-
11. Data: 2011-08-02 21:30:52
Temat: Re: Gratka dla tunerow
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-08-02 23:19, marider pisze:
> Moze i fajna ale jakos nie widze w Polsce potencjalnego nabywcy, chyba
> ze do postawienia w salonie sprzedazy BMW, Merca czy innych podobnych
> jako "choinka".
A kto bogatemu zabroni ? Skoro kogos stac i ma kaprysa to dlaczego by nie ?
>> Skoro w przypadku niektorych motocykli producenci deklaruja moc 200 KM
>> to dlaczego sprzedajacy nie ma sie tym pochwalic ? Bo kazdy ma jechac na
>> hamownie i udowodnic ile ma naprawde na kole ? Ja rozumiem ze niektorych
>> ponosi fantazja ale skad wiesz ze, pomijajac motocykle majace 147 kW w
>> papierach, pozostale nie byly hamowane i nie maja na to kwitu ? Cos mi
>> sie wydaje ze dotknela Cie megalomania.
>
> I tam, to co podaja producenci, a to co weryfikuje rzeczywistosc, to 2
> rozne rzeczy :)
Ale bo co ? Znaczy producent sie nie zna ? Gwarantuje Ci ze ten sam
motocykl na dwoch roznych hamowniach osiagnie dwa rozne wyniki. Zreszta
producent podaje moc silnika a nie moc na kole. I na dodatek podaja moc
max z RamAir. Zreszta nie w mocy magia a w umiejetnosciach. No ale skoro
ktos kupil sobie motocykl z wpisanymi w papierach 147 kW to dlaczego
masz go dolowac ze tyle nie ma skoro ma ?
>
>> BTW. Po co tuningujesz swoja R1 ? Zeby celniej trafiac staruszki czy jak
>> ? Bo na szybkie wycieczki po Europie to wystarczy 110-130 KM.
>
> Ja nie tuninguje, wrzucam przemyslane dodatki ktore ciesza i oko i ucho
> a czasami jest z tego banan na gebie po krotkiej nawet jezdzie.
A co to jesli nie "tuning" ? Ozdobing ?
> Cyferki i wykresy z hamowni sa dla mnie sprawdzeniem tego, na ile skuteczne sa
> poniesione wydatki oraz co poprawiaja lub psuja. I tyle :)
Ale po co ? I tak nie umiesz jezdzic na tyle aby to wykorzystac. I
dlaczego uwazasz ze Tobie wolno a innym nie ?
> Moglbym Ci odbic pileczke pytajac po co rzezbisz w H-D i innych czopkach?
W innych nie rzezbie. Rzezbie w swoim, bo lubie, umiem i mnie stac. Ale
nie twierdze ze tylko ja umiem a inni to buraki. A Ty tak twierdzisz.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
12. Data: 2011-08-03 07:34:54
Temat: Re: Gratka dla tunerow
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2011-08-02 21:42, Kuczu pisze:
> I bedziesz dumny z cyferek ? I na ch.. ten lans ? Przeciez sie przed
> chwila smiales z takich leszczy.
Moze hamulce tez mu przyjda razem z tjuningowymi czesciami i nastepna
babcia przejdzie bez strat ? ;)
pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
-
13. Data: 2011-08-04 23:50:36
Temat: Re: Gratka dla tunerow
Od: marider <m...@g...pl>
W dniu 2011-08-02 23:30, Kuczu pisze:
> Ale bo co ? Znaczy producent sie nie zna ? Gwarantuje Ci ze ten sam
> motocykl na dwoch roznych hamowniach osiagnie dwa rozne wyniki. Zreszta
> producent podaje moc silnika a nie moc na kole. I na dodatek podaja moc
> max z RamAir.
w/w to wiadoma sprawa, ale te wszystkie papierowe kunie to dobry lep na
nabywcow. Tez sie usmialem z "moich" obiecywanych 182KM i 115Nm jak
zobaczylem prawdziwe wyniki na hamowni. Ale taka juz rola marketingu
zeby kit wcisnac i sprzedac ;)
> No ale skoro ktos kupil sobie motocykl z wpisanymi w papierach 147 kW to dlaczego
> masz go dolowac ze tyle nie ma skoro ma ?
Udowodnij ;]
> A co to jesli nie "tuning" ? Ozdobing ?
Hmmm, raczej customizing ;>
> Ale po co ? I tak nie umiesz jezdzic na tyle aby to wykorzystac.
"bo lubie, umiem i mnie stac" :)
> I dlaczego uwazasz ze Tobie wolno a innym nie ?
Alez nikomu nie zabraniam, moga sobie nawet kwasem polac moto i zrobic
zgnitego ratbike z GoldWinga jak sie podoba ;) Efekt jest fajny, jak
jest przemyslany i nie konczy sie wrzuceniem byle czego i byle jak do moto.
> Ale nie twierdze ze tylko ja umiem a inni to buraki. A Ty tak twierdzisz.
Nie, jest kilka osob w Polszy ktore to robia na wieksza skale i z
wieksza skarbonka niz moja. Tyle ze nikt nie pisze ze ma wyssane z palca
200KM w swoich wydumkach po wstawieniu byle jakich koncowek wydechu.
Tak z innej beczki troche:
Obecnie bodajze najmocniejszy torowy potwor: "We took the BMW S1000RR to
the dyno after having the rev restriction taken off with the 600 mile
service. The end result was over 182hp on a Superflow Dynomoter with 89
octane pump gas."
I wiecej szczegolow technicznych dla ciekawskich jest tutaj:
http://tinyurl.com/y5pmask
plus artykul wart przeczytania tutaj: http://tinyurl.com/3zs642o
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
-
14. Data: 2011-08-04 23:54:35
Temat: Re: Gratka dla tunerow
Od: marider <m...@g...pl>
W dniu 2011-08-03 09:34, Roman Niewiarowski pisze:
> W dniu 2011-08-02 21:42, Kuczu pisze:
>
>> I bedziesz dumny z cyferek ? I na ch.. ten lans ? Przeciez sie przed
>> chwila smiales z takich leszczy.
>
> Moze hamulce tez mu przyjda razem z tjuningowymi czesciami i nastepna
> babcia przejdzie bez strat ? ;)
Nie-e. Hamulce w R1 sa wiecej niz swietne ale babce sie za bardzo
spieszylo chyba na tamten swiat :) Jutro- a wlasciwie juz dzis- ide
znowu na Policje wiec moze sie cos wyjasni wiecej w sprawie zwrotu
kosztow naprawy, za ktora babka ma zaplacic. Na razie chca negocjowac a
prawnika mam dobrego i staremu mocherowi nie popuszcze ;)
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
-
15. Data: 2011-08-05 08:04:54
Temat: Re: Gratka dla tunerow
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-08-04, marider <m...@g...pl> wrote:
>> Ale bo co ? Znaczy producent sie nie zna ? Gwarantuje Ci ze ten sam
>> motocykl na dwoch roznych hamowniach osiagnie dwa rozne wyniki. Zreszta
>> producent podaje moc silnika a nie moc na kole. I na dodatek podaja moc
>> max z RamAir.
>
> w/w to wiadoma sprawa, ale te wszystkie papierowe kunie to dobry lep na
> nabywcow. Tez sie usmialem z "moich" obiecywanych 182KM i 115Nm jak
> zobaczylem prawdziwe wyniki na hamowni. Ale taka juz rola marketingu
> zeby kit wcisnac i sprzedac ;)
>
Ale rozumiesz co napisal Kuczu? Ty sie jarasz RWHP, producent natomiast
podaje moc na silniku, bez pomp, bez alternatora, z RamAir i pewnie sie
zgadza.
>>
>> No ale skoro ktos kupil sobie motocykl z wpisanymi w papierach 147 kW to dlaczego
>> masz go dolowac ze tyle nie ma skoro ma ?
>
> Udowodnij ;]
>
Hint: moc na SILNIKU.
>
> Nie, jest kilka osob w Polszy ktore to robia na wieksza skale i z
> wieksza skarbonka niz moja. Tyle ze nikt nie pisze ze ma wyssane z palca
> 200KM w swoich wydumkach po wstawieniu byle jakich koncowek wydechu.
>
No i co z tego?
--
Artur
ZZR 1200