eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleGratka dla tunerowRe: Gratka dla tunerow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: marider <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Gratka dla tunerow
    Date: Tue, 02 Aug 2011 18:53:44 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 41
    Message-ID: <j19a2m$iuc$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <j177qa$qbk$1@news.net.icm.edu.pl> <j1890a$ab$1@node2.news.atman.pl>
    <j18bgk$ek5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: sub237-139.elpos.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1312304022 19404 85.193.237.139 (2 Aug 2011 16:53:42
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Aug 2011 16:53:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    In-Reply-To: <j18bgk$ek5$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110802-0, 2011-08-02), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:644395
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-02 10:12, de Fresz pisze:
    > On 2011-08-02 09:29:14 +0200, AZ <a...@g...com> said:
    >
    >> Nigdy nie widzialem glebszego sensu duszenia z moto pinciuset koni i
    >> wkladania w to kupe kasy by jezdzic po drogach... Na tor to owszem, ale
    >> na drogi?
    >
    > No ale przeca ten silnik nie został tak wymuskany na drogi, tylko na tor
    > właśnie. A kupi go ten, kto go kupi, czy to lanser spod kolumny, czy
    > ścigant - sprzedającemu pewnie od żadnego kasa nie będzie śmierdzieć.


    Dlaczego? jesli ktos gania R1 po torach to to jest naprawde swietny deal
    wyrwac taki silnik za taka kase zamiast wysylac silnik na rzezbienie do
    Niemiec czy do Yarta gdzie za "slabsze" cuda na YEC'u placi sie kokosy..
    Gogus spod Kolumny nie potrafilby wykorzystac chocby i ze 30% mozliwosci
    takiego silnika, chyba ze sie tam cos pozmienialo w Stolycy ostatnio.

    Z ciekawosci zapytalem goscia o wyniki tego silnika z hamowni (przy
    lepszym rzezbieniu w silniku takie pomiary to podstawa):

    "On BSB dyno was showing 198bhp at wheel with Motec engine management"
    (przypomne - koszt przebudowy silnika ok. 50 tys zl )


    A u nas? Ludki jezdzace na moto w wiekszosci maja pobozne zyczenia rodem
    z katalogow ze ich maszynki maja po 200KM, wystarczy przejrzec Allegro
    zeby sie posmiac ile to "potworow" lata po naszych polskich dziurawych
    drogach ;) Pierwsze z brzegu padaki (ale z czym do ludzi?):
    http://tinyurl.com/3uaw46x


    Z drugiej strony jakiego rzedu hamowane wyniki maja litry z polskiej
    MMP, ktos wie?

    Pzdr
    PS: jak dotrze resztka dodatkow, to wypluje swoje nowe cyferki (bez
    ingerencji w silnik).
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: