumny,
    czy ścigant - sprzedającemu pewnie od żadnego kasa nie będzie
    śmierdzieć.


    --

    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 4. Data: 2011-08-02 16:53:44
    Temat: Re: Gratka dla tunerow
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-08-02 10:12, de Fresz pisze:
    > On 2011-08-02 09:29:14 +0200, AZ <a...@g...com> said:
    >
    >> Nigdy nie widzialem glebszego sensu duszenia z moto pinciuset koni i
    >> wkladania w to kupe kasy by jezdzic po drogach... Na tor to owszem, ale
    >> na drogi?
    >
    > No ale przeca ten silnik nie został tak wymuskany na drogi, tylko na tor
    > właśnie. A kupi go ten, kto go kupi, czy to lanser spod kolumny, czy
    > ścigant - sprzedającemu pewnie od żadnego kasa nie będzie śmierdzieć.


    Dlaczego? jesli ktos gania R1 po torach to to jest naprawde swietny deal
    wyrwac taki silnik za taka kase zamiast wysylac silnik na rzezbienie do
    Niemiec czy do Yarta gdzie za "slabsze" cuda na YEC'u placi sie kokosy..
    Gogus spod Kolumny nie potrafilby wykorzystac chocby i ze 30% mozliwosci
    takiego silnika, chyba ze sie tam cos pozmienialo w Stolycy ostatnio.

    Z ciekawosci zapytalem goscia o wyniki tego silnika z hamowni (przy
    lepszym rzezbieniu w silniku takie pomiary to podstawa):

    "On BSB dyno was showing 198bhp at wheel with Motec engine management"
    (przypomne - koszt przebudowy silnika ok. 50 tys zl )


    A u nas? Ludki jezdzace na moto w wiekszosci maja pobozne zyczenia rodem
    z katalogow ze ich maszynki maja po 200KM, wystarczy przejrzec Allegro
    zeby sie posmiac ile to "potworow" lata po naszych polskich dziurawych
    drogach ;) Pierwsze z brzegu padaki (ale z czym do ludzi?):
    http://tinyurl.com/3uaw46x


    Z drugiej strony jakiego rzedu hamowane wyniki maja litry z polskiej
    MMP, ktos wie?

    Pzdr
    PS: jak dotrze resztka dodatkow, to wypluje swoje nowe cyferki (bez
    ingerencji w silnik).
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki


  • 5. Data: 2011-08-02 17:45:22
    Temat: Re: Gratka dla tunerow
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-08-02 18:53, marider pisze:

    >
    > Dlaczego? jesli ktos gania R1 po torach to to jest naprawde swietny deal
    > wyrwac taki silnik za taka kase

    Ale... na jaki tor dokladnie?

    Na 1/4 mili slabizna, przerobki ma takie ze chyba w Polsce mozesz go
    wlozyc do SBK co zaweza grupe kupcow w Polsce do 0.

    Zostaje Nowodwór i amatorskie treningi w Poznaniu.

    KJ


  • 6. Data: 2011-08-02 19:42:26
    Temat: Re: Gratka dla tunerow
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-02 18:53, marider pisze:

    > Pzdr
    > PS: jak dotrze resztka dodatkow, to wypluje swoje nowe cyferki (bez
    > ingerencji w silnik).


    I bedziesz dumny z cyferek ? I na ch.. ten lans ? Przeciez sie przed
    chwila smiales z takich leszczy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X


  • 7. Data: 2011-08-02 20:08:22
    Temat: Re: Gratka dla tunerow
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-02 18:53, marider pisze:

    > A u nas? Ludki jezdzace na moto w wiekszosci maja pobozne zyczenia rodem
    > z katalogow ze ich maszynki maja po 200KM, wystarczy przejrzec Allegro
    > zeby sie posmiac ile to "potworow" lata po naszych polskich dziurawych
    > drogach ;) Pierwsze z brzegu padaki (ale z czym do ludzi?):
    > http://tinyurl.com/3uaw46x

    Nie umiesz wyszukiwac na Allegro:

    http://tinyurl.com/3f5oeow

    A w tej grupie fajna okazja:


    http://otomoto.pl/ducati-desmosedici-M2136934.html

    Skoro w przypadku niektorych motocykli producenci deklaruja moc 200 KM
    to dlaczego sprzedajacy nie ma sie tym pochwalic ? Bo kazdy ma jechac na
    hamownie i udowodnic ile ma naprawde na kole ? Ja rozumiem ze niektorych
    ponosi fantazja ale skad wiesz ze, pomijajac motocykle majace 147 kW w
    papierach, pozostale nie byly hamowane i nie maja na to kwitu ? Cos mi
    sie wydaje ze dotknela Cie megalomania.

    BTW. Po co tuningujesz swoja R1 ? Zeby celniej trafiac staruszki czy jak
    ? Bo na szybkie wycieczki po Europie to wystarczy 110-130 KM.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X


  • 8. Data: 2011-08-02 20:52:07
    Temat: Re: Gratka dla tunerow
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-02, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    >
    > I bedziesz dumny z cyferek ? I na ch.. ten lans ? Przeciez sie przed
    > chwila smiales z takich leszczy.
    >
    A Ty w ogole wiesz jak wyglada tytanowy uklad wydechowy na zdjeciach?!

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 9. Data: 2011-08-02 20:55:11
    Temat: Re: Gratka dla tunerow
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-02 22:52, AZ pisze:
    > On 2011-08-02, Kuczu<q...@g...com> wrote:
    >>
    >> I bedziesz dumny z cyferek ? I na ch.. ten lans ? Przeciez sie przed
    >> chwila smiales z takich leszczy.
    >>
    > A Ty w ogole wiesz jak wyglada tytanowy uklad wydechowy na zdjeciach?!
    >

    Hmmm. Na dobrze zrobionym zdjeciu kazdy paszczur wygladac moze jak laska
    z marzen nastolatka.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X


  • 10. Data: 2011-08-02 21:19:49
    Temat: Re: Gratka dla tunerow
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-08-02 22:08, Kuczu pisze:

    > Nie umiesz wyszukiwac na Allegro:

    Wpisalem "tylko" 200 KM, mogles wpisac i 300 ;)

    > A w tej grupie fajna okazja:
    >
    > http://otomoto.pl/ducati-desmosedici-M2136934.html

    Moze i fajna ale jakos nie widze w Polsce potencjalnego nabywcy, chyba
    ze do postawienia w salonie sprzedazy BMW, Merca czy innych podobnych
    jako "choinka". Mysle ze go nawet w Polsce nie ma (podobnie jak pomysl
    sprzedazy auto/mot stojacych w szczatkach przewaznie za oceanem ktore
    beda licytowane za pol roku a juz sie zbiera zaliczki i mami naiwnych
    tanioscia hehe).

    > Skoro w przypadku niektorych motocykli producenci deklaruja moc 200 KM
    > to dlaczego sprzedajacy nie ma sie tym pochwalic ? Bo kazdy ma jechac na
    > hamownie i udowodnic ile ma naprawde na kole ? Ja rozumiem ze niektorych
    > ponosi fantazja ale skad wiesz ze, pomijajac motocykle majace 147 kW w
    > papierach, pozostale nie byly hamowane i nie maja na to kwitu ? Cos mi
    > sie wydaje ze dotknela Cie megalomania.

    I tam, to co podaja producenci, a to co weryfikuje rzeczywistosc, to 2
    rozne rzeczy :)

    > BTW. Po co tuningujesz swoja R1 ? Zeby celniej trafiac staruszki czy jak
    > ? Bo na szybkie wycieczki po Europie to wystarczy 110-130 KM.

    Ja nie tuninguje, wrzucam przemyslane dodatki ktore ciesza i oko i ucho
    a czasami jest z tego banan na gebie po krotkiej nawet jezdzie. Cyferki
    i wykresy z hamowni sa dla mnie sprawdzeniem tego, na ile skuteczne sa
    poniesione wydatki oraz co poprawiaja lub psuja. I tyle :) Moglbym Ci
    odbic pileczke pytajac po co rzezbisz w H-D i innych czopkach? Przeciez
    ani Ty ani ja Kolumny czy toru u siebie nie mamy, a legendy to w bajkach
    ino ;)))


    Pzdr
    PS. sprawa z babcia w toku i idzie do przodu odkad wsiadl na nia
    prokurator, sprzet poki co poskladany jest "na odwal" ale jezdzi dobrze,
    gorzej wyglada ;))
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: